شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی - دکوراسیون مغازه -طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی

خوشبختانه، کارشناسان چگونه طراحی کردن فروشگاه عینک فروشی را برای شما کشف کرده اند. تنها کاری که حتما انجام دهید این است که توصیه های آنها را هنگام ترسیم فروشگاه عینک فروشی خود دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که فضای خود را به حداکثر می رسانید.

به طور کلی، طراحی داخلی محیط شما حتما کاملاً با مارک شما ربط داشته باشد. اگر شما در حال اجرای یک تمرین خاص هستید که تشخیص آن باید نسبتاً آسان باشد. اگر نه، سبک بصری برند شما ممکن است کمی ظریف‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور مغازه موبایل فروشی 

نورپردازی فروشگاه عینک فروشی

نور یکی از اجزای مهم فروشگاه عینک فروشی است. نور خیلی کم است و فریم های شما به روشی جذاب ظاهر نمی شوند. نور زیاد و مشتریان با تابش شدید نمایشگرهای شما خاموش می شوند.

همه چیز به این بستگی دارد که چگونه به نور و سایه اجازه می‌دهید با یکدیگر بازی کنند تا محصولات خود را برجسته کنید و مردم را در فضای خود راهنمایی کنید. از نور برای کشیدن چشم به قاب خود استفاده کنید. و در فضای منفی بین محصولات از سایه استفاده کنید تا به مشتریان بگویید که به سمت بخش بعدی حرکت کنند.

ما ظاهر لامپ‌ها را تغییر دادیم، آویزهای شیشه‌ای، سایه‌های درام و نورافکن‌هایی که به صورت استراتژیک روی قفسه‌های نمایش متمرکز شده‌اند را ترکیب کردیم. از آنجایی که فروشگاه‌های عینک معمولا کوچک هستند، ما با استفاده از مبلمان مدرن و انتخاب قطعات برش‌خورده با طرح‌های اواسط قرن، از متراژ مربع موجود نهایت استفاده را بردیم.

بیشتر بخوانید: بهترین ایده های طراحی داخلی برای مغازه کفش 

طرح طراحی فروشگاه عینک فروشی

 چیدمان عینک ها شما باید بازدیدکنندگان را راهنمایی کند: از فضای خود برای گردش ترافیک به گونه ای استفاده کنید که باعث خرید شود.

با تقسیم کردن فروشگاه عینک فروشی خود به مناطق شروع کنید: منطقه بلافاصله سمت راست چیست؟

فروشگاه های عینک فروشی اغلب عینک های جدید خود را در سمت راست ورودی قرار می دهند تا مشتریان مکان خود را با تازگی مرتبط کنند.

سازماندهی مناطق برای کنترل گردش

چه ده قدم کوتاه یا بیست دقیقه طول بکشد تا در فروشگاه عینک فروشی خود قدم بزنید، باید از چیدمان، نورپردازی و علائم برای کنترل جریان ترافیک در فروشگاه نوری خود استفاده کنید.

این بدان معناست که اولین منطقه شما، بخش سمت راست، باید از رنگ، بافت و نور استفاده کند تا قبل از هدایت ترافیک از طریق یک تجربه خرید ساده، به طور موثر با برند شما ارتباط برقرار کند.

پس از چرخش به راست، خریداران معمولاً مسیری را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت دنبال می‌کنند . با استفاده از علائم و نمایشگرهایی که آنها را در این مسیر راهنمایی می کند، مرور را برای آنها آسان تر کنید.

تجارت بصری

مناطق موجود در فروشگاه عینک فروشی شما باید از اصول تجارت بصری استفاده کنند تا بازدیدکنندگان را در هنگام مرور نمایشگاه نوری شما جلب کنند.

ما قبلاً به برخی از اصول تجارت بصری اشاره کرده ایم. به عنوان مثال، برای برجسته کردن هر نمایشگر، از دوز مناسب نور، در مقابل فضاهای بدون درخشش زیاد استفاده کنید. و ما متذکر شدیم که علامت گذاری نیز مهم است.

رنگ ها بسیار مهم هستند

ممکن است از آن آگاه نباشید، اما رنگ‌ها از بسیاری جهات بر ذهن شما تأثیر می‌گذارند. دانش رنگ ها به خرده فروشان در متقاعد کردن مشتریان کمک زیادی می کند. چندین برند از رنگ های خاصی برای تأثیرگذاری بر مشتریان هدف خود استفاده می کنند. استفاده مناسب از رنگ ها نه تنها برای فروشگاه ها مهم است، بلکه در انبارهای بزرگ نیز به این هدف عمل می کنند.

اما شما باید از آنها به روشی دقیق و هوشمندانه استفاده کنید تا بتوانید راحتی را به تجربه مشتری اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک 

برای فضای طراحی داخلی فروشگاه عینک فروشی

برای فضای داخلی این عینک فروشی، ما با یک پالت رنگ آبی و سبز بازی کردیم که روی پس‌زمینه‌ای از رنگ‌های خنثی ملایم تنظیم شده بود و با سایه‌های طلایی کم‌رنگ تزیین شد. این منجر به فضایی شد که در عین حال نشاط آور و آرام بخش است، با رنگ های روشن چشم را سرگرم می کند و رنگ های سرد ذهن را آرام می کند.

با فاصله گرفتن از نمایشگرهای معمولی قفسه دیواری، بخشی از عینک ها را در قفسه های باز دو ورودی قرار دادیم که به عنوان تقسیم کننده فضا نیز عمل می کنند. انتخاب رنگ آبی – نماد رنگی شفافیت – به عنوان پس زمینه برای عینک تصادفی نیست.

ما رنگ آبی را به گرافیک دیوار هندسی، به بخشی از صندلی ها و به پوشش کف در محوطه انتظار گسترش دادیم و تعادل خوبی بین رنگ های روشن و رنگ های خنثی خاموش ایجاد کردیم. سایه های سبز اضافی، چه پر جنب و جوش مانند آینه دیواری به شکل مبتکرانه و چه در ترکیب با رنگ های زرد، یک لایه اضافی از راحتی بصری را اضافه کرده است.

تناوب بین رنگ های ثابت و الگوهای هندسی

تناوب بین رنگ های ثابت و الگوهای هندسی بخشی از تلاش ما برای جذاب و سرگرم کننده نگه داشتن فضا بود. در حالی که رنگ مهم بود، ما به نواحی بزرگ سفید اجازه دادیم تا به چشم فرصت استراحت بدهند. ما این کار را با استفاده از رنگ دیوار، پیشخوان سفید و کاشی سقف سفید برای درخشندگی بیشتر انجام دادیم. ما همچنین از میزهای سفید و چراغ های سفید استفاده کردیم.

از آنجایی که سعی کردیم فضای داخلی فروشگاه عینک را با حالتی راحت ایجاد کنیم، مواد را ساده نگه داشتیم. ترکیبی از لمینت پلاستیکی سفید و خاکستری قطبی برای قفسه بندی، و مبلمان مدرن و ساده، مکان را تمیز و غیررسمی نگه داشته است. ما با مخلوط کردن صندلی‌های با روکش پارچه‌ای با قاب‌های اکریلیک و ترکیب نرمی فرش با ظاهر سخت کاشی‌های سقف، تنوع بافت‌ها را به ارمغان آوردیم.

نحوه قرارگیری مبلمان در دکوراسیون مغازه

حتی نحوه قرارگیری مبلمان نیز در ایجاد فضایی جذاب نقش دارد. میزهای سفید که به صورت مورب به پیشخوان اصلی چیده شده اند، چشم را در امتداد خطوط فضا حرکت می دهند و در عین حال ترافیک را در امتداد پیشخوان هدایت می کنند.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121
 

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×