شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون مغازه قنادی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون مغازه قنادی -برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه قنادی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

استاندارد‌ های طراحی دکوراسیون داخلی یک فروشگاه قنادی چیست؟

به صورت کلی برای رعایت استاندارد قسمت های گوناگون قنادی در دکوراسیون داخلی، اول نیاز می باشد سبک قنادی تشخیص داده شود؛ یعنی می بایست در نظر داشت که تصمیم داریم قنادی به شکل سنتی یا مدرن چیده شود. همینطور وجود کالاهای سنتی و یا مدرن هم می‌تواند در دکوراسیون داخلی قنادی اثر زیادی داشته باشد. برای مثال قنادی که در آن شیرینی‌های محلی اقوام ایرانی فروخته می شود، با داشتن یک دکوراسیون داخلی سنتی خیلی زیباتر از موقعی به نظر می‌رسد که جهت ساخت آن طراحی‌های مدرن را مورد استفاده قرار داد. بعد از انتخاب سبک قنادی می‌توان چیزهایی را انتخاب کرد که جذابیت فضا و همینطور جذابیت کالاهای قنادی را افزایش دهد و فضا را برای مشتری ایده آل تر سازد.

طراحی دکوراسیون مغازه قنادی -برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ویترین قنادی، از مهم ترین قسمت ها در دکوراسیون داخلی قنادی ها

از مهم‌ترین چیزهایی که در دکوراسیون داخلی قنادی اثر زیادی دارد، ویترین قنادی می باشد. هر چه قدر ظاهر ویترین تمیزتر و مرتب‌تر باشد و از رنگ و نورهای جالب جهت زیباتر نشان دادن شیرینی‌ها در آن مورد استفاده قرار گیرد، بیشتر می تواند توجه رهگذران را به خود جلب کند. تعداد ویترین‌های یخچالی استفاده شده بستگی به سلیقه شما دارد اما بهتر می باشد طوری نباشد که رفت و آمد را برای مشتریان دشوارتر سازد. تعدادی ویترین که بتواند مهم ترین کالاهای قنادی شما را نمایش دهد، کافی می باشد. لازم می باشد بدانید که بهترین نوع ویترین‌ها، ویترین‌های یک طبقه‌ای می باشند چون می‌تواند شیرینی‌ها و کیک‌ها را خیلی خوب به نمایش بگذارند. البته این نوع ویترین ها برای مغازه‌های بزرگ مناسب می باشد و مغازه‌های کوچک قادر نیستند از این ویترین‌ها استفاده کنند بر همین اساس بهتر می باشد ویترین‌هایی را مورد استفاده قرار دهند که طبقه دوم آن‌ها مقداری عقب‌تر از طبقه اول هستند.

وجود کالاهای مختلف و متنوع در قنادی

وجود کالاهای متفاوت از سایر رقیبان در موفقیت قنادی اثر زیادی خواهد داشت. برای نمونه وجود دسر های خاص در قنادی می‌تواند ظاهر درخشان‌تری به قنادی ببخشد و بیشتر مشتری‌ان را جذب نماید چون برای تمام سلیقه‌ها کالایی در قنادی موجود است. از کارهای گوناگونی که در ارتباط با کیک و شیرینی‌های خاص و یا خانگی می شود انجام داد، گذاشتن آن‌ها در وسط ویترین قنادی و یا پختن آن‌ها در روزهای به خصوصی از هفته میباشد که به متفاوت تر نشان دادن این کالاها کمک بیشتری خواهد کرد. مورد توجه قرار دادن جزئیات می‌تواند اثر زیادی در افزایش زیبایی ظاهر قنادی بگذارد بر همین اساس نباید از آن‌ها غفلت کرد.

طراحی دکوراسیون مغازه قنادی -برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

مورد استفاده قرار دادن ظروفی با جلوه‌های زیبا

امکان دارد به نظر برسد که ظروف داخل مغازه‌ها به طراحی داخلی ارتباطی ندارد اما این مورد از مهم‌ترین استاندارد‌های طراحی دکوراسیون داخلی قنادی می باشد. استفاده کردن از ظروف زیبا و منحصر به فرد می‌تواند جلوه ی ویژه ای در قنادی ایجاد کند. در صورتی که از بخش های زیبا برای طراحی داخلی استفاده نمائید و دارای بهترین ویترین‌ها باشید اما ظروف استفاده شده برای گذاشتن شیرینی، شکلات و آجیل دارای عدم جلوه ی مناسب باشند، پروژه دکوراسیون داخلی قنادی را با شکست مواجه خواهد کرد. البته ظروف استفاده شده برای هر نوع از کالاهای یک قنادی می بایست متفاوت بوده و بهتر می باشد این تفاوت ها را مورد دقت و بررسی قرار داد. برای مثال در صورتی که آجیل و شکلات در کنار یکدیگر گذاشته می شوند، بهتر می باشد ظروف متفاوتی را برای آن‌ها مورد استفاده قرار داد تا هر یک جداگانه برای مشتری جذابیت ایجاد کنند.

قفسه ی آجیل در مغازه قنادی

بهتر می باشد استاندارد چیدمان قفسه آجیل در مغازه قنادی را هم رعایت نمائید. جنس قفسه‌های آجیل بهتر است از هر نوع متریالی که با محیط قنادی تناسب بالاتری دارد، انتخاب بشود. این قفسه ها می توانند از جنس چوب یا شیشه باشند. معمولا قفسه‌های آجیل و شکلات در بخشی از مغازه گذاشته می شوند که با ویترین شیرینی‌ها فاصله داشته باشند اما نه به شکلی که در معرض دید مشتری نباشند. بهتر می باشد این دو نوع کالا از هم فاصله داشته باشند تا نظم محیط درون قنادی حفظ گردد. برای مثال در بیشتر قنادی‌ها قفسه‌ها و یا ظروف آجیل را در مرکز مغازه می گذارند تا هم در معرض دید خریدار قرار گیرند و هم با ویترین‌هایی که در جاهای مختلف مغازه هستند، فاصله‌ ی کمی داشته باشند.

طراحی دکوراسیون مغازه قنادی -برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

نورپردازی یخچال‌های مغازه قنادی

نورپردازی موردی می باشد که در طراحی داخلی فروشگاه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این مورد درباره ی دکوراسیون قنادی نیز صادق می باشد. هر چه قدر محیط دارای ظاهر زیبایی باشد و یا ویترین‌های یخچالی مدرن در قنادی مورد استفاده قرار گیرند اما ویترین‌های استفاده شده دارای نورپردازی خوبی نباشند، نمی‌توانند کالاهای شما را به شکل درستی در معرض نمایش قرار دهند. البته نورپردازی فقط برای ویترین‌ها نیست و خود مغازه نیز می بایست نور کافی داشته باشد تا خریدار به سادگی کالاهای موجود در قنادی را ببیند.

در این مقاله تلاش کردیم همه ی استاندارد‌ های موجود در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی را بیان کنیم. یکی از نکات مهمی که در ارتباط با طراحی داخلی قنادی باید در نظر گرفت، نظم و ترتیب قفسه ها و مدل چیدمان کالاها می باشد. در صورتی که مغازه بیشتر از اندازه شلوغ باشد، مشتری ها حس خوبی در آن نخواهند داشت. بر همین اساس کسب و کار شما با کاهش فروش مواجه خواهد شد. هر چه دکوراسیون قنادی شما دارای نظم و ترتیب بیشتری باشد و مشتری را آسان تر به مقصود خود برساند، محیط قنادی در نظر مشتری جذابتر می باشد.

طراحی دکوراسیون مغازه قنادی -برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×