شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

نکات طراحی فروشگاه بوتیک ساده اما موثر | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
نکات طراحی فروشگاه بوتیک ساده اما موثر - دکوراسیون مغازه - طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه - طراحی دکوراسیون فروشگاه بوتیک - طراحی بوتیک

چه صاحب یک بوتیک لباس یا یک فضای خرده فروشی دیگر باشید. داشتن طراحی داخلی عالی بسیار مهم است. مشتریان نه تنها باید احساس راحتی برای خرید کالا داشته باشند. بلکه باید با قدم زدن در اطراف مغازه/فروشگاه شما نیز احساس راحتی کنند. اساساً، با طراحی داخلی مناسب، می‌توانید خریداران را برای مدت طولانی‌تری در اطراف خود نگه دارید. که می‌تواند شانس خرید آن‌ها را افزایش دهد. ما در این مقاله به مبحث نکات طراحی فروشگاه بوتیک ساده اما موثر می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

نکات طراحی فروشگاه بوتیک ساده اما موثر

نه تنها این، بلکه وقتی نوبت به چیدمان فروشگاه می‌رسد. می‌خواهید ناخودآگاه افراد را در جهت برخی از اقلام، به‌ویژه کالاهای جدید راهنمایی کنید. مهم نیست که شما یک فروشگاه زنجیره ای دارید یا یک فروشگاه مادر و پاپ، داشتن چیدمان مناسب بسیار مهم است.

در اینجا پنج نکته طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های خرده فروشی آورده شده است.

  1. اطمینان حاصل کنید که یک صفحه نمایش چشم نواز در جلوی فروشگاه دارید. اگر چیزی ندارید که توجه خریدار را دقیقاً در جلوی فروشگاه جلب کند. ممکن است خطر خروج او را داشته باشید. همچنین، شما می خواهید مردم را در خیابان نیز جذب کنید. اگر فروشگاه شما در منطقه ای با ترافیک کم است. داشتن یک نمایشگر چشم نواز در جلوی فروشگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
  2. هنگام رسیدن به انتهای فروشگاه، مطمئن شوید که مشتریان را در جهت خاصی راهنمایی کنید. شما می توانید فروشگاه خود را به عنوان یک پیچ و خم در نظر بگیرید. حتی اگر مشتریان دقیقاً می دانند چگونه از فروشگاه خارج شوند. اما می خواهید مطمئن شوید که وقتی به انتهای فروشگاه یا یک راهرو می رسند دقیقاً می دانند کجا باید بروند. اگر این کار را انجام ندهید، می توانید آنها را از درب ورودی بیرون ببرید. بنابراین، می توانید نوعی علامت یا حتی یک قفسه لباس اضافه کنید که مشتریان بتوانند به خرید ادامه دهند. وقتی نشانه ای می سازید، می خواهید آن را طبیعی، زیبایی شناختی و جلب توجه کنید.
  3. مطمئن شوید که نگاه مشتری را به سمت راست نشانه رفته اید. با اشاره نگاه مشتری به سمت راست، می توانید فروش و مدت زمانی را که یک خریدار در فروشگاه خود می گذراند افزایش دهید. مطالعات نشان داده است که خریداران به طور طبیعی وقتی به داخل یک فروشگاه نگاه می کنند ظاهر مناسبی دارند. اگر در سمت راست فروشگاه، علائم، نمایش لباس‌ها یا قفسه‌های بصری را ایجاد نکنید. ممکن است مشتریان بالقوه را از درب بیرون بفرستید.
  4. حتما از یک طراح داخلی برای انتخاب مبلمان خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید واقعاً خریداران را تحت تأثیر قرار دهید. مبلمانی که انتخاب می‌کنید و آنچه روی دیوارها می‌گذارید بسیار مهم است. به همین دلیل است که استخدام یک تیم حرفه ای، بسیار مهم است. نه تنها بهترین انتخاب مبلمان را خواهید داشت، بلکه یک شرکت طراحی داخلی دقیقاً می داند که مبلمان را کجا قرار دهد تا بهترین پاسخ را دریافت کند. پاسخ مشتری در مورد طراحی خرده فروشی همه چیز است.
  5. حتما از هم جداش کن اگر فضای خرده فروشی بزرگی دارید. مهم است که اینجا و آنجا مکث ایجاد کنید. مطالعات نشان داده‌اند که اگر راهروها بیش از حد طولانی باشند و اگر قفسه‌ها خیلی عریض باشند. می‌تواند باعث از دست دادن علاقه خریداران شود. در خرده فروشی، آخرین چیزی که می خواهید این است که خریداران علاقه خود را از دست بدهند.

بگذار چراغ هایت بدرخشند

نوری که انتخاب می‌کنید می‌تواند تفاوت زیادی در مدت اقامت مشتریان شما در مغازه شما ایجاد کند. لامپ های زرد یک تجربه گرم و خاکی را به ارمغان می آورند و برای چشم ها راحت تر هستند.

چراغ‌های بالای سر روشن و فلورسنت ممکن است حالتی سرد و غیرشخصی ایجاد کنند. که هر چه بیشتر خریداران در فروشگاه شما سپری کنند، می‌تواند ناخوشایندتر شود.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که ویترین های بزرگ دارید. مطمئن شوید که اغلب تمیز می شوند تا نور طبیعی بیشتری در داخل فروشگاه خود داشته باشید. هنگامی که در حال تزئین نمایشگرهای پنجره خود هستید. مراقب باشید که نور طبیعی بیش از حد را مسدود نکنید.

نورپردازی منحصر به فرد به تم کلی شما می افزاید. آیا شما جواهر فروشی هستید؟ نورپردازی محجوب و نامرئی سنگ های شما را درخشان و فلزات را درخشان می کند. بدون اینکه از نمایشگرهای ظریف شما کم کند.

شاید، شما یک بوتیک رسمی و با تم عروسی هستید. افزودن عناصر نورپردازی رمانتیک، مانند چراغ های پری یا لوسترهای کریستالی برازنده، به فروشگاه شما عنصری از رمانتیک و ظرافت می بخشد. خرده فروشان غذاهای لذیذ یا آنهایی که سایر اقلام مراقبت از بدن دست ساز مانند صابون و عطر را دارند. ممکن است از فضای داخلی روستایی تری با نورپردازی مجسمه های فلزی و شیشه ای برای تکمیل تم آنها لذت ببرند.

از موسیقی برای تنظیم آهنگ استفاده کنید

موسیقی‌ای که انتخاب می‌کنید به مشتریان شما اجازه می‌دهد احساس کنند در خانه هستند. یا آنها را از موضوع و محیطی که ایجاد می‌کنید منحرف می‌کند.

موسیقی دلپذیری که به آرامی از بلندگوهای بلوتوثی که به صورت استراتژیک در سرتاسر فروشگاه شما نصب می‌شوند، می‌آیند. می‌توانند اثری آرام‌بخش داشته باشند و در تم شما نقش داشته باشند.

موسیقی بلند، موسیقی با اشعار خطرناک یا بلندگوهایی که با آکوستیک ساختمان کار نمی‌کنند. می‌توانند آزاردهنده باشند و تجربه خرید را کاهش دهند.

ممکن است بسته به زمان روز، موسیقی خود را تغییر دهید. اگر دو یا سه پروفایل مشتری هدف مجزا دارید. ممکن است یک لیست پخش متفاوت در شنبه شب نسبت به صبح سه شنبه انتخاب کنید.

شلوغی و کیچ را کاهش دهید

برخی از خرده‌فروشان وسوسه می‌شوند که تک تک کالاهای موجودی خود را به نمایش بگذارند تا انتخاب‌های زیادی به مشتریان بدهند. در حالی که تنوع یک استراتژی خوب است. بیرون رفتن بیش از حد در یک زمان می تواند برای مردم طاقت فرسا باشد. انتخاب های زیاد اغلب منجر به این می شود که مشتریان چیزی را انتخاب نکنند.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید فقط تعداد انگشت شماری از هر لباس را در معرض دید قرار دهید و به کارکنان خود آموزش دهید تا به مشتریان خود بگویید که سایزهای بیشتری در قسمت ذخیره سازی پشت خود دارید.

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×