شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی هایپر مارکت | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون داخلی هایپر مارکت - مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی هایپر مارکت می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

دکوراسیون هایپر مارکت کوچک و برترین ایده ها

دکوراسیون هایپر مارکت به علت اینکه جزو صنف های حساس می باشد و افراد به زیبایی و پاکیزگی آن توجه می نمایند، بسیار اهمیت دارد به همین علت آن دسته از هایپرمارکت ها که دارای طراحی دکوراسیون زیباتری می باشند بیشتر به چشم آمده و افراد بیشتری برای خرید به سوی این هایپرمارکت ها می روند.

طراحی و اجرای دکوراسیون هایپرمارکت در صورتی که اصولی باشد سبب تسهیل رفت و آمد نیز می شود چون ایده های جدید سبب برطرف نمودن ایرادات طراحی های قبلی می شود و با استفاده کردن از این ایده ها می توان بهترین طراحی ها را اجرا نمود تا هم مشتری و هم فروشنده از این طراحی راضی باشند و با این کار فروش فروشگاه هم زیاد می شود.

در ادامه این مطلب با طراحی و اجرای دکوراسیون هایپرمارکت بیشتر آشنا خواهید شد؛ بر همین اساس در صورتی که تصمیم دارید به کمک یک شرکت معتبر و باتجربهبه ایده آل ها و احتیاج های خود از این طراحی برسید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی هایپرمارکت

دکوراسیون داخلی هایپرمارکت برعکس تصور برخی افراد، بسیار به چشم می آید و باعث می شود که خریداران و مشتریان فروشگاه زیاد شوند به همین علت می بایست برای این طراحی و دیزاین دقیق و حساس بود تا همه چیز به شکل استاندارد و مطابق احتیاج افراد طراحی شود.

بیشتر فروشگاه های هایپرمارکت محیط زیادی ندارند بر همین اساس می بایست از محیط موجود استفاده بهینه نمود و همه چیز را طوری طراحی و دیزاین کرد که محیط را اشغال نکنند و رفت و آمد افراد را با اختلال مواجه نکنند. بر همین اساس یک طراحی و اجرای استاندارد و یونیک می تواند زیادتر به چشم بیاید و برای افراد جذابتر باشد.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون هایپرمارکت می بایست تخصص و مهارت داشته باشید تا بدانید برای این طراحی به چه چیزهایی احتیاج می باشد و چه چیزهایی لازم نمی باشد به همین علت پیشنهاد می کنیم که فرایند طراحی دکوراسیون هایپرمارکت را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید تا همه چیز بر اساس استانداردهای تغییر دکوراسیون هایپرمارکت پیش برود.

طراحی هایپر استار

دکوراسیون فروشگاه هایپرمارکت

دکوراسیون فروشگاه هایپرمارکت باعث می شود که مشتریان زیادی به سوی این فروشگاه روانه شوند بر همین اساس تنها ویژگی کالاها و نوع محصولات(محصولات ضروری و غیرضروری، محصولات ایرانی و خارجی) مورد توجه نمی باشد بلکه می بایست به زیبایی طراحی دکوراسیون هایپرمارکت هم توجه نمود و تلاش کرد که بهترین و زیباترین طراحی ها را برای آن اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

از طراحی و اجرای دکوراسیون هایپرمارکت می بایست هدفی داشته باشید و بر اساس هدف خود بهترین طراحی و اجرا را به انجام برسانید. برای مثال برخی فروشندگان هر چند وقت یک دفعه یک کالا را معرفی می نمایند یا با تخفیف بر روی برخی کالاها قصد فروش آن را دارند برای این فروشگاه ها می بایست قسمتی را به معرفی کالاهابر اساس هدف فروشنده اختصاص داد.

فروشگاه هایپرمارکت جزو آن دسته از فروشگاه هایی می باشد که افراد خیلی زمان زیادی را به آن اختصاص نمی دهند و با وارد شدن به این فروشگاه بر اساس لیستی که در اختیار دارند به خرید مشغول می شوند؛ بر همین اساس دسترسی ساده به کالاها و رفت و آمد سریع برای آنها اهمیت دارد.

دکوراسیون هایپر مارکت کوچک

اغلب هایپرمارکت ها محیط کوچکی در اختیار دارند و می بایست این محیط را طوری طراحی کرد تا کوچک بودن محیط خیلی به چشم نیامده و افراد را اذیت نکند.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون هایپرمارکت کوچک می بایست قفسه ها را طوری طراحی نمائید که تا سقف ادامه دار بوده و بتوان کالاهای گوناگونی را بر روی آن چید. چیدمان کالاها به شکل جزیره ای در هایپرمارکت کوچیک اصلا مناسب نمی باشد بر همین اساس تنها باید به فکر چیدمان دیواری باشید و تلاش نمائید از دیوارها بیشترین بهره را ببرید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

روشنایی در دکوراسیون هایپرمارکت کوچک اهمیت زیادی دارد به همین علت می بایست محیط را کمی روشن نمائید. البته به جز روشنایی، رنگ ها هم تاثیرگذار می باشند بر همین اساس می بایست با استفاده از رنگ های روشن و نورپردازی استاندارد و اصولی بهترین طراحی را برای هایپرمارکت اجرا نمود.

برای طراحی و دیزاین دکوراسیون هایپرمارکت کوچک می بایست حتی از کوچکترین محیط و ناکارآمدترین مکان ها بیشترین استفاده را نمود و این قسمت ها را به شکل کارآمد طراحی نمود.

ایده های دیزاین هایپرمارکت

برای طراحی و دیزاین هایپرمارکت اول می بایست طرح ابتدایی و اولیه را در نظر داشته باشید تا بر اساس محیط موجود بتوانید بهترین طراحی ها را به اجرا درآورید. بعد اقدام به شروع طراحی ایده آل و مورد نیاز خود نمائید این طراحی می بایست طوری باشد که هم برای فروشنده و هم برای مشتری جذابیت داشته باشد.

نکات اجرای دکوراسیون هایپرمارکت

  • نقاشی دیوارها را از یاد نبرید.
  • از اشغال مسیر رفت و آمد بپرهیزید.
  • نورپردازی را به صورت باکیفیت و اصولی انجام دهید.
  •  اجناس را دسته بندی کنید و قفسه ها را با توجه به آن طراحی کنید.
  • همه ی اجناس را به شکل عمودی تا نزدیک سقف بچینید.
  • در صورتی که محیطی که در اختیار دارید محدود نمی باشد آن را به شکل جزیره ای طراحی نمائید.
  • مشتری بعد از وارد شدن به فروشگاه می بایست سبدهای خرید را ببیند بنابراین جایی برای این سبدها در نظر داشته باشید.
  • در صورتی که تجربه و تخصص در طراحی هایپرمارکت ندارید حتما از بهترین شرکت ها کمک بگیرید.
  • عرض لاین ها و فاصله قفسه ها در حد استاندارد باشد.
  • رنگ های تیره را استفاده نکنید چون سبب دلگیر شدن محیط و فراری دادن مشتری خواهد شد.
  • اگر کفپوش فروشگاه هایپرمارکت کهنه و قدیمی شده حتما آن را عوض نمائید.
بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×