شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی داخلی برای مغازه کفش - بهترین ایده های طراحی داخلی برای مغازه کفش | پایاتک گروپ
بهترین ایده های طراحی داخلی برای مغازه کفش - دکوراسیون مغازه -خدمات گروه معماری پایاتک - 09121641842 – 02188559485 -

به دنبال طراحی داخلی منحصر به فرد، جذاب و خلاقانه برای فروشگاه کفش هستید؟ موارد زیر را بررسی کنید و بهترین تطابق را برای فضای تجاری خود بیاموزید. ما در این مقاله به مبحث بهترین ایده های طراحی داخلی برای مغازه کفش می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

اولین ایده طراحی داخلی برای مغازه کفش

نمایشگر خرده فروشی باید عمدتاً شخصیت و جزئیات محصول را برجسته کند. این برای فروشگاه های کفش نیز معتبر است. اولین موردی که در طراحی فروشگاه نمایشگاهی باید در نظر گرفت جلب توجه مشتری به محصول و ایجاد فضای مناسب برای مطالعه مشتری برای خرید کالا است.

نمونه طرح مغازه کفشی که برای مشتریان راحت است که از آن عبور کنند و به راحتی به آنچه نیاز دارند دست یابند. پس ‌زمینه فروشگاه با رنگ‌های برهنه خاموش شده است، بنابراین نمایش محصول متمرکز می‌شود. طراح از چند رنگ برهنه استفاده کرده است و همه با هم ترکیب بسیار خوبی پیدا کرده اند.

اگر به دنبال طراحی های جذاب داخلی مغازه کفش هستید تا یک فضای کوچک را دوست داشته باشید، احتمالاً این یکی از بهترین طرح هایی است که مطابق با انتظارات و نیازهای شما باشد.

دومین ایده طراحی داخلی برای مغازه کفش

ایده ای متمایز از طراحی مغازه کفش که می توانید برای چیدمان نمایش محصولات فروشگاه از آن استفاده کنید. طرحی که در تصویر می بینید احتمالاً ممکن است کمی متفاوت از طرح های معمولی فروشگاه کفشی باشد که در سریلانکا پیدا می کنید، به طوری که قول می دهد به مشتریان شما تجربه ای منحصر به فرد در جلسات شکار کفش مورد علاقه آنها بدهد.

جاکفشی که در تصویر نشان داده شده است بسیار منظم به نظر می رسد. این فضا را از مسدود کردن سرسراها، معابر و گوشه ها نجات داده است. پارتیشن های شفاف بسیار خاص هستند که به ایجاد فضای قابل توجهی برای محصولی که می خواهید نمایش دهید کمک می کند.

سومین ایده طراحی داخلی برای مغازه کفش

صفحه نمایش خود راحتی و آرامشی را به شما می دهد که در طرح های معمولی کفش فروشی ها نمی توانید آن را ببینید. همه چیز در اتاق دنج و عالی به نظر می رسد. رنگ هایی که در پروژه طراحی به صورت خودجوش از سلامت عقل و اعتبار استفاده می شود و این ممکن است به ارتقاء نام تجاری فروشگاه شما به سطح بعدی کمک کند.

پس زمینه اتاق با استفاده از سایه های متنوع رنگ چوب برجسته شده است. بنابراین با وجود اینکه فضایی یکنواخت را القا می کند، اما تنوع رنگی که به فضا آورده است به رفع تکراری بودن پس زمینه کمک می کند اما زیبایی و ظرافت ایجاد می کند.

همه چیز در فضا بسیار منظم به نظر می رسد، و روشی که طراح تلاش می کند تا محصول را با متعادل کردن نور برجسته کند، بسیار نوآورانه است. فضا مسدود نیست و شلوغ به نظر نمی رسد زیرا این طراحی باعث صرفه جویی در فضای کافی برای پرت نکردن فضای ایجاد شده در اتاق می شود.

طراحی کف، مبلمان اضافه شده، نمایشگر و پس‌زمینه اتاق با هر یک از یکدیگر اشتراک دارند و ظرافت و اسراف را به اتاق می‌آورند.

چهارمین ایده طراحی داخلی برای مغازه کفش

یک فضای نمایش خلاقانه که کاملاً مناسب فضاهای حدس زده است. اگر فضای کوچکی برای مغازه خود دارید و نگران این هستید که چگونه فضا را برای بهترین استفاده از آن به حداکثر برسانید، احتمالاً طراحی داخلی که در تصویر می بینید راه حل مناسبی است که همیشه به دنبال آن بوده اید.

این طرح برای کلکسیون کفش های جوان مناسب ترین است. این اطمینان را ایجاد می کند که مشتری که به اینجا می رسد انتخاب های پشت سر هم دارد و مطمئناً به طور غیر مستقیم مشتری را مجبور به خرید یک یا چند مورد می کند. نمایشگر مملو از محصولات مختلف است، اما به نظر نمی رسد که گیر کرده باشد، زیرا پس زمینه نمایشگر ظاهری شفاف و تازه به نمایشگر می دهد.

چشم نوازترین طرح، پس زمینه دوست داشتنی است که با الگوی ایجاد شده با استفاده از لایه های چوبی پر شده است. این نه تنها زیبایی، بلکه کمال و حرفه ای را نیز به نام برند شما می بخشد.

پنجمین ایده طراحی داخلی برای فروشگاه کفش

این تصویر بهترین تطبیق را برای فروشگاه های کفش بزرگتر نشان می دهد. فضا با مضامین و مفاهیم مختلف به نظر می رسد. ایده طراحی که در تصویر برجسته شده است، تنها ارائه پس‌زمینه‌ای رنگارنگ برای نمایش محصول نیست، بلکه به‌طور هنرمندانه تبلیغاتی را به نمایش می‌گذارد که به شدت مشتری را برای خرید تشویق می‌کند.

طراحی داخلی که در اینجا سفارشی شده است، عمداً یک فضای خالی را به یک گالری کفش تبدیل می کند. بنابراین، مشتری می تواند آزادانه از طریق صفحه نمایش عبور کند و آنچه را که نیاز دارد انتخاب کند. طراحی آنها همچنین خریداران را تشویق می کند تا محصولی را امتحان کنند که آماده است تا به آنها این تصور را بدهد که چگونه محصول با انتظارات آنها مطابقت دارد.

طراح پس‌زمینه را با استفاده از رنگ‌های خاکستری دنج و خاکستری نامنظم در حالی که نور اتاق را متعادل می‌کند، خاموش کرده است، که به تمرکز نمایش محصول کمک می‌کند.

ششمین ایده طراحی داخلی برای مغازه کفش

یک طراحی داخلی مغازه کفش وسوسه انگیز که به جذب بیشتر مشتریان بالقوه به مغازه کمک می کند تا تجربه خریدی لوکس را به آنها ارائه دهد. نمایشگر برای ویترین های بزرگ کفش مناسب تر است. صفحه نمایش یک گالری را منعکس می کند و هیچ گونه تزئینات، زیور آلات و مبلمان دیگری که حواس نمایش را پرت کند مسدود نشده است.

پس‌زمینه نمایشگر با استفاده از رنگ‌های مشکی ظریف رنگ‌آمیزی می‌شود تا محصولات مورد توجه کافی قرار گیرند و پس‌زمینه اتاق با استفاده از زنگ‌های ملایم نامنظم چیده شود.

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×