شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی کارگاه خیاطی | پایاتک گروپ - 02634484956 - 09121641842
طراحی دکوراسیون داخلی کارگاه خیاطی - طراحی دکوراسیون داخلی مغازه - پوشاک - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - 02634484956 - 09121641842

در حال حاضر اغلب هنرها گسترش زیادی یافته اند و افراد بسیاری در حوزه های گوناگونی فعالیت می کنند و کسب درآمد می کنند. یکی از این هنرها دنیای خیاطی است که خیلی وسیع و گسترده است و در این روزها افراد بسیاری در این حرفه به شکل تخصصی و ماهرانه فعالیت می نمایند. ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی کارگاه خیاطی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

برای طراحی دکوراسیون یک کارگاه خیاطی جذاب به نکات زیر توجه کنید:

نورپردازی

نورپردازی مهمترین آیتم در طراحی داخلی هر محیطی است و می تواند اثر مطلوبی در آن فضا داشته باشد.

نور طبیعی به منظور کار خیاطی خیلی مناسب می باشد و بهتر می باشد یک کارگاه و مکان آن را در بخشی انتخاب نمائید که نور طبیعی را دریافت نماید.

تابش نور مستقیم آفتاب نباید بر روی بخشی باشد که پارچه‌ها و ابزارآلات موجود هستند چون در درازمدت رنگ پارچه ها را تغییر داده و به پارچه ها صدمه جدی می زند.

فضای خیاطی نباید تاریک و کم نور باشد چون صدمه به چشمان دوزندگان خواهد رساند.

بهتر می باشد که نور ملایمی در محیط کارگاه فراهم باشد تا افراد در آنجا حس رضایت داشته باشند.

همینطور زمانی که می خواهید جهت ریزه‌کاری‌ها در دوختن محیطی را داشته باشید که مطلوب شما باشد از لامپ‌ها و لوسترهایی ساده استفاده نمائید که در بالای میز کار شما قرار بگیرند تا در زمان دوخت و دوز چشمانتان خسته نشود.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی

مدیریت پارچه ها

در یک کارگاه خیاطی احتمالاً انواع لوازم موجود است که شما می توانید با مرتب کردن آن فضا را به فضایی متفاوت تبدیل نمائید.

بدون شک زمانی که پارچه ها را مدیریت نمائید و در بخشی از گوشه اتاق قرار دهید قادر هستید به سادگی و سهولت نوع پارچه مدنظرتان را انتخاب نمائید.

این نظم می باشد که در فضاهایی مثل مزون خیاطی می تواند کار افراد را آسان کند و در دسترس بودن لوازم یک نکته کلیدی در طراحی داخلی است.

ولی برای این کار راهکارهایی موجود است که می توانید از آنها استفاده نمائید.

یکی از این راه ها استفاده کردن از قفسه هایی می باشد که پارچه داخل آن قرار بگیرد و به شکل فشرده و مرتب در کنار همدیگر وجود داشته باشند. استفاده کردن از این قفسه ها می توانند کارگاه را سازماندهی نمایند.

دومین مورد نیز استفاده کردن از قفسه بندی های باز می باشد که در ظاهر مزون نمایان خواهد شد و برای همین بهتر می باشد که همواره آنها را منظم داخل صندوقچه ها و قفسه ها بگذارید.

به این موضوع دقت کنید که پارچه هایی که گران قیمت می باشند و ارزش زیادی دارند بهتر می باشد در فضای دور از گرد و غبار آن ها را بگذارید و همینطور از تابش نور بر روی آنها پیشگیری کنید.

مرسوم ترین شیوه استفاده کردن از کشوهایی می باشد که طبقه بندی شده اند و در بخش های گوناگون می توانید پارچه هایی که شبیه همدیگر می باشند را در آن بگذارید.

در این مورد زمانی که کارتان با پارچه مدنظر به اتمام رسید بهتر می باشد که مابقی آن را مثل روز اول در کشو بگذارید تا همچنان نظم و ترتیب در آن جاری باشد.

 طراحی دکوراسیون داخلی کارگاه خیاطی - طراحی دکوراسیون داخلی مغازه - پوشاک - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - 02634484956 - 09121641842

گذاشتن میز برش در مزون خیاطی

برای برش پارچه ها بهتر می باشد که از میز برش استفاده نمائید، این میز می بایست تا مقدار بسیاری بزرگ و محکم باشد و در بعضی موارد از نمونه‌ های تاشو برای آن میتوانید استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داروخانه

استفاده کردن از چرخ خیاطی مناسب

چرخ خیاطی به عنوان اصلی‌ ترین المان در مزون می باشد که خیاط کارهای اصلی و اساسی را با آن انجام می دهد.

بنابراین حتما می بایست یک چرخ خیاطی مناسب را در این فضا قرار دهید که پاسخگوی احتیاج هایتان باشد.

به عنوان مثال در صورتی که به چند چرخ خیاطی به شکل همزمان احتیاج دارید بهتر می باشد که از میزهایی استفاده نمائید که تمام چرخ خیاطی ها را بتواند در یک راستا بگذارد.

آینه ها و المان های لازم و ضروری در مزون خیاطی

یکی از مهمترین بخش ها و ویژگی های کارگاه خیاطی استفاده کردن از آینه در فضای کار است که نباید از آنها چشم پوشی کرد.

برای هر اتاق خیاطی بهتر می باشد که یک دیوار را مخصوص برای آینه قرار دهید و اندازه آن ها را متناسب با متراژ آن فضا در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون بوتیک و مغازه زنانه

طراحی داخلی کارگاه خیاطی

زمانی که افراد لباس‌ها را پرو می نمایند علاقه دارند که خود را در آینه ببینند تا جلوه ی لباس را بر تن خود مشاهده کنند.

این المان کمتر در کارگاه ها و مزون های خیاطی مشاهده می‌شود، ولی بهتر می باشد که این مورد را جزو ضروری ترین موارد در طراحی بدانید.

زمانی که در یک اتاق چهار سوی دیوارها را به آینه های قدی مجهز نمودید مشتری با خیال آسوده و راحت می تواند لباس را در تن خود بررسی نموده و اشکال و ایرادی اگر در آن وجود دارد آن را ببیند.

در صورتی که در طراحی داخلی مزون و کارگاه های خیاطی آینه نگذاشتید بهتر می باشد که همین امروز به فکر خریدن آنها باشید و در بعضی از موارد مشاهده شده که مدل های متنوعی در بازار می تواند متناسب با سبک و احتیاج شما موجود باشد.

استفاده کردن از دیوار و کف های عایق در کارگاه خیاطی

در حال حاضر در اغلب ساختمان ها از مصالحی استفاده می گردد که زیادترین صرفه جویی را برای سازندگان داشته باشد. به همین سبب از آجرهای توخالی سفالی در ساختن یک بنا استفاده می گردد که دیوارها خیلی نازک شده و صدای همسایگان سبب آزار یکدیگر می شود.

در کارگاه خیاطی صدای چرخ های خیاطی و افرادی که در آنجا فعالیت می نمایند سبب آزار مردم خواهد شد، برای همین بهتر میباشد که از متریال هایی استفاده نمائید که عایق صوتی باشند.

یشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و طراحی دکوراسیون فروشگاهی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×