شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون سوپرمارکت | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون سوپرمارکت - دکور مغازه - دکوراسیون مغازه - طراحی دکوراسیون داخلی - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون سوپرمارکت می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون سوپرمارکت

فروشگاه‌های موادغذایی و سوپرمارکت ها از مکان هایی می باشند که همه شما حداقل یک دفعه برای خرید لوازم موردنیاز خود به آن وارد شده‌اید. دکوراسیون و طراحی زیبا و کاربردی سوپرمارکت ها از عناصر اصلی و پر اهمیت برای جذب مشتری می باشد که کمتر کسی به آن اهمیت می دهد.

چنانچه قصد دارید یک سوپرمارکت تاسیس کنید، تلاش کنید در طراحی دکوراسیون داخلی آن حساس و دقیق باشید و نتیجه آن را در همان اوایل شروع کار با روانه شدن مشتری‌های گوناگون به فروشگاهتان و کسب درآمد متناسب ببینید.

ما در این مطلب برای کسانی که به طراحی و دکوراسیون علاقه دارند و کسانی که می خواهند با استفاده از یک سری ایده‌ها دکوراسیون سوپرمارکت خود را طراحی نمایند، ترفندهایی را قرار داده‌ایم تا با استفاده از آن شیک‌ترین و کاربردی‌ترین سوپرمارکت را با کمک چیدمان اصولی موادغذایی و… طراحی بنمایند.

• طراحی کردن دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی

در اول کار تلاش کنید فضای خالی سوپرمارکت خودتاند را روی کاغذ بکشید و موادغذایی که می خواهید در دکوراسیون داخلی سوپرمارکت خود جای دهید را فهرست کنید. این کار سبب می‌شود شما به آسودگی و با دیدی باز طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت خودتان را شروع کنید.

• یک سری ایده و ترفند برای طراحی و چیدمان قفسه‌ها در دکوراسیون فروشگاه

بعد از آنکه ایده‌ها و نکته های گفته شده را روی کاغذ رسم کردید و نوشتید، باید طراحی و چیدمان قفسه‌ها را شروع کنید. برای اینکار باید نکته هایی را به شما بگوییم که در این مقاله جمع آوری کرده ایم.

  • تلاش کنید قفسه‌هایی خاص و شیک با استفاده کردن از نورپردازی و رنگ ها تهیه کنید تا مشتری ناخودآگاه مجبور شود به سوی قفسه‌ها برود.
  • هنگامی که مشتری وارد سوپرمارکت می‌شود ناخودآگاه به‌سمت راست نگاه می کند که در این صورت شما باید موادغذایی که جذاب و خواستنی هستند را در بخش راست فروشگاه بچینید.
  • به طور معمول مشتری به موادغذایی که در بخش سمت چپ سوپرمارکت گذاشته شده اند با‌دقت بالاتری نگاه می‌کند، بنابراین بهتر است در این قفسه ها محصولات گران قیمت‌تری گذاشته شوند.
  • قفسه‌ها و یخچال‌هایی که برای کالاهایی مثل ماست، شیر، پنیر، کره و… (کالاهایی که نیاز هر روز مشتری می باشد.) را در آخر دکوراسیون سوپرمارکت بگذارید. در این صورت مشتری مجبور است برای خریدن موادغذایی مورد نیاز خودش از میان قفسه‌ها عبور کند و بقیه ی موادغذایی را نیز ببیند.
  • تلاش کنید موادغذایی که قیمت بالاتری دارند را هم‌سطح با چشم مشتری و موادغذایی که قیمت پایین تری دارند را در قفسه‌های پایین‌تر قرار دهید.
  • موادغذایی و کالاهایی که با هم مرتبط هستند را در یک بخش کنار یکدیگر قرار دهید.

• اثر نور و رنگ در طراحی دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی

(نور و رنگ) از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون و طراحی داخلی می باشند بنابراین تلاش کنید از آن‌ها به طور هوشمندانه ای استفاده کنید.

می‌توانید هراز گاهی رنگ دکوراسیون سوپرمارکت خودتان را تغییر بدهید. مثلا تا یک ماه چیدمان موادغذایی که به هم مربوط هستند را  بر اساس رنگ هماهنگ آنها بچینید این کار توجه مخاطب را به‌خود جلب می‌کند.

همینطور تلاش کنید برای هر کدام از قفسه ها نورپردازی تاکیدی داشته باشید تا با کمک نور هم توجه مخاطب به طرف قفسه‌ها جلب شود.

جعبه های چوبی و طراحی کردن دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی

صاحبان این فروشگاه ها می توانند به عنوان دسته بندی مواد غذایی جعبه های چوبی را هم مورد استفاده قرار دهند و به پارتیشین بندی فکر نکنند. این جعبه ها علاوه بر اینکه هزینه پایینی دارند، باعث می شوند که میوه و سبزیجات مدت زمان طولانی تری سالم بمانند. شما می توانید این جعبه ها را به طور شیب دار روی سطحی که می خواهید قرار دهید و به طور مرتب در کنار یکدیگر بچینید.

نورپردازی مناسب فروشگاه های مواد غذایی

نورپردازی مناسب باعث جلوه دادن و زیبا کردن محیط فروشگاه می شود. حالا چنانچه طراحی جالب و خاصی در دکوراسیون سوپرمارکت به اجرا درآمده باشد ولی از نورپردازی مناسبی برخوردار نباشد ، طراحی داخلی که انجام شده اثری نخواهد داشت. در طراحی دکوراسیون داخلی این فروشگاه بخش های مهمی که باید نورپردازی به طور صحیح در آنها انجام شود شامل قفسه ها، یخچال و همه ی بخش هایی که مواد غذایی در آن نگه داشته می شوند هستند.

جداسازی بخش های گوناگون در طراحی دکوراسیون سوپرمارکت

جداسازی کالاها از یکدیگر هم از اصول مهم در طراحی داخلی دکوراسیون سوپرمارکت هست. در این فروشگاه ها باید هر کدام از کالاهای شبیه هم در کنار یکدیگر و در ردیف مشخص شده ای قرار داده شوند. این جداسازی باعث می شود که خریداران بتوانند فورا کالاهای مورد نیاز خودشان را انتخاب کنند و بخرند. پارتیشین بندی باعث می شود که جداسازی به طور صحیحی انجام شود و ایرادی برای افراد در خرید کردن ایجاد نشود.

منظم بودن در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها

صاحبان این فروشگاه ها برای جلب توجه مشتری باید ترتیب خاصی را در چیدن مواد غذایی و بهداشتی خود در نظر بگیرند چون افرادی که به سوپرمارکت ها می روند، چیدمان متناسب قفسه ها و کالاهای درون آنها را می پسندد تا انواع مواد غذایی مورد نظرشان را خیلی راحت بیابند. همان گونه که در خرید محصولات برایتان تا به الان پیش آمده ، چنانچه همیشه به یک سوپرمارکت بروید با مکان قرار گرفتن بیشتر کالاها آشنایی لازم را دارید، ولی چنانچه به طور تصادفی به سوپرمارکتی بروید با مکان قرارگیری محصولات آشنا نخواهید بود و در صورتی که چیدمان صحیح نباشد در یافتن کالاهای موردنیازتان با مشکل مواجه خواهید شد، پس رعایت نظم و ترتیب در قفسه و کالاها در سوپرماکت ها از اصول مهم در طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت است.

راه های متناسب و کاربردی در چیدمان سوپرمارکت ها

  • رنگ کردن دیوارها
  • به وجود آوردن جلوه هایی مانند پنجره
  • چیدمان عمودی محصولات
  • قفسه بندی کردن متناسب
  • جداسازی قفسه های سوپرماکت
  • روشن کردن فضای داخل سوپرمارکت ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×