شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

استفاده از چوب در دکوراسیون | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث استفاده از چوب در دکوراسیون می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

استفاده از چوب در دکوراسیون

طراحی‌دکوراسیون‌‌ با‌ استفاده‌ از‌ چوب شاید در فضاهای کاری و مغازه ها و فروشگاه های امروزی هیچ عنصری مانند چوب، طبیعت را در ذهن و روان ما جاری نسازد و یادآور احساس های خوب و آرامش بخش نشوند. با وجود تنوع های زیادی که در دنیای مصالح رخ داده است و در کنار مصالح کاملا نوین، مصالح طبیعی از جمله چوب با مصالح مصنوعی شبه خودشان جایگزین شده اند، اما باز هم چوب های طبیعی جایگاه ویژه و ارزنده ای را برای ما دارا هستند و هنوز هم هستند کارفرمایانی که از چوب برای طراحی دکور مغازه خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی هایپر میوه
بهترین طراحی دکور مغازه
بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی سالن های ماساژ

دکوراسیون مغازه مدرن

مثلا چوب گردو با قدمت فراوانش در بکاربری در انواع سازه های چوبی طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه جایگاه ویژه ای دارد و انتخاب آن در دکور داخلی مغازه ظاهری مدرن و کلاسیک را در مغازه ایجاد میکند. به علت قیمت بالاتر چوب نسبت به مصالح دیگر استفاده از آن در دکور مغازه ظاهری لوکس و مجلل به مغازه شما میدهد و تمایز قابل قبولی نسبت به رقبا ایجاد میکند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کفش فروشی
طراحی دکور مغازه با چوب

چوب در دکور

با کمی خلاقیت طراح و استفاده از طرح های بروز و مدرن می توانید فضای دکوراسیون‌ مغازه خود را بسیار گرم دوست داشتنی و پر از طراوت زندگی بکید . که البته خود چوب با آن عطر خاص و بافت و رنگ گرم و طبیعی خودش در رسیدن به این هدف کمک شایان و قابل قبولی را ایجاد میکند.ما نباید فراموش کنیم که تاثیر گذاری دکور و المانهای چوبی در دکور مغازه بیشتر به نحوه ی چیمان و نوع طراحی دکور در ابعاد خاص مغازه است.برای دیدن برخی پروژه های ما در تهران و کرج به گالری تصاویر مراجعه فرمائید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی 

دکوراسیون داخلی مغازه را می شود با انواع گوناگونی از مصالح طراحی و اجرا نمود. هر یک از مصالح دارای مزیت ها و معایب منحصر به فرد خود می باشند و می بایست در انتخاب بهترین مصالح لازم دقت کافی به خرج داد. دکور داخلی مغازه با چوب یکی از دکوراسیون های محبوب محسوب می شود. پایا گروپ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در کشور همیشه در تلاش است تا برترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قصابی 

دکوراسیون داخلی مغازه

برعکس تصور عموم مردم که بر این باور می باشند که دکوراسیون مغازه نیاز به طراحی و اصول خاصی ندارد، قابل به ذکر می باشد که طراحی و اجرای درست و مناسب دکوراسیون داخلی یک مغازه تا میزان بسیاری می‌تواند در فروش و موفقیت فروشنده و صاحب مغازه موثر واقع شود. در طراحی دکوراسیون مغازه می بایست بر اساس نوع خدماتی که ارائه می گردد و متراژ مغازه به انتخاب کردن بهترین و مناسب‌ترین مصالح جهت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه بپردازید. ساختن ویترین مغازه در اصل به عنوان نخستین و موثرترین گام در طراحی و اجرا کردن دکوراسیون داخلی مغازه محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی مغازه با استفاده از چوب

چوب یکی از مصالح خیلی کاربردی و زیبا به جهت اجرای دکور مغازه است. از دیرباز استفاده کردن از چوب برای انجام دادن کارهای تزیینی و دکوری و حتی ساخت و ساز متداول بوده است. در حال حاضر هم از چوب برای طراحی و اجرا کردن دکوراسیون داخلی مغازه هم استفاده می‌ شود. چوب دارای انواع گوناگونی می باشد و هر یک از انواع چوب دارای خصوصیات و کاربردهای منحصر به فرد خودشان می باشند. به همین علت بهتر می باشد تا در مرحله نخست شناخت کاملی از انواع چوب حاصل نموده و بعد برای انتخاب کردن بهترین نوع چوب به جهت اجرا کردن دکوراسیون مغازه اقدام نمائید. اجرا کردن دکوراسیون داخلی مغازه با چوب یک امر خیلی رایج و محبوب محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه 

کاربرد چوب در دکوراسیون مغازه خیلی متنوع می باشد و هر مغازه‌ داری می‌ تواند به سادگی بهترین و مناسب‌ ترین نوع چوب را برای دکوراسیون  مغازه خود انتخاب نموده و برای کاربردهای متنوع از آن استفاده نماید. از چوب می‌ شود هم در دکوراسیون داخلی مغازه و هم جهت ساخت آیتم‌ های ویترین استفاده نمود. به طور مثال می‌ توان باکس‌ ها و شلف‌ هایی که قرار می باشد که اجناس بر روی آن‌ها قرار داده شوند را از چوب ساخت یا حتی دکور سقف و دیوار مغازه را به وسیله چوب اجرا نمود. باکس و شلف در مغازه از وسایل ضروری محسوب می شوند و می بایست بهترین متریال را برای ساختن آن‌ها مورد استفاده قرار داد.

یکی دیگر از ایده‌های هوشمندانه و خلاقانه برای استفاده کردن از چوب در دکوراسیون داخلی مغازه در اصل استفاده کردن از چوب برای ساختن تابلوهای راهنمای کوچک و حتی منوهای چوبی می باشد. چوب یکی از مصالحی می باشد که در طبیعت به فراوانی یافت می‌ شود و به همین علت هم استفاده کردن از چوب در دکوراسیون داخلی یادآور آرامش و زیبایی طبیعت می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مراکز خرید

پایا گروپ مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در کشور با بهره‌ مندی از علم و دانش و مهارت معماران و طراحان حرفه‌ ای و همینطور داشتن سابقه‌ ی زیاد و درخشان در طراحی و اجرا کردن دکوراسیون مغازه در کشور همواره در تلاش است تا خدماتی به خصوص و منحصر به فرد را به شما همراهان گرامی ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه با مشاوران پایا گروپ تماس حاصل نمائید تا شما را راهنمایی کنند.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×