شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون داخلی مغازه - پوشاک - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه

جلب رضایت مشتری نسبت به فضای مغازه و انتخاب راحت اجناس و در دسترس بودن یکی از گزینه های موفقیت در کار مغازه داران است. به عنوان مثال در طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه باید به نوع بکارگیری رنگها ، چیدمان مغازه ، زاویه دید مشتری نسبت به کالاها و نور پردازی ها توجه کنید.شما می توانید با استفاده از رنگهای گرم مثل قرمز، نارنجی ، قهوه ای و … به طراحی دکوراسیون مغازه تان فضایی گرم و پاییزه بدهید.حتی می توانید از دیوارها نیز کمک بگیرید و با استفاده از روکشهای مختلف چوب و یا طرح چوب مانند MDF و PVC به گرما بخشیدن به دکوراسیون مغازه کمک کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی کتابخانه 

طراحی دکوراسیون مغازه

در صورتی که فکر میکنید با رنگ قهوه ای فضای مغازه ای یکنواخت دارید که در طول زمان باعث خستگی شما میشود و جذابیتی برای مشتریان ندارد، چاره آن حضور رنگ پر انرژی قرمز است که در اکثر طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه نیز استفاده میشود. رنگ قرمز علاوه بر اینکه ظاهر برجسته ای به اجسام میدهد باعث کشش بازدیدکنندگان به سمت خودش میشود.رنگ قرمز نماد علاقه به دیدن و نزدیک ترشدن در طراحی دکوراسیون مغازه اثبات شده است، خیلی از فروشگاههای برتر دنیا از این رنگ در کنار رنگ سفید و دیگر رنگها برای طراحی دکوراسیون مغازه خود استفاده کرده اند و بسیار موفق بوده اند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون اداری لوکس 

رنگ دکوراسیون مغازه

برای اینکه فضای مغازه را به خوبی طراحی کنیم میتوانیم از رنگ­ قرمز در دکوراسیون مغازه  استفاده کنیم.این رنگ علاوه بر جان بخشی در یک فضا می تواند با ترکیب رنگهای سرد آن فضا را از نظر بصری کوچک و یا بزرگ جلوه نماید.به طوری که اگر یک فضا با مساحت کم را طراحی کنیم می توانیم با استفاده از رنگ های روشن به نور دهی و وسعت فضا بیفزاییم.به طور مثال اگر در یک مغازه یا یک فروشگاه مساحت کمی را برای طراحی داریم می توانیم با قرار دادن رنگ روشن در متریال کف و البته دیوارها فضا را گسترده و بزرگ جلوه دهیم و البته نور دهی آن را نیز تامین کنیم.برای جلوه بهتر از رنگ های لیمویی؛سفید؛نقره ای و … استفاده می کنیم ویا بطور مثال اگر می خواهیم طراحی دکور مغازه را به صورت مدرن و یا کلاسیک انجام دهیم می توانیم از زنگ های سفید  و طلایی  استفاده کنیم.برای نمونه طراحی رنگ قرمز در مغازه پایاتک به قسمت گالری تصاویر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی سالن های ماساژ

بررسی رنگ قرمز از لحاظ روانشناسی

رنگ قرمز بیشتر با برانگیختن احساسات قوی یا پرشور همراه می باشد. عشق، راحتی، اعتماد به نفس، گرما، هیجان و اشتیاق بعضی از نمادهای این رنگ محسوب می شوند. همینطور خشم و خطر، بعضی دیگر از احساسات منفی می باشند که به وسیله رنگ قرمز القا می گردند. این رنگ می‌ تواند حس پرستیژ و سلطه را در افراد ایجاد کند.

این رنگ علامت اصلی کلمه عشق و شور زندگی می باشد؛ به گونه ای که انرژی و قدرت را می‌ توان از این رنگ حاصل کرد. در صورتی که از رنگ قرمز استفاده نمائید، نه تنها شجاع می باشید بلکه می‌ توانید نقش رهبری در یک تیم را بر عهده خودتان داشته باشید. همینطور یکی از خصوصیات روانشناسانه رنگ قرمز، به وجود آوردن شور حرکت در افراد گوناگون می باشد. این رنگ  سبب ایجاد میل و اشتیاق زیاد در افراد جامعه می گردد. به همین علت این رنگ یک محرک قوی جهت ادامه دادن به زندگی در وضعیت دشوار می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه عطر فروشی 

بهترین رنگ جهت ساختن دکوراسیون مغازه چه می باشد؟

در قسمت قبلی معیارهایی را گفتیم که برای انتخاب رنگ مناسب می بایست آنها را در نظر داشته باشید و بر اساس آنها بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمائید. حالا بهتر می باشد برویم به سراغ چک کردن رنگ قرمز، رنگ محبوب در دکوراسیون و ویژگی های آن را بیان کنیم تا خودتان بتوانید با توجه به معیارهای بیان شده، بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمائید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی 

رنگ قرمز در دکوراسیون مغازه:

رنگ قرمز، یکی از رنگ های خیلی جذاب و انرژی بخش می باشد که می تواند توجه بسیاری را به ویترین مغازه شما جلب نماید. استفاده کردن از این رنگ در دکوراسیون سبب می گردد که مشتری ها احساس خوبی داشته باشند و تغییرات مثبتی در رفتار و انرژی آنها به وجود بیاید.

می توانید رنگ قرمز را در دکوراسیون مغازه خودتان مورد استفاده قرار دهید تا توجه دیگران را به کالاهای موجود در ویترین جلب نمائید یا در صورتی که رنگ دیگری برای دکوراسیون خودتان انتخاب نموده اید، می توانید از رنگ قرمز جهت جلب توجه مخاطب به کالاهای دارای تخفیف استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مراکز خرید

چکیده مطلب

در این مطلب درباره ی رنگ دکوراسیون مغازه صحبت نمودیم و گفتیم که رنگ ها به چه میزان می توانند در زیاد شدن فروش شما و زیاد شدن تعداد افرادی که به داخل مغازه شما وارد می شوند، موثر باشند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه زیورآلات

همینطور در ادامه خصوصیاتی که یک رنگ مناسب می بایست داشته باشد را بررسی نمودیم و گفتیم که چه معیارهایی را می بایست برای انتخاب کردن رنگ دکوراسیون مغازه خودتان در نظر داشته باشید تا بهترین انتخاب را در این حوزه داشته باشید. در قسمت بعدی هم یک رنگ پر استفاده و پرطرفدار را معرفی نمودیم و ویژگی های آن را بیان کردیم تا اگر خواستید از آن استفاده نمائید، بدانید که دارای چه کاربردهایی می باشد. امیدوار هستیم این مقاله به شما کمک نموده باشد که با روانشناسی رنگ ها بیشتر آشنا شده و بتوانید بهترین رنگ ممکن را برای دکوراسیون مغازه خودتان انتخاب نمائید و فروش خودتان را زیادتر کنید.

یشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و طراحی دکوراسیون فروشگاهی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×