شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکور مغازه موبایل فروشی
طراحی دکور مغازه موبایل فروشی
طراحی دکور مغازه موبایل فروشی : از مهمترین و قابل توجه ترین ویژگی اصلی مغازه ها نوع چینش محصولات در قسمت ویترین می باشد که در جذب نمودن مشتری تاثیر به سزایی دارد.
این روزها با توسعه فناوری گوشی های همراه و مدرنیته شدن شکل ظاهری آن ها بهتر است که دکور مغازه موبایل فروشی را به گونه ای درست کرد که ظاهری مجلل و خاص داشته باشد.
دکور مغازه رابطه مستقیمی با دید مشتری در نگاه اول دارد و زمانی که روی چینش و نمای ظاهری آن به درستی کاری انجام نشود موجب می شود که مشتری تصور نماید که کالاهای مغازه نیز از کیفیت مرغوبی برخوردار نیستند.
در این مقاله ما قصد داریم یک سری نکات را که در جذب مشتری با طراحی دکور شیک و لوکس رابطه مستقیم دارد را به شما توضیح دهیم.

طرح چیدمان

چیدمان فروشگاه  موبایل فروشی طرحی است که ابعاد اصلی یک فروشگاه تلفن همراه را نشان می دهد.
طراحان تمام اندازه‌ها را برای درها، پنجره‌ها، گوشه‌ها و ستون‌ها در طرح چیدمان قرار می‌دهند.
همچنین مکان ویترین ها، کابینت ها، پایه ها و قفسه های دیواری در داخل فروشگاه و همچنین فاصله بین آنها را نشان می دهد تا فروشندگان انبار به راحتی تشخیص دهند که آیا جایگاه آن ها  مناسب هستند یا خیر.
از طرح چیدمان، می توانیم بهترین راه را برای هماهنگ کردن وسایل فروشگاه خود محاسبه کنیم.

طراحی سه بعدی

پس از تایید دکور، طراح می تواند به طراحی نرم افزاری به صورت سه بعدی که به عنوان طراحی داخلی نیز معروف است، ادامه دهد. این طراحی به جز در فروشگاه های موبایل در طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه نیز استفاده میشود.
در طراحی داخلی یک موبایل فروشی، شما می‌توانید ببینید که ویترین و قفسه‌ها پس از تزئین، و همچنین کلیت اطراف و داخل مغازه  چگونه به نظر می‌رسند.
طراحان معمولاً از نرم افزارهایی مانند Auto 3Ds Max یا Sketchup برای تکمیل طراحی رندر سه بعدی استفاده می شود که منجر به ایجاد یک تصویر بسیار واضح می گردد.

سبک طراحی دکور فروشگاه

در محیط واقعی کسب و کار، شاهد مغازه ها و فروشگاه  های موبایل فروشی متنوعی در سبک های مختلف طراحی هستیم.
حال سوال اینجاست که چگونه بهترین تم طراحی را برای فروشگاه خود انتخاب کنیم؟
هنگام طراحی یک فروشگاه تلفن همراه، باید روی یک موضوع منحصر به فرد تمرکز کنیم:

سبک مدرن

 به دنبال طراحی دکور مغازه موبایل فروشی باشید یا طراحی دکور داروخانه فرقی نمیکند، اگر به دنبال ظاهری مدرن و معاصر هستید، می توانید از مواد براق و اشکال هندسی بیشتری برای شکل دادن به فضایی شیک استفاده کنید.
 ویژگی های فناوری پیشرفته و عناصر پیشرفته آینده را می توان در طراحی ادغام کرد تا تاثیرات دیجیتالی بیشتری را ارائه دهد.
همه این جنبه ها با هم شکل گرفتند تا یک مخزن مدرن و منحصر به فرد مغازه های موبایل فروشی را ایجاد کنند.

سبک ارگانیک

ویژگی های ارگانیک نیز به طور گسترده در طراحی مغازه تلفن همراه و دکوراسیون مغازه کامپیوتر استفاده می شود.
 استندهای سفید رنگی، کابینت‌های دیواری با خطوط موج دار، قفسه‌های کوچک منحنی شکل، و مدلهای قفسه‌بندیهای منحصربه‌فرد به راحتی در یک فضای خرده‌فروشی جذاب و برجسته ساخته می‌شوند.
علاوه بر این، چراغ‌های رنگارنگ ال‌ای‌دی و هالوژن های سقفی تا حد زیادی شرایط نمای دکور داخلی مغازه را جذاب می نمایند.

ظاهر طبیعی

در طراحی فروشگاه موبایل فروشی به سبک طبیعی، از مقدار زیادی الوار چوب جامد، روکش چوب، سنگ طبیعی یا ورق لمینیت چوب استفاده می شود تا ظاهری طبیعی و فوق العاده ایجاد کند.
 بسیاری از برندهای بزرگ مانند آیفون ، هوآوی ، سامسونگ و دیگر برندها هستند، با استفاده از ایده‌های ساده و میزهای نمایشگر چوبی یا کمد دیواری، ترکیب شده با رنگ‌های سفید و مشکی برای ارائه یک فضای خرید در سطح بالا استفاده می گردند. معمولا از این ظاهر در طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه استفاده میشود.

نکاتی در مورد طراحی فروشگاه تلفن

طراحی نور

نورپردازی داخلی می تواند به طور مستقیم بر فضای فروشگاه تأثیر بگذارد.
میزان نور در فروشگاه باید باعث شود مصرف کنندگان احساس آرامش و روشنایی کنند.
نورپردازی برای دکور نباید خیلی روشن و درخشنده یا خیلی تاریک باشد.
اگر نور پردازی داخلی در دکور بیش از حد روشن باشد، نور ناخوشایندی چشم های بیننده را اذیت می کند و باعث می شود مردم تمایلی به توقف و خرید نداشته باشند.
اگر خیلی تاریک باشد، باعث می شود افراد احساس افسردگی و ضعف نمایند.
 نورپردازی مناسب نه تنها می تواند فضای فروشگاه را جذاب کند، همچنین موجب برجسته نشان دادن کالاها شده و در نتیجه کارایی تجارت فروشنده را نیز بهبود می بخشد.
نورپردازی در دکور

طراحی کف مغازه

رنگ ها عمدتاً دکوراسیون کف و طراحی کف مغاره را تعیین می کنند.
انتخاب کف مغازه موبایل فروشی باید با سبک دکوراسیون کلی مطابقت داشته باشد.
 به عنوان مثال، سقف فروشگاه تلفن همراه آیفون از روکش چوب جامد ساخته شده است، بنابراین کف نیز باید از بافت چوبی ساخته شود تا نمای جذابی به دست آید.
علاوه بر این، برای طراحی کف باید ایمنی و راحتی را در آن  را نیز در نظر بگیرد، مانند ضد لغزش بودن، تمیز کردن آسان و غیره.

انتخاب رنگ

استفاده موثر از رنگ از اهمیت جهانی برخوردار است.
هماهنگی رنگ، محیط و ترکیب کالا بر روانشناسی خرید مشتریان تأثیر به سزایی می گذارد.
هر رنگ ویژگی های خاص خودش را دارد و طراح با ترکیب رنگ هایی که با هم تطابق دارند دکور فروشگاه را دیزاین می نماید و هارمونی زیبایی را در نهایت خلق می نماید.
انتخاب رنگ در طراحی دکور

محیط صمیمی و شاد

محیط خرید راحت، نه تنها برای تسهیل خرید، بلکه برای ارائه مکان استراحت به مشتریان از یک سو، می تواند رضایت مشتری را بهبود بخشد.
 از طرفی می تواند در محبوبیت فروشگاه نیز نقش داشته باشد.
طراحی فضای صمیمی و شادی بخش با نور ملایم، موسیقی شاد و مبل ترکیبی قرمز یا نارنجی بسیار مورد توجه می باشد.
طراحی خلاقانه را می توان در مفهوم دکوراسیون خانه اوقات فراغت ادغام کرد و به مشتریان احساس آرامش و صمیمیت را القا نمود.

طراحی دکور مغازه موبایل فروشی کوچک

با افزایش کارآفرینی، مغازه های های کوچک و متوسط موبایل فروشی بیشتر و بیشتر وارد زندگی ما شدند.
با توجه به پیشرفت علم و فناوری، تلفن های همراه به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم در زندگی روزمره ما، هر روز بیشتر و سریعتر به روز می شوند.
1. به عنوان یک محصول هوشمند با تکنولوژی بالا، در طراحی فروشگاه های تلفن همراه باید حس علم و فناوری و حس نوآوری را برجسته کنیم. ما می دانیم که علم و فناوری اولین نیروی مولد نوآوری است زیرا اکنون بسیاری از فروشگاه های تلفن همراه کلیشه ای هستند و ایده جدیدی ندارند. پیشرفت و نوآوری باعث می شود در خط مقدم همتایان خود قدم برداریم.
2. استفاده معقول از ویترین ها برای نمایش محصول و تقسیم بندی ناحیه عملکردی. دسترسی آسان مشتریان به برخی از برندهای معروف و پر فروش موبایل ها برای برانگیختن مشتریان برای جلب توجه آنها و درک بیشتر محصولات جدید استفاده می شود. برای اینکه بتوانیم محصول را برای آنها توضیح دهیم و تبلیغ کنیم، باید به ارتفاع ویترین و طراحی نور داخلی توجه کنیم.
3. اکنون، برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مصرف کنندگان مختلف، تلفن های همراه که توسط فروشگاه های تلفن همراه اداره می شوند، عموماً فقط یک برند نیستند. بنابراین، قانون طراحی فروشگاه باید یک موضوع متمایز را برجسته کند، تمرکز کند و مسیر انحصار را در پیش بگیرد.

جمع بندی

یکی از کلیدی ترین و اساسی ترین نکته برجسته ای که مشتریان هنگام خرید گوشی های همراه با آن مواجه می شوند ظاهر مغازه می باشد.
طراحی دکور مغازه موبایل فروشی تاثیر به سزایی در میزان فروش محصولات و جلب نظر مشتریان خواهد داشت.
شما می توانید برای طراحی دکور مغازه موبایل فروشی خود از کارشناسان ما در گروه معماری پایاتک در این زمینه تماس گرفته تا آن ها در این زمینه شما را یاری نمایند.
خواندن مقالات مشابه
معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×