شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی - طراحی دکوراسیون داخلی - دکوراسیون مغازه - فروشگاهی - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

در صورتی که زیبایی و شیک بودن فضای محل کارتان برایتان مهم است بهتر است برای جلب توجه و رضایت مراجعان و جذب زیادتر آنها می بایست به دیزاین کلینیک زیبایی خود توجه خاصی داشته باشید. طراحی بر اساس اصول یک کلینیک زیبایی می تواند به اندازه ی زیادی تعداد مراجعان را افزایش دهد.تلفیق یک مکان خاص و آرام بخش با تخصص شما نشانگر اهمیتی است که شما برای مراجعان قائل هستید؛در این مطلب نکات اساسی یک دیزاین حرفه ای و منحصر به فرد را به شما آموزش می دهیم.

طراحی کلینیک پوست و زیبایی

به دیزاین فضاهای گوناگون کلینیک یه طور جداگانه توجه کنید.خوشبختانه شما در انتخاب متریال آزاد هستید و میتوانید طبق سلیقه و علاقه خود یک دیزاین فوق العاده داشته باشید.تنها نکته حائض اهمیت در دکوراسیون کلینیک زیبایی این می باشد که به تناسب همه چیز توجه داشته باشید.

دکوراسیون کلینیک پوست و زیبایی از موضوعاتی است که به راحتی می شود به آن توجه کرد و با توجه به رونق گرفتن این صنعت، می شود انتظار داشت که کلینیک شما برای مشتریان جذاب و دلچسب باشد. در دیزاین دکوراسیون کلینیک پوست و زیبایی، باید به این موضوع توجه داشت که مکانی ساده و شیک با انعطاف پذیری متناسب برای اجرا کردن کارهای کلینیک ایجاد شود. در این میان، استفاده کردن از رنگ‌های آرام بخش و ملایم و بهره گرفتن از نور کلینیک، سبب آرامش و رضایت زیادتر مشتریان خواهد شد. همینطور ، گذاشتن کالاها و تجهیزات به شکل موزاییکی و به طوری که با هم هماهنگ باشند، سبب جذب مشتریان زیادتر و همینطور بالا رفتن اعتماد آنان به شما می شود.

دکوراسیون داخلی مطب زیبایی

یک رنگ متناسب برای یاخت یک هارمونی عالی انتخاب بکنید.از انتخاب کردن رنگ های مختلف و تضاد در رنگ‌ها خودداری کنید. در طراحی مطب زیبایی، رنگ نقش اساسی دارد،انتخاب ترکیب رنگی خوب به توجه زیادی احتیاج دارد. روانشناسی رنگ می گوید که سایه ها و رنگ های گوناگون می توانند بر خلق و خوی ما اثر بگذارند.

از ایجاد احساس عصبانیت تا بخشیدن آرامش و حتی به وجود آوردن اضطراب ، در نتیجه رنگ ها شامل طیف وسیعی از احساسات می شوند. با استفاده کردن از رنگ شناسی، می توانید رنگ هایی را برگزینید که به مراجعان احساس خوب و آرامش زیادتری بدهد و حتی احساس احتیاج به تغییر را در آنها ایجاد کند.

نمونه هایی از رنگ های متناسب برای دیزاین مطب زیبایی را در پایین آورده ایم:

  • از استفاده از رنگهای تند، به ویژه قرمز بپرهیزید، رنگ قرمز در مغز تحریک پذیری ایجاد می کند در صورتی که شما می بایست از برانگیختن آن پیشگیری کنید.
  • آبی: رنگ آبی اغلب ما را به یاد آسمان شفاف و آب جوان کننده و تمیز می اندازد.
  • سبز: ما رنگ سبز را به طبیعت ، درمان و ترمیم و رشد ربط می دهیم.
  • زرد: رنگ زرد همراه با نور و خورشید می باشد که ثابت شده است که امید را در ما افزایش می دهد.
  • بنفش: بنفش احساس اعتماد به نفس را ایجاد میکند؛ که یکی از هدف های اصلی مراقبت های زیبایی هم می باشد. در نتیجه به این رنگ توجه خاصی کنید. البته باز هم می تواند یک رنگ خیلی تند باشد، بهتر است طیف های روشن تری مثل نیلی را برگزینید.

دکوراسیون مطب زیبایی

طراحی دکوراسیون مطب زیبایی باید به گونه ای باشد که به مراجعان حس آرامش و رضایت القا کند. در طراحی دکوراسیون مطب زیبایی می‌توانید به چند موضوع توجه داشته باشید:

  1. رنگ‌بندی: رنگ‌بندی متناسب در مطب زیبایی اهمیت زیادی دارد. بهتر است از رنگ‌های ملایم و آرامش بخش مثل سفید، صورتی، بنفش و… بهره ببرید. این رنگ‌ها آرامش زیادی به مشتریان خواهد بخشید.
  2. نورپردازی: نورپردازی مناسب هم برای مطب زیبایی اهمیت بالایی دارد. نور مناسب سبب بالا رفتن میزان روحیه و ایجاد احساس خوب در مراجعان می‌شود. بهتر می باشد از نورهای ملایم و گرم بهره ببرید.
  3. طراحی دیوار: دکوراسیون دیوار هم برای مطب زیبایی اهمیت زیادی دارد. می‌توانید از تصویرهای دیواری مربوط به زیبایی و آرایشبهره ببرید. همینطور می‌توانید از تابلوهای روانشناسی و آرام بخش هم استفاده بکنید.
  4. مبلمان: مبلمان مطب زیبایی باید به گونه ای باشد که به مراجعان حس آرامشالقا کند. بهتر می باشد از مبلمانی با رنگ هماهنگ با سایر عناصر دکور استفاده بکنید.
  5. نوع کف‌پوش: انتخاب کف‌پوش خوب هم برای مطب زیبایی اهمیت زیادی دارد. بهتر می باشد از کف‌پوش‌های ضد لغزش و محکم که در مقابل رطوبت مقاوم هستند استفاده بکنید.
  6. گل و گیاه: استفاده کردن از گل و گیاه در مطب زیبایی به مراجعان حس آرامش و رضایت می‌دهد. می‌توانید از گلدان‌های زیبا و بزرگ استفاده بکنید.

طراحی دکوراسیون مطب زیبایی باید به گونه ای باشد که به مراجعان حس رضایت و آرامش بدهد. با توجه به چیزهای که گفته شد، می‌توانید دکوراسیون شیک و مناسبی برای مطب زیبایی خودتان را طراحی نمائید.

سبک دکوراسیون مطب زیبایی

می توانید سبک جدید ،کلاسیک،نئو کلاسیک و….را مورد استفاده قرار دهید .یکی از انتخاب های مهم شما سبک کلی دکوراسیون مطب زیبایی می باشد.محل انتظار بیماران، اتاق مخصوص معاینه و تشخیص پزشک و همینطور سرویس بهداشتی مکان هایی است که می توانند از سبک دکور مطب زیبایی شما پیروی کنند.سایر فضاها با توجه به کار مطب زیبایی شما میتوانند شامل:

  1. اتاق مخصوص معاینه و تشخیص دادن پزشک
  2. اتاق برای بخش نمونه برداری
  3. اتاق عوض کردن لباس
  4. اتاق انجام الکترولیز و لیزر تراپی
  5. آزمایشگاه
  6. مکان استریل عمل های جراحی سرپایی و تزریقات و پانسمان

طراحی دکوراسیون داخلی بخش پاکسازی پوست

مطب های زیبایی و پوست، اتاق های مخصوص پاکسازی برای مراجعان خود اماده کرده اند تا با استفاده کردن از دستگاه های پیشرفته و فوق العاده و به روز بهترین خدمات را به آنها ارائه دهند.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×