شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون بستنی فروشی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون بستنی فروشی - دکور مغازه - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - 09121641842 – 02188559485 -  02634484956 -  09121641842
ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون بستنی فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی فروشگاه آبمیوه وبستنی فروشی

فروشگاه های آبمیوه و بستنی از زمان های قدیم وجود داشته اند و از شغل های خیلی قدیمی در جهان می باشند اما با گذشت زمان تغییرات خیلی زیاد و چشمگیری در آنها ایجاد شده است یکی از این تغییر ها دکور آبمیوه وبستنی فروشی ها است.  اگر به فروشگاه های آبمیوه و بستنی خاص شهرتان سری بزنید این موضوع را به طور کامل متوجه می شوید. دکوراسیون این مکان ها تغییرکرده و سبب شده در شهر به چشم بیایند و به وسیله همین خود نمایی و جذب توجه رفته رفته مشتریان جدید تری به این فروشگاه ها جذب خواهند شد و این گونه بازار هدف را در دست خودشان می گیرند.

طراحی فروشگاه آبمیوه وبستنی 

دکور فروشگاه های آبمیوه وبستنی که گفتم به شکلی طراحی شده که هر آدمی که از جلوی این فروشگاه ها عبور می کند را به ورود به مغازه وادار می کند زمانی هم که مشتری به مغازه وارد شود به طور قطع دست خالی از آنجا نخواهد رفت .به طور ذاتی انسان نمی تواند در مقابل خوراکی های خوشمزه وجذاب خودش را کنترل کند. حتی در صورتی که در آن موقع فرد به مغازه وارد نشود دکوراسیون و اسم فروشگاه شما درذهن اش ثبت خواهد شد. و برای یک دفعه هم که شده به منظور خرید به فروشگاه شما خواهد آمد. و شما با فروختن جنس های با کیفیت او را مشتری همیشگی و وفادار فروشگاه خودتان خواهید کرد. همان گونه که شما روی کیفیت محصولات خود زمان می گذارید می بایست روی زیبایی ظاهر فروشگاهتان هم زمان بگذارید. چنانچه شما با کیفیت ترین کالاها و محصولات را داشته باشید اما نتوانید مشتری را وادار به وارد شدن به فروشگاهتان کنید شما ورشکسته می شوید زیرا مشتری اطلاعی درمورد کیفیت کالاهای شما ندارد و تا به الان خریدی از شما نکرده است.

دکوراسیون آبمیوه و بستنی

اما در صورتی که دکوراسیون آبمیوه وبستنی فروشی شما برای بقیه هیجان آور باشد مشتری به خرید وادار می شود و با فروشگاه و کالاهای با کیفیت شما آشنا خواهد شد. دکور مکان های تفریحی علاوه بر زیبا سازی شهر و تقویت حال خوب مردم از لحاظ روانی و شادابی روی مردم اثر دارند و بنابراین همواره انرژی مثبت مردم به سوی فروشگاه شما می باشد. دکور فروشگاه آبمیوه وبستنی دارای نوعی استاندارد و اصول می باشد که باید آنها را رعایت کرد در بقیه مقاله به شما خواهم گفت چطور می توان با داشتن یک دکور استاندارد و جذاب هر عابری را وادار به وارد شدن به فروشگاه خود کرد .

انتخاب کردن رنگ دکور فروشگاه آبمیوه وبستنی 

همان گونه که توضیح دادم دکور آبمیوه و بستنی فروشی می بایست پر از انرژی و احساس خوب باشد”یکی از بهترین روش ها برای انرژی دادن به یک فضا استفاده صحیح از رنگ هاست”شما می بایست رنگ های شاد و اشتها آور را مورد استفاده قرار دهید و درانتخاب رنگ ها خیلی خلاق و خوش ذوق باشید. در ابتدای کار شما می توانید دیوارها را رنگ نمائید و پس از آن کفپوش ها را نیز رنگ کنید، در انتخاب کردن رنگ ها نیز بهتر می باشد از رنگ های پاستیلی استفاده نمائید زیرا اغلب بستنی ها رنگ پاستیلی دارند و افزون بر آن رنگ های پاستیلی از اذیت شدن چشم پیشگیری می کنند.

میز کانتر

یک دکور جذاب احتیاج به یک میز کانتر شیک نیز دارد”انتخاب کردن میز کانتر شیک که با دکور فروشگاه آبمیوه وبستنی شما هماهنگی داشته باشد اثر خیلی خوبی در جلب مشتری خواهد داشت. شما زمان انتخاب وسفارش میز کانترمی بایست دقت کنید که رنگ میز کانتر با رنگ دیوارها همدیگر را تکمیل کنند تا سبب جذابیت فروشگاه شما بشوند. تلاش کنید میزکانتری که انتخاب می نمائید مواد اولیه باکیفیتی آن را ایجاد کرده باشد و مقاوم باشد زیرا در روز مواد غذایی و آبمیوه های گوناگون و…. روی آن  گذاشته می شود به همین علت ممکن است میز کانتر خراب شود. افزون بر این مورد اگر میز کانتر از مواد اولیه بی کیفیتی ساخته شده باشد در زمان شستشو فروشگاه امکان دارد مواد شوینده و آب به وارد میز شود و سبب تخریب آن شود و پس از چند ماه شما مجبور به عوض کردن میز کانتر می شوید.

میز و صندلی ها

بیشتر مشتریان هنگامی که از شما خرید می کنند یا در منزل یا در ماشینشان خوراکی های شما را میل می کنند ولی بعضی مشتریان علاقه مندند در فضای فروشگاه خوراکی خود را میل نمایند. برای این مشتری ها و رضایت داشتن آنها شما باید میز و صندلی هایی با کیفیت و رنگ خوب که مناسب با دکور آبمیوه وبستنی فروشی شما باشد بخرید. شما می توانید یک یا چندین میز و صندلی با توجه به احتیاج مجموعه تان بخرید و در خارج از مغازه نیز بگذارید به خصوص در فصل های گرم تر سال مانند تابستان” مردم علاقه مندند آبمیوه و بستنی شان را در فضای آزاد بخورند زیرا برایشان لذت بخش تر خواهد بود ”چنانچه شما بتوانید این خواسته را برای آنها فراهم آورید مجددا به فروشگاهتان خواهند آمد.

مکان لوازم آشپزخانه

چیدمان صحیح متناسب با مکان آشپزخانه و لوازمی که دارید کمک زیادی به شما در فروشگاهتان خواهد کرد این چیدمان می بایست طوری باشد که قسمت های گوناگون بستنی فروشی در دید مشتری قرار نگرفته باشد. این امر سبب می شود از دخالت های بیجا مشتریان پیشگیری نمائید و تمرکز کارکنان آشپزخانه نیز از بین نرود و راحت تر می توانید خدمات مناسب به مشتریان ارائه دهید.

بخش فضای انتظار

فضای انتظار یک موقعیت و امتیاز فوق العاده در دکور آبمیوه وبستنی فروشی حساب می شود”زیرا اغلب مغازه داران  توجهی به آن ندارند چنانچه شما برای طراحی فضای انتظار دکور آبمیوه وبستنی فروشی خودتان زمان بزارید و هزینه کنید اثر خیلی چشمگیری در رشد فروشگاهتان دارد.

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×