شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه خودرو | پایاتک گروپ -09121641842 – 02188559485
09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه خودرو می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی نمایشگاه ماشین مدرن و شیک

آیا تا کنون به این موضوع فکر نموده اید که رمز موفقیت و جذابیت نمایشگاه های اتومبیل معروف و برجسته چه چیزی می باشد؟ به عنوان یک طراح داخلی می گویم که بدون شک در طراحی نمایشگاه ماشین مدرن، پرداختن به دو کلمه قدرت و ابهت در نمایش دادن ماشین های موجود در نمایشگاه، یکی از مهمترین رمزهای تاثیرگذاری در بین مشتریانی که به نمایشگاه ماشین مراجعه میکنند است. طراحی نمایشگاه ماشین می تواند با ارائه دادن برنامه فیزیکی از سوی کارفرمای پروژه به تیم طراحی شروع شود. البته میبایست توجه کرد که مشخص نمودن تعداد و نوع ماشین های موجود در نمایشگاه اتومبیل، اثر مستقیم به متراژ محیط مدنظر دارد.

نمایشگاه اتومبیل از گذشته ها تا به اکنون

در گذشته از نظر عدم اهمیت به طراحی نمایشگاه ماشین، صاحبان نمایشگاه با چیدمان فشرده و تنگاتنگ، تلاش می کردند بیشترین تعداد ماشین را در محیط نمایشگاه در معرض دید مشتریان بگذارند. ولی در حال حاضر با مهم شدن دکوراسیون داخلی و شناخته شدن هنر زیبایی شناسی در جامعه اکنون، چیدن دکوراسیون داخلی نمایشگاه اتومبیل از حالت فشرده به شکل شو رومی و گالری محور دچار تغییر شده است. به صورتی که حتی در طراحی مینیمال نمایشگاه های اتومبیل، شاهد قرار گرفتن تعداد کمی ماشین در محیط چند صد متری برخی از نمایشگاه های اتومبیل مدرن و امروزی می باشیم. در این قبیل طراحی، توجه کردن به نورپردازی های تاکیدی و خاص، کمک زیادی در نشان دادن ویژگی های خاص ماشین در چشم بینندگان می نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه خودرو -مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485
بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته طراحی دکوراسیون مغازه

روش چیدمان درست نمایشگاه اتومبیل

نخستین قدم در طراحی این محیط، پرداختن به روش چیدمان درست ماشین ها در محیط نمایشگاه ماشین می باشد. موقعی که تصمیم داریم غول هایی از صنعت خودرو را در یک مکان و در کنار یکدیگر بچینیم، نیاز به خلق محیطی فریبنده ، غول آسا و آتشین را به شدت حس می کنیم. استفاده کردن از چیدمان مورب و خارج شدن از چیدمان مرتب و کسل کننده سبب خلق محیطی مطلوب تر در نمایشگاه خودرو خواهد شد. از آنجایی که نمایشگاه های اتومبیل شو روم هایی جهت به نمایش درآوردن ماشین های لوکس و گران بها می باشند اهمیت طراحی متناسب و چیدمان درخور این محیط بسیار زیاد می باشد.

روند طراحی نمایشگاه ماشین

انتخاب رنگ های مناسب و با هماهنگی خاص در ویترین نمایشگاه، از نخست ترین هدف ها در طراحی نمایشگاه اتومبیل می باشد. طراحی ایده آل با پلان نمایشگاه شروع می شود و با محاسبه با دقت محیط برای مشخص نمودن تعداد اتومبیل ها ادامه پیدا خواهد کرد. پس از چیدمان دکوراتیو و مدرن اتومبیل ها، به سراغ محل قرار گرفتن میز کار و محیط مناسب برای ثبت قراردادها میرویم. این محیط، بسته به متراژ نمایشگاه اتومبیل، تعداد خودروها و مقدار معاملات، محاسبه خواهد شد. باید توجه نمود که محیط اشاره شده با توجه به سبک طراحی، افزون بر میز کار احتیاج به طراحی و چیدمان مناسب تعدادی صندلی و میز قرارداد نیز دارد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

طراحی سقف و کف نمایشگاه اتومبیل را در خاطر داشته باشید

بعد از گذشتن از بخش های اشاره شده در بالا، نوبت طراحی سقف نمایشگاه اتومبیل یعنی قلب تپنده نمایشگاه می شود. استفاده کردن از پلان معکوس ماشین ها در سقف، یکی از بهترین و زیباترین ترفندهای طراحی این بخش از نمایشگاه می باشد. به این شکل که در بالای سقف ماشین، سقفی واحد با استفاده کردن از قوی ترین و خلاقانه ترین سبک نورپردازی استفاده می شود. در طراحی کف نمایشگاه اتومبیل، استفاده کردن از مصالح با قدرت زیاد انعکاس نور و براقی نوع مصالح، به کیفیت محیط کمک زیادی می کند.  مصالحاستفاده شده در کف می بایست طوری باشند که افزون بر حفظ حالت آینه ای، دوام و استحکام زیادی در مقابل وزن بالا داشته باشند. همینطور به ایجاد نکردن خط و خش در مصالح کف باید توجه شود.

نورپردازی نمایشگاه ماشین

طراحی نورپردازی برای محیط درونی و نمای خارجی نمایشگاه اتومبیل اهمیت زیادی دارد. حتی می توان گفت مهمترین بخش طراحی محیط نمایشگاه ماشین، مرتبط با نورپردازی است. بارها مشاهده شده که نورپردازی مناسب سبب شاخص شدن و جلوه دادن به ماشین های موجود در نمایشگاه می باشد. به همین علت بهتر می باشد از طراحان مجرب و متخصص برای این موضوع کمک بخواهید. به هیچ وجه نگران نباشید. یک طراح مسلط، با توجه کردن به نور طبیعی و در نظر داشتن محیط مغازه، بهترین نورپردازی را طراحی می کند. توصیه ما این می باشد که لوگوی نمایشگاه ماشینتان را نیز به کمک نورپردازی، خاص و چشمگیر نمائید. حتی می توانید آرم نمایشگاه ماشین را به شکل بزرگ و برجسته نصب نمائید تا با بهره گرفتن از نورپردازی جلوه زیادتری داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه خودرو -مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485
بیشتر بخوانید: ایده های دکوراسیون مغازه 

نمای خارجی نمایشگاه اتومبیل

و اما سخن آخر! استفاده کردن از شیشه های قدی و بلند برای نمای خارجی نمایشگاه اتومبیل رازی می باشد که در ارائه طراحی دکور فریبنده و غول آسا، حرف آخر را خواهد زد. توصیه می کنیم نمای خارجی نمایشگاه ماشین را طوری طراحی نمائید که توجه هر رهگذری را به خودش جذب نماید. در این صورت حتی از مسافت دور هم کاملاَ مشخص می باشد که محیط مدنظر نمایشگاه ماشین می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×