شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی داخلی سالن انتظار | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی داخلی سالن انتظار - طراحی دکوراسیون - دکور مغازه - دکوراسیون مغازه - 09121641842 – 02188559485 -----

ما در این مقاله به مبحث طراحی داخلی سالن انتظار می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی داخلی سالن انتظار

آیا تصمیم به افتتاح یک سالن زیبایی دارید ؟ جزئیات مهم زیادی وجود دارد، به جز یک مکان خوب و یک نام جذاب. یکی از موارد ضروری، فضای داخلی سالن زیبایی است. باید هم ساده و هم شیک، راحت و مدرن بماند. محیط داخلی جذاب و شیک جزئیات خیلی خوبی است که به سالن زیبایی کمک می کند تا در بین نزدیکترین رقبا منحصر به فرد شود. و همراه با یک بازسازی جدید، تقریبا 100٪ تضمین بالاترین راحتی برای مهمانان است.

به هر حال، اگر بودجه کافی برای مدرن نگه داشتن همه چیز و بازسازی هر چند وقت یکبار که می خواهید وجود ندارد، احساس بدی نداشته باشید. بهترین ایده، در این مورد، ایجاد یک فضای انتظار کوچک با مبلمان با کیفیت و غذاهای خوشمزه است. چند مجله، یک منطقه عکس کوچک اضافه کنید و مشتریان خوشحال با پول خود از شما تشکر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور مغازه موبایل فروشی 

محبوب ترین سبک سالن زیبایی چیست؟

محبوب ترین سبک سالن زیبایی وجود ندارد زیرا ترجیحات در بین افراد بسیار متفاوت است و می تواند تحت تأثیر روندهای فرهنگی، ترجیحات شخصی و ایده های فعلی مد باشد.

هزینه داخلی سالن زیبایی چقدر است؟

هزینه داخلی سالن زیبایی بسته به عواملی مانند اندازه، موقعیت مکانی، پیچیدگی طراحی، مواد مورد استفاده و ویژگی های اضافی می تواند هزینه ها را تغییر دهد.

چطوری مشتریان را به سالن انتظار کلینیک زیبایی جذب کنیم؟

پیاده سازی یک سیستم CRM می تواند با فعال کردن ارتباطات شخصی، ردیابی ترجیحات مشتری، مدیریت قرار ملاقات ها، و ارائه پیشنهادات و تبلیغات هدفمند، به جذب مشتریان به سالن زیبایی کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ایده های طراحی داخلی برای مغازه کفش 

چرا اتاق انتظار مهم است

نقش برجسته منطقه انتظار چیست؟ معمولاً مهمانان مقدار زیادی از زمان خود را در انتظار خدمات یا دریافت آن می‌گذرانند. منطقه انتظار مکانی برای استراحت است، جایی که مشتریان می توانند یک فنجان قهوه بنوشند، مقداری غذا بخورند یا فقط استراحت کنند. این مقاله جزئیات اصلی را که باید هنگام برنامه ریزی یا بازسازی یک منطقه انتظار راحت برای یک سالن زیبایی به خاطر بسپارید، توضیح می دهد.

فضای انتظار سالن زیبایی چگونه باید باشد؟

اتاق انتظار همیشه در کنار قسمت پذیرش قرار دارد. برای برخی افراد، آنها حتی مترادف هستند. بسیار منطقی است زیرا مدیر باید از رفاه بازدیدکنندگان مراقبت کند، هرگونه درگیری را که ممکن است در زمان انتظار برای یک سرویس یا پس از آن ظاهر شود و غیره حل کند.

از آنجایی که مدیر یکی از افراد ضروری در یک سالن زیبایی است، او (یا او) فهرست کاملی از وظایف مهم دارد. به عنوان مثال، او (او) باید:

  • از کل خدماتی که کلینیک زیبایی به شما عرضه می دهد آگاه باشید: در هنگام احتیاج می تواند جزئیات را توضیح دهد.
  • قیمت هایی که دارین را بدانید و اگر مشتریان قیمت را خواستند به آنها بگویید.
  • تبلیغات اصلی که سالن زیبایی به نمکایش می گذارد را بگویید.
  • با بازدیدکنندگان گفتگوهای کوچک معناداری داشته باشید.

در صورت شکست زمانی: مشتری زودتر می آید، یا متخصص دیر کرده است، مدیر می تواند نوشیدنی و خوراکی به مهمان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک 

مبلمان اتاق انتظار

مبلمان پذیرایی باید ارتباط راحت بین کارکنان و مشتریان را فراهم کند:

  • اندازه مناسب و خوب یک میز پذیرایی زیر سینه قرار دارد. اگر بالاتر از آن باشد، به عنوان یک مانع روانی کار می کند.
  • بهتر است که به فکر راحتی بودن کسایی که آمدن برای بازدید باشیم و قفسه های کوچکی برای مهمانان مهیا کنیم. موقع صحبت کردن خیلی آسان تر خواهد بود چون مشتریان کیف های خود را در آنجا می گذارند و بدون هیچ ایرادی با هم ارتباط برقرار می کنند. مخصوصا، مطمئناً، لازم است وقتی که به فکر گذاشتن وسایل خود نیستید، هزینه خدمات را پرداخت کنید.

علاوه بر این، قسمت انتظار باید با یک میز قهوه خوری، یک مبل نرم یا چند عثمانی مجهز باشد. و حتی می توانید تلویزیون را روی دیوار بگذارید. اگر سالن زیبایی شما محصولات زیبایی می فروشد، منطقی است که آنها را در نزدیکی محل انتظار قرار دهید. کمدهای آینه ای، قفسه های شیک و محصولات آرایشی و بهداشتی را که می فروشید را در آنجا قرار دهید. این فکر عالی خواهد بود که مشتریان را سرگرم کنیم و بررسی های آنها را دوبرابر کنیم چون همه ما دوست داریم با بقیه رفتار خوبی داشته باشیم.

در زمان انتظار

در زمان انتظار، یک مهمان نگاهی به محصولات زیبایی می اندازد و سپس در صورت علاقه، مدیر باید آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه محصول به مشتری باشد. بنابراین، اکنون می بینید که مدیر چقدر حیاتی است و چند کار انجام می دهد. به همین دلیل است که حتی بهترین کارمند هنوز هم به آموزش نیاز دارد زیرا او قلب یک سالن زیبایی، وسیله کسب و کار شما است.

تجهیزات مناسب در قسمت انتظار در سالن زیبایی بهترین راه برای حفظ آرامش مشتریان و ایمن نگه داشتن وسایل آنها است. انتخاب یک مکان مناسب، مبلمان خوب و یک سیستم امنیتی بسیار مهم است. لازم است کمدهای سالن زیبایی را در مکانی بگذارید که مدیر بتواند آنها را ببیند. قرار دادن آنها در نزدیکی خروجی ها یا دور از پذیرش ایده بدی است. خطر سرقت زیاد است. راه حل بهینه نصب کابینت هایی است که برای مهمان و مدیر قابل مشاهده باشد، دور از ورودی.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×