شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی فروشی | پایاتک گروپ - 02188559485
طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی فروشی - مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه سیسمونی فروشی

چنانچه شما یک فروشگاه سیسمونی دارید و می ‌خواهید محیط فروش خود را بهینه‌ سازی نمائید، این مقاله برای ارائه شده است. دکور فروشگاه سیسمونی نوزاد از قبیل عوامل مهمی است که برای جلب توجه مشتریان و بهبود تجربه خرید آنها به کار گرفته میشود. در ادامه راهکارها و تکنیک ‌هایی برای دکور فروشگاه سیسمونی را بررسی خواهیم کرد. از شناخت مشتریان و احتیاج های آنها گرفته تا تقسیم بندی محصولات، استفاده از رنگ ‌ها و نور، ایجاد قسمت های تخصصی و بالا بردن تجربه خرید، تماما در این مقاله پوشش داده شده است. بر همین اساس با ما همراه باشید و سیسمونی فروشی خود را به یک فروشگاه محبوب مشتریان تبدیل نمائید.

 طراحی اصولی در چیدمان فروشگاه سیسمونی

اثر طراحی فروشگاه در فروش بیشتر آن را نمی‌ توان نادیده گرفت. طرح ‌بندی درست و مناسب فروشگاه، به شما کمک خواهد کرد که تجربه خرید مشتریان را بهتر کرده و آن‌ ها را به سوی محصولات مورد نیازشان هدایت نمائید. با یک دکوراسیون مناسب، مشتریان می توانند از تنوع محصولات و خدمات موجود در فروشگاه شما استفاده نمایند.

نکاتی برای طراحی زیبای دکوراسیون مغازه سیسمونی فروشی شما:

برای طراحی زیبا و جذاب دکوراسیون سیسمونی، می ‌توانید از نکات زیر استفاده کنید:

۱. نورپردازی مناسب

انتخاب نور مناسب و استفاده از نورپردازی درست می‌ تواند محیط فروشگاه را زنده و دلچسب کند. از نورهای نرم و گرم جهت ایجاد احساس دوستانه و راحتی استفاده نمائید مانند زرد، صورتی و یا سبز.

۲. رنگ‌ های جذاب

انتخاب کردن رنگ ‌های زنده و جذاب برای دیوارها، کف‌ و مبلمان در دکور فروشگاه سیسمونی، جذابیت و زندگی به محیط می افزاید. با استفاده از ترکیب رنگ‌ های مناسب و سازگار، جوانی و پویایی را به دکور فروشگاه سیسمونی خود می افزایید.

۳. منبع تزئینی

در دکور فروشگاه سیسمونی از عناصر تزئینی مثل گلدان‌ ها، پرده‌ ها، آینه‌ ها و طرح ‌های دیواری مناسب استفاده نمائید.

۴. ایجاد محیط های تخصصی

ایجاد قسمت های تخصصی برای به نمایش گذاشتن محصولات خاص و برندهای مشخص، جذابیت و قدرت جذب زیادتری به فروشگاه می ‌بخشد. این قسمت ها مشتریان را مطمئن می کنند که این فروشگاه می‌تواند به احتیاج های خاص آن ها پاسخ دهد.

 

ایده های کاربردی طراحی دکوراسیون فروشگاه سیسمونی

در بحث طراحی دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد، می شود از ایده هایی جذاب استفاده نمود که ارتباط بین فروشندگان و مراجعه کنندگان را بهتر کند. این ایده ها، افزون بر افزایش ارتباط، مقدار فروش و سود دهی این مغازه ها را هم به شکل محسوسی زیاد خواهد کرد. بعضی از این ایده ها:

  • استفاده از نقاشی هایی که کودکان آنها را کشیده اند در قسمت های گوناگون ویترین و…..
  • تغییر ویترین و دکوراسیون آن، طوری که عنصر های سازماندهی شده برای افزایش دید کالاها در آن بکار رود هم از دیگر ایده ها می باشد.
  • ترتیب بندی لباس ها بر اساس فیلتر های گوناگونی مانند رنگ بندی، پسرانه یا دخترانه بودن، جنس و نوع لباس و…..
  • به کار گرفتن محصولاتی که با همدیگر مرتبط می باشند در کنار یکدیگر؛ به عنوان مثال گذاشتن دوچرخه در کنار کالسکه.
  • به کار گرفتن رگال، نگهدارنده و قفسه ها به گونه ای که مراجعه کنندگان بتوانند از لباس ها و اجناسی که در این قسمت ها قرار داده می شوند به سادگی بازدید نموده و از میان کالاها، کالای مدنظر خود را انتخاب کنند.
  • به کار گرفتن روش های مختلف برای نور پردازی ویترین ها و دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد
  • استفاده کردن از رنگ های جذاب و فانتزی که برای کودکان مناسب می باشد.

دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد دخترانه و پسرانه

فروشگاه های فروش سیسمونی نوزاد و کودک، باید در فروشگاه خود از دو قسمت جداگانه برای فروش کالاها استفاده نمایند. یک قسمت برای فروش و به نمایش گذاشتن اجناس پسرانه و قسمت دیگری برای فروش کالاهای دخترانه؛ تفکیک این دو قسمت، میتواند به مشتریان در پیدا کردن کالای مدنظرشان کمک زیادی کند.

یکی دیگر از ایده هایی که در دکوراسیون فروشگاه سیسمونی نوزاد می شود بکار برد، استفاده کردن از دو رنگ بندی متفاوت برای قسمت های دخترانه و پسرانه می باشد. به این صورت که بخش پسرانه را با رنگ های پسرانه ای مانند آبی یا مشکی رنگ آمیزی نموده و بخش کالاهای دخترانه را هم با استفاده از رنگ های ملایم تر مانند صورتی و یاسی تغییر رنگ دهیم. از این رنگ ها نه فقط در دیوار و سقف، بلکه در سایر عناصر مانند ویترین یا بنر های خوش آمد گویی این بخش ها هم می توان استفاده نمود.

پرسش های رایج

۱. آیا چیدمان و دکور ویترین فروشگاه سیسمونی در فروش آن تاثیرگذار می باشد؟

هر اندازه هم که محصولات سیسمونی شما باکیفیت و خاص باشند، تا موقعی که طراحی ویترین فروشگاه سیسمونی جذاب و خیره کننده نباشد؛ توجه مشتریان جلب نخواهد شد و از آنچه در فروشگاه شما وجود دارد با خبر نخواهند شد. تلاش کنید از دید یک مشتری به دکوراسیون، ویترین و اجناس درون مغازه تان نگاه کنید.

2. کدام سبک دکوراسیون فروشگاه سیسمونی مناسب تر می باشد؟

تنوع سبک معماری و طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه خیلی زیاد می باشد. بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه خود حق انتخاب دارید. ولی از بین سبک های موجود برای طراحی فروشگاه سیسمونی و یا اسباب بازی فروشی، دکوراسیون مدرن بهتر می باشد. به عنوان مثال در چیدمان مدرن بیشتر رنگ های خنثی مورد استفاده قرار می گیرد، بر همین اساس دست شما برای استفاده از رنگ های تند در قسمتی از مغازه باز می باشد.

نتیجه گیری

دکور فروشگاه سیسمونی یکی از عوامل کلیدی برای پیروزی در این صنعت می باشد. با استفاده از اصول و تکنیک ‌های مناسب، می‌توانید فروشگاهتان را به یک مکان معروف تبدیل نموده و مشتریان را جذب نمائید. با استفاده از راهکارها و نکته هایی که در این مقاله بیان نمودیم، می توانید فروشگاه سیسمونی خود را بازطراحی نمائید و تجربه خرید مشتریان را بهتر کنید.

یشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×