شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی مزون لباس عروس - پایاتک گروپ
طراحی دکوراسیون داخلی مزون لباس عروس - مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی مزون لباس عروس می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی مزون لباس عروس

چیدمان مزون لباس عروس از آن کارهای آسان ولی سخت می باشد. لباس عروس خودش به اندازه ای زیبا و پر جاذبه می باشد که چشمان هر رهگذری را خیره می سازد. با قرار دادن چندین لباس سفید پر زرق و برق به سادگی می توان توجه رهگذران را جذب نمود. ولی اگر قصد داشته باشید به صورت حرفه ای دکوراسیون فروشگاه لباس عروس را طراحی نمائید حتما یک چالش جدی پیش روی شماست.

موضوع اینجا می باشد که جلب توجه عابران و رهگذران در این مورد پاسخگو نمی باشد. فروشگاه هایی که در کار اجاره یا فروش لباس عروس می باشند به دنبال مشتریان خاص خودشان هستند. حتی اگر روزانه صدها نفر ویترین فروشگاه را ببینند، این علتی بر رونق کسب و کار لباس عروس نمی باشد. همان گونه که پیش از این بیان شد این لباس های بلند سفید و پولک دوزی شده، جذاب می باشند ولی این به تنهایی فروشگاهتان را پر فروش نمی سازد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون بوتیک و مغازه زنانه 

دکوراسیون فروشگاه لباس عروس

مشتریان خاص به این فروشگاه رفت و آمد می کنند. این افراد بیشتر اوقات زمان محدودی دارند و می بایست در زمان کمی لباس مناسب مراسم را تهیه نمایند. فقط با یک دکوراسیون شیک و خلاقانه می توانید، روی تصمیم مشتری اثرگذاری داشته باشید. فضای داخلی و چیدمان مزون عروس می بایست به گونه ای باشد که حس شادی و هیجان عروسی را افزایش دهد. محیط کسالت بار، تاریک و غمزده به هیچ عنوان مناسب مزون عروس نمی باشد. تمام المان های دکوراتیو دست به دست می دهد که احساس مثبت در فروشگاه لباس عروس جاری شود. فقط در این حالت می باشد که ذهن افراد درگیر کالاهای فروشگاه می شود و احتمال خرید آن ها افزایش می یابد.

رنگ دکوراسیون فروشگاه لباس عروس

برای به چشم آمدن رنگ سفید لباس ها باید به نوعی کنتراست رنگی به وجود آید. دیوارهای سفید به هیچ عنوان مناسب چنین محیطی نمی باشد. از دیوارپوش های مدرن مانند کاغذ دیواری و پوستر دیورای سه بعدی استفاده کنید تا به دیوارها جان بدهید. تک گل های سفید بزرگ در زمینه ای کرم یا صورتی ملایم، لباس های سفید را در معرض دید می گذارند. بازی رنگ ها را روی دیوارها، کف و سقف مزون اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کت و شلوار

چیدمان مزون لباس عروس و پرده های آن

اجازه بدهید احساس لطافت و ظرافت در مزون جاری باشد. پرده های ضخیم با این فضای لطیف هماهنگی ندارد. به نظر می آید انواع پرده های زبرا و لوردراپه نیز هماهنگی نداشته باشد. مزون عروس نیازمند یک پرده خاص می باشد. پرده های توری نازک و سبک مناسب ترین ایده جهت پوشش پنجره های فروشگاه می باشند. رنگ های خامه ای و پاستلی نیز انتخاب مناسبی برای رنگ پرده های توری می باشد.

Massapequa-Salon_B__BridalReflections.jpg

نقش آینه ها در طراحی مزون لباس عروس

به جز آینه های اتاق پرو، مزون لباس عروس احتیاج به چند آینه بزرگ و قدی دارد. حتی بهترین اتاق پرو هم قادر نیست به اندازه آینه های نصب شده در درون مزون، کارایی داشته باشد. به جهت اینکه عروس های جوان از تمام زاویه ها بتوانند لباس را در تن خود مشاهده کنند آینه های قدی در فروشگاهتان نصب نمائید. برای جذابیت هرچه تمام تر قاب های چوبی و ترجیحا طلایی رنگ را برای آینه های بزرگ مورد استفاده قرار دهید.

پوشش کامل دیوارها با آینه را پیشنهاد نمی کنیم. کمی فاصله میان دو آینه بگذارید. این محیط، جهت نصب مدل های جدید و ترندهای سال لباس عروس عالی می باشد. محیط مزون لباس عروس بسیار ساده و صمیمی می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه 

نور درون مزون لباس عروس

به کارگرفتن نور سفید برای محیطی که پر از المان های سفید و رنگ روشن می باشد، ایده خوبی نمی باشد. از نورهای رنگی برای روشن نمودن فضای مزون استفاده کنید. لوسترهای شیشه ای رنگی، لامپ های ال ای دی تزئینی با نور ملایم جهت نورپردازی عالی مزون عروس ایده آل می باشد. انعکاس این نورهای درخشان در آینه ها، محیط را خاص و چشم نوازتر می سازد. نور مناسب سبب می شود که لباس های پرو شده، زیباتر و خوش دوخت تر به نظر بیایند.

c9f0e96e-7196-44ae-af65-bbccf8581656.jpg

دکوراسیون مزون لباس عروس و مبلمان آن

معمولا خرید لباس عروس یک کار جمعی می باشد. در حقیقت این فقط عروس و داماد نیستند که جهت خرید به فروشگاه آمده اند. بعضی اوقات پذیرای یک جمع چند نفره می باشید. باید برای همراهان عروس در موقع انتظار، فضایی را در نظر بگیرید. با استفاده کردن از چند میز و صندلی کوچک در کنار اتاق پرو می توانید محیطی لوکس را برای همراهان عروس فراهم نمائید. اینجا جایی برای استراحت کردن و تماشا کردن آلبوم لباس های فروشگاه می باشد. ممکن است ساقدوش ها و همراهان نیز بتوانند از میان لباس های مزون، انتخاب مناسبی داشته باشند.

طراحی مزون عروس به صورت حرفه ای

تا اینجای کار اصلی ترین موارد در دکوراسیون مزون لباس عروس بیان شد. البته هنوز جزئیات بسیاری را باید در نظر داشت. برای داشتن محیطی مطبوع و همینطور ایجاد تضاد رنگی در این محیط، گلدان های گیاهان طبیعی فصل را مورد استفاده قرار دهید. آویزهای گل مصنوعی نیز برای جداسازی محیط ایده آل می باشند. به همین ترتیب می توانید مدل های لباس عروس بیشتری را در یک محیط کوچک تر نیز بچینید.

طراحی حرفه ای و چیدمان فروشگاه لباس عروس بدون ارائه مدل های لباس به هیچ وجه امکان نخواهد داشت. در این مکان تمام چیزها باید جلوی چشم قرار بگیرد. طراحی مزون عروس با دکوراسیون فروشگاه پوشاک متفاوت است. در فروشگاه لباس مردانه یا زنانه، نمونه هایی از کالاها در دید است اما بیشتر مدل ها در قفسه ها، شلف ها و … به شکل تا شده، نگه داشته می شود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش

در دکوراسیون مزون لباس عروس تا جایی که ممکن است، لباس های دوخته شده را در دید بگذارید. به طور معمول در این مزون ها ده ها لباس عروس بر تن ماکت ها قرار دارند. به همین ترتیب مشتری ها می توانند لباس را بر تن مانکن مشاهده کرده و تصویر ذهنی بهتری برای خود بسازند.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×