شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه شال و روسری | پایاتک گروپ - 09121641842
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه شال و روسری - داخلی مغازه - دکوراسیون داخلی پوشاک - فروشگاهی - 09121641842 - پایا گروپ

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه شال و روسری می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

دکوراسیون فروشگاه شال و روسری به چه شکلی طراحی می شود؟

فروشگاه های شال و روسری از آن مغازه هایی می باشند که همواره مشتری دارند و خانم ها جهت خرید به آنجا مراجعه می نمایند. به همین علت می باشد که دکوراسیون فروشگاه شال و روسری می بایست با ظرافت های خاصی همراه باشد تا هم نظر مشتریان را جلب نموده و هم به افزایش فروش فروشگاه کمک کند.

روش چیدمان اجناس در دکوراسیون مغازه روسری فروشی

برای چیدمان شال ها و روسری ها شیوه های خیلی زیادی هست که به طور معمول با توجه به متراژ فروشگاه و شکل و فرم آن انجام می شود. به عنوان مثال در طراحی دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی می توانید شال ها را در یک قسمت و روسری ها را در قسمت دیگری آویزان نمائید.

آویزان نمودن آنها این امکان را به مشتری می دهد تا به شکل آسان تری آنها را مشاهده کند. به صورت کلی در کار طراحی دکور این فروشگاه ها همواره تلاش نمائید که همه چیز دسته بندی شده چیده شود. با این روش هم فروشنده آسان تر جنس مدنظر را پیدا می کند و هم خریدار از منظم بودن احساس بهتری خواهد یافت.

همینطور می توانید روسری ها و شال ها را با توجه به تم رنگی شان بچینید. به این ترتیب نمای زیبایی از شال ها و روسری ها را دارید که برای مثال از روشن به تیره چیده شده اند.

همینطور روسری های رنگی، طرح دار و ساده، قواره بزرگ و مینی اسکارف، فانتزی و سنتی و هر نوع دیگری را می توان با این شیوه چید. دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی افزون بر زیبایی، می بایست طوری انجام شود که مشتری بتواند به سادگی روسری یا شال مدنظر خودش را از بین ده ها مورد دیگر مشاهده کرده و انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

گذاشتن رگال برای آویزان نمودن شال و روسری:

با استفاده کردن از رگال و آویزان کردن روسری ها و شال ها مشتریان دسترسی ساده تری به آنها خواهند داشت. البته این کار به این شرط می باشد که روسری ها و شال ها را با سنجاق هایی بر چوب لباسی ها وصل نمائید تا در زمان برداشتن شان به روی زمین نیوفتند.

در صورتی که به جای رگال از میله های آویز استفاده می نمائید. می توانید توسط گره زدن روسری ها و شال ها به آن از لیز خوردن و به زمین افتادن انها پیشگیری کنید.

گذاشتن شال ها و روسری ها در ویترین:

در صورتی که فروشگاهتان بزرگ می باشد و امکان گذاشتن ویترین در بخش هایی از آن وجود دارد. این یک توصیه عالی برای دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی میباشد.

جهت این کار ویترین های چوبی که درب شیشه ای دارند را در مرکز فروشگاه بگذارید. شال و روسری ها را با چیدمان های خاصی داخل ویترین ها بگذارید.

از نورپردازی برای ویترین ها استفاده نمائید تا دقیقا مثل اشیاء ارزشمندی که در موزه ای قرار داده می شوند، به نظر بیایند.

استفاده کردن از شلف:

شلف های چوبی و فلزی لوازم مناسبی برای تا نمودن و گذاشتن شال ها و روسری ها بر روی آن میباشند. این شلف ها و طبقات به طور معمول در پشت سر فروشنده وجود دارند و اجناس به شکل مرتب و دسته بندی شده بر روی آنها گذاشته شده اند.

استفاده کردن از سردیس:

سردیس ها مثل مانکن های لباس می باشند و می توان روسری یا شال را بر روی آنها گذاشت تا مشتریان قادر باشند شکل کلی روسری یا شال را بر روی سر انسان ببینند.

نصب کردن آینه:

یکی از مهم ترین قسمت ها در دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی نصب کردن آینه به مقدار کافی بر روی دیوار ها می باشد.

در صورتی که فروشگاه پر رفت و آمدی دارید و شلوغ می باشد. تعداد آینه ها را زیادتر نمائید تا مشتریان با خیال آسوده تری شال ها و روسری ها را بر روی سر خود امتحان نمایند. نصب کردن آینه های بزرگ و حتی آینه قدی باعث زیبا تر شدن دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی و خرید آسان تر مشتریان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی سالن انتظار

مهم بودن نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی

یکی از موضوعات با اهمیتی که می بایست در دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی رعایت گردد، مقدار نور کافی در فروشگاه میباشد. مشتری می بایست در زمان خرید رنگ واقعی روسری یا شال را مشاهده کند و بعد آن را بخرد.

ممکن است برای تان پیش آمده باشد که روسری یا شالی را خریده اید. و زمانی که به خانه رفته اید با یک رنگ دیگر روبرو شده اید. نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی با استفاده کردن از نور های سقفی، نور های متمرکز و نورهای مخفی در دور قفسه های شال و روسری به وجود می آید. در صورتی که در فروشگاهتان نور کافی نداشته باشید و رنگ و طرح اجناس تان در نور کم به درستی مشاهده نشوند. رفته رفته مشتری های خود را از دست خواهید داد.

نکته های حائز اهمیت در دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی

  • فروشگاه را با دکوری های زیاد شلوغ ننمائید. شال ها و روسری ها به میزان کافی پر از رنگ و طرح می باشند و وجود وسایل دکوری و تزیین بیشتر از اندازه، سبب اثر منفی بر روی مشتری می گردد.
  • از نظم دهنده های جذاب و زیبا برای داخل فروشگاه استفاده کنید. یکی از این نظم دهنده ها سبد های حصیری می باشند که می توانید شال ها را لوله نموده و در آن بگذارید.
  • برای افزایش فروش می توانید از اکسسوری های مرتبط با حجاب مثل گیره روسری، سنجاق و غیره استفاده نمائید. همینطور کش مو، کلیپس و سنجاق سر هم موارد مناسبی برای قرار گرفتن در دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی می باشند.
  • قسمتی از دکوراسیون فروشگاه روسری فروشی تان را به تازه ترین مدل ها اختصاص دهید و به شکل هفتگی آن را به روز رسانی نمائید.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره جهت کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : ۰۹۳۳۳۶۹۵۱۲۱

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×