شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکور داروخانه | پایاتک گروپ
طراحی دکور داروخانه در پایاتک
جزئیات خدمات

طراحی و اجرا دکوراسیون داروخانه در کرج و تهران

  • زیر مجموعه
    طراحی دکوراسیون فروشگاهی
  • مجموعه مجری
    پایا تک گروپ

طراحی دکور داروخانه و دیزاین آن به مدرن شدن داروخانه شما و جذب مشتری کمک می کند.
حتی در صورتی که شما چه از اشیاء کوچک استفاده کنید، چه ترکیب رنگ مناسب یا الهام بخش بودن آنها، دکوراسیون داخلی جای خود را در داروخانه شما دارد.
یک فضای دوستانه و منحصر به فرد مورد قدردانی بیماران، مشتریان و تیم شماست.
برخی از اصول الهام بخش معماران ما در گروه پایاتگ می تواند به شما کمک کند تا با روندهای جدید در داروخانه خود سازگار شوید.

دکور داروخانه

برای طراحی دکوراسیون داروخانه یک سری موارد باید رعایت گردد:

کاهش ابزارهای تبلیغاتی

ابزارهای تبلیغاتی در نقاط فروش که توسط برندها و آزمایشگاه ها ارائه می شود، به تعداد زیاد، راهروهای آنها را پر می کند. علاوه بر این، هر کدام هویت برند خود را دارند که می تواند بر خوانایی برند شما تأثیر بگذارد.

هماهنگ سازی رنگ ها

چرخه رنگ به شما امکان می دهد رنگ های مکمل را تشخیص دهید. در مرکز، می توانید رنگ های اصلی و سپس رنگ های ثانویه را پیدا کنید. برای بازی با تن ها و شیب ها راحت باشید، باید تعادل رنگ های ملایم و رنگ های روشن را در نظر داشته باشید.

طراحی داروخانه ارزان

از اینترنت الهام بگیرید

بهترین ابزار برای الهام گرفتن، نظارت، جمع آوری ایده ها و بایگانی آنها Pinterest است. علاوه بر این، صفحات دکوراسیون و مجلات تخصصی زیادی وجود دارد.
. ما شما را تشویق می کنیم که پروژه های ما را در اینستاگرام گروه پایاتک مشاهده نمایید.

نورپردازی صحیح

در فضای فروش و در پشت کانتری که داروخانه شما را تشکیل می دهد، نورپردازی ضروری است. برخی از خرید و راحتی کار و برخی دیگر از سناریوهای سبک در طول خرید مشتری صحبت می کنند. رفع انسداد پنجره ها برای تامین نور طبیعی و روشنایی پایدار در ورودی فروشگاه و پیشخوان ها از اقدامات اولویت دار است. هدف این استراتژی جذب مشتری از خارج است. برای فضاهای رژیمی، محصول طبیعی یا گیاهی، می‌توانیم نور ملایم‌تر و گرم‌تری را تصور کنیم.

استفاده از گیاهان

داروخانه ها ارتباط قوی با گیاهان و به طور گسترده تر، عناصر طبیعی دارند. گیاهان نشان دهنده هویت خاص داروخانه شما هستند.
تیم شما نیز از مزایای آن سود می برد و 15 درصد افزایش بهره وری را شاهد خواهید بود. طبق تحقیقاتی که در سال 2014 صورت گرفته است استفاده از گیاهان موجب کاهش 8 درصدی اضطراب، خستگی، افسردگی و پرخاشگری می گردد.
اما کدام را انتخاب کنیم؟ آلوئه ورا، کلروفیتوم، کاکتوس ها سه گیاهی هستند که برای مقاومت در محیط های کاری توصیه می شود.

دکور داروخانه در پایاتک

طراحی دکور پیشخوان داروخانه

همانطور که همه ما می دانیم، پیشخوان داروخانه از مهمترین بخش داروخانه برخوردار است و خدمات مشتریان داروخانه اغلب بر روی قسمت پیشخوان متمرکز است.
بنابراین دیزاین و نحوه قرار گرفتن پیشخوان تاثیر زیادی بر دکور داروخانه خواهد داشت.
هر فضای سلامتی نیازهای خاصی دارد و بنابراین، داشتن ایده‌های طراحی متفاوت برای پیشخوان داروخانه به ما کمک می‌کند تا فضایی را انتخاب کنیم که واقعاً کارکرد مهم مبلی بودن در داروخانه را پوشش می‌دهد.

میتوانید بخوانید: طراحی دکور مغازه لباس مردانه

در بسیاری از مواقع، پیشخوان جای خود را به توصیه های دارویی می دهد، بنابراین، یکی از ویژگی های آن باید راحت و صمیمی باشد.
به هر حال، پیشخوان داروخانه محل کار اصلی داروساز است و بنابراین، باید فضای مناسبی برای کارکنانی باشد که روزانه در آنجا کار می کنند.

طراحی دکور پیشخوان داروخانه

طراحی دکور داروخانه کوچک

داروخانه های کوچک، در سطح طراحی، فرصت های مشابهی برای شگفت زده کردن مشتری و ایجاد تجربه خوبی برای کارگران ما به عنوان داروخانه های بزرگ دارند. چالش این است که بدانید چگونه فضا را به درستی سازماندهی کنید، ارائه یک تجربه خرید دلپذیر با ایجاد حداکثر احساس فضای باز، با توزیع منسجم و سازماندهی شده که در طول خرید غلبه نمی کند.
گروه پایاتک ایده طراحی دکور خوب برای داروخانه را به شما رائه می دهند تا زمانی که برای اصلاح داروخانه خود می‌روید، بتوانید فضا را بهینه نمایید.

طراحی دکور داروخانه کوچک در پایاتک

طراحی دکور داروخانه بزرگ

طراحی دکور داروخانه های بزرگ به دلیل فضای زیادی که دارد فضا را باید طوری تقسیم بندی کرد که مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی به نیاز خود دسترسی داشته باشند و نباید حالت سردرگم کننده داشته باشد.

میتوانید بخوانید: طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه

تیم متخصصان پایاتک ابتدا داروخانه شما را ارزیابی می کنند و همیشه به شما توصیه می کنند که کدام دکوراسیون برای پروژه داروخانه شما مناسب تر است.
ما تمام طراحی داروخانه ها و دکوراسیون منحصر به فرد برای داروخانه های بزرگ را بر اساس آخرین روندها و بر اساس موثرترین موقعیت های بازاریابی قرار می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که دکوراسیون داروخانه شما نقطه ای است که شما را از رقبا متمایز می کند و به لطف آن مخاطبان هدف شما را انتخاب می کنند.

طراحی دکور داروخانه بزرگطراحی دکور داروخانه بزرگ در پایاتک

طراحی دکور داروخانه مدرن

در داروخانه های مدرن، کاربران انتظار دارند که به صورت فردی در مورد محصولات و خدمات مختلف کمک و مشاوره دریافت کنند.
به همین دلیل، ما داروخانه های فعلی و کاربردی را طراحی کردیم که در آنها خدمات مختلف ارائه شده برای عموم قابل مشاهده است. به آن‌ها اجازه می‌دهیم از همان لحظه اول همه چیزهایی را که مؤسسه‌ای که در آن قرار دارند می‌تواند برایشان انجام دهد، بدانند.
به لطف تیم گسترده متخصصان پایاتک، با تجدید آن به داروخانه خود هوای تازه بدهید. یا انتخاب کنید که درهای داروخانه مدرن جدید خود را با ما باز کنید تا با خدمات طراحی داروخانه مدرن ما، هر آنچه را که به مشتریان خود می خواهند به روشی آسان و بسیار سریع ارائه دهید.
ما داروخانه شما را با توجه به روندهای جدید بازار و خدماتی که می خواهید ارائه دهید طراحی می کنیم تا بتوانید بدون از دست دادن ماهیت مشخصه داروخانه، بیشترین بهره را ببرید.

طراحی دکور داروخانه مدرن در پایاتک

هزینه طراحی دکور داروخانه

قیمت و هزینه طراحی دکور داروخانه بر مبنای فاکتورهای گوناگونی مشخص می گردد.
از فاکتورهای مهم در هزینه دکور و دیزاین داروخانه می توان به اندازه و متراژ آن و همچنین متریالی که در اجرای معماری و دیزاین داخلی داروخانه به کار گرفته می شود را می توان اشاره نمود.
اصولا هر چقدر متراژ داروخانه بزرگ تر باشد به متریال و مصالح بیشتری احتیاج دارد.
متریال مورد استفاده برای طراحی و دکور داروخانه را می تواند شامل ام دی اف، چوب، شیشه و … باشد.
از این رو به عنون مثال دکور داروخانه با متریال ام دی اف می تواند با دکور داروخانه با متریال شیشه متفاوت باشد.
شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها با متخصصین گروه پایاتک تماس گرفته و هزینه طراحی دکور داروخانه خود را از آنها استعلام بگیرید.

طراحی دکور داروخانه در پایاتک از طراحی تا اجرا
داروخانه دکتر نظری - پایاتک
داروخانه دکتر نبی زاده - پایاتک
داروخانه دکتر قهرمانی در پایاتک

کلام پایانی

پشتیبانی از طراحی با جدیدترین فناوری باعث کارآمدی بیشتر ما می شود و لازم نیست هیچ جنبه زیبایی شناختی را قربانی کنیم تا بتوانیم این راه حل ها را در بر بگیریم. 
به یاد داشته باشید که فراتر از دکوراسیون داروخانه شما ، معماران ما در پایاتک با کمال میل شما را در این امر یاری می نمایند.
کافیست که با متخصصین ما تماس حاصل نموده و از آنها برای طراحی دکور داروخانه خود مشاوره دریافت نمایید.

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×