شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پلاسکو | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پلاسکو - مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پلاسکو می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پلاسکو

دکوراسیون فروشگاه پلاستیک فروشی می بایست طوری طراحی شود که کالاهای پلاستیکی را به ‌شکل واضح برای مشتریان نمایش دهد. این دکوراسیون می بایست بتواند کالاهای با کیفیت و متنوع موجود در فروشگاه را با دسترسی آسان در اختیار مشتریان قرار دهد؛ مخصوصا موقعی که فروشگاه مرتبط با پخش عمده پلاستیک باشد، چیدمان می بایست به گونه ای اجرا شود که کالاها به آسانی در دسترس باشند. جهت داشتن یک دکوراسیون مناسب در فروشگاه پلاسکو، ویژگی‌های زیر اهمیت زیادی دارند:

  • استفاده از رنگ‌های متناسب: می بایست از رنگ‌های روشن، زنده و متناسب با کالاهای پلاستیکی استفاده نمائید. برای مثال، رنگ‌هایی مثل آبی، سفید، زرد و نارنجی می‌توانند برای دکوراسیون این فروشگاه ها متناسب باشند.
  • نورپردازی متناسب: نورپردازی یکی از اصلی‌ترین عنصرهای دکوراسیون در تمام فروشگاه ها به حساب می آید. رعایت این ویژگی در جلب توجه مشتری و نمایش کالاها نقش اثرگذاری دارد. بهتر می باشد از چراغ‌های LED با رنگ‌ها و شدت‌های گوناگون استفاده نمائید تا محیط فروشگاه جذابیت زیادتری برای مشتریان داشته باشد.
  • استفاده از قفسه‌ها و کابینت‌های دیواری: قفسه‌ها و کابینت‌های دیواری برای شما ممکن می سازد که کالاهای پلاستیکی خود را به برترین شکل ممکن نشان دهید. قفسه‌هایی با ارتفاع و عرض مناسب را مورد استفاده قرار دهید که امکان نشان دادن کالاها به شکل جذاب و دسته‌بندی شده را به شما ارائه می کنند.
  • استفاده از شیشه‌های نمایشگر: استفاده از شیشه‌های نمایشگر می‌تواند جهت جذب توجه مشتریان و نشان دادن کالاها به آن‌ها (حتی از خارج از مغازه ) کمک نماید. به همین ترتیب اطلاع مشتریان از کالاهای موجود در مغازه شما بیشتر می شود و احتمال خرید نمودن آن‌ها نیز افزایش پیدا می کند.
  • استفاده از کالاهای تزئینی: استفاده از گل‌های تزئینی، آبنما، تابلوهای تبلیغاتی و صفحه نمایش های متحرک می‌تواند جذابیت و زیبایی زیادتری به فروشگاه شما ببخشد. این کالاهای تزئینی می‌توانند به شما کمک نمایند تا محیط فروشگاه را جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر نمائید.
  • نمایش کالاها به شکل جذاب و دسته‌بندی شده: برای نمایش کالاها بهتر می باشد از دسته‌بندی‌های مناسب استفاده نمائید تا مشتریان به سادگی بتوانند کالاهای مورد نظر خود را بیابند. یکی از مزیت های خرید از بزرگترین مرکز پخش پلاسکو این میباشد که محیط کافی برای مشاهده و انتخاب از میان کالاهای متنوع وجود دارد.
  • استفاده از تکنولوژی‌های نوین ومدرن: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مدرن می‌تواند در جلب توجه مشتریان اثرگذار باشد. برای مثال، نصب تلویزیون صفحه‌ای جهت نشان دادن تصاویر و کالاها یا استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی می‌تواند برای مشتری هایی که دنبال سادگی و سرعت در خرید می باشند، جالب باشد.
بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

بهترین قفسه بندی فروشگاه پلاسکو

در صنعت تولید سیستم قفسه بندی تنوع خیلی زیادی موجود است و متناسب با نوع و وزن محصول و وضعیت فضا می توان آنها را انتخاب نمود. بر اساس وضعیت موجود در فروشگاه های پلاسکو و پلاستیک فروشی و تنوع و تعداد بالای لوازم موجود در آنها، قفسه های زیر کاربرد زیادتری دارند:

جعبه پلاستیکی

در فروشگاه های پلاستیک فروشی لوازم خیلی کوچک هم وجود دارند که عرضه آن ها فاقد بسته بندی است. برای محافظت از این لوازم یکی از انتخاب های خوب، جعبه پلاستیکی انبار می باشد. این جعبه ها در اندازه ها و رنگ های متنوع تولید شده و استحکام زیادی دارند. می توان در ردیف های قفسه ها این جعبه ها را گذاشت و داخل آنها لوازم کوچک و فاقد بسته بندی را نگهداری نمود. جعبه های پلاستیکی را می شود به شکل طبقاتی روی هم گذاشت و به صورت کشویی باز و بسته کرد. همینطور بعضی از این جعبه ها روی استندهای فلزی یا لورپانل قابل نصب هستند. جعبه های پلاستیکی گزینه ای کاربردی جهت گوشه های فروشگاه جهت استفاده بهتر از محیط می باشند.

قفسه بندی ایزی رکت

یکی دیگر از انتخاب های خوب جهت قفسه بندی پلاستیک فروشی قفسه ایزی رکت می باشد. این قفسه ها شباهت بسیاری به مشبک دارند و به سادگی می شود آنها را طبقه بندی نمود. قفسه های ایزی رکت قابل شستشو بوده و در مقابل وزن لوازم پلاستیکی قدرت تحمل خوبی دارند.

چگونه فروشگاه پلاستیک فروشی را قفسه بندی نمائیم؟

جهت قفسه بندی پلاستیک فروشی  چند مرحله و قدم بهتر می باشد اجرا شود که عبارتند از:

  • قفسه خوب و متناسب با تعداد و ابعاد لوازم خریداری و نصب نمائید.
  • لوازم را دسته بندی نمائید؛ با توجه به کاربرد و نوع، برند و رنگ و غیره
  • لوازم بزرگ و سنگین را در ردیف های پایین بگذارید تا مشتری در جا به جا کردن آنها مشکلی نداشته باشد.
  • بیشتر از حد ارتفاع قفسه و تعداد طبقات را افزایش ندهید تا دسترسی به لوازم با چالش روبرو نشود.
  • لوازم پرفروش را در راه هایی بگذارید که تردد مشتریان بیشتر می باشد.
  • در کنار لوازم پرفروش، محصولات جدید را بگذارید.
  • لوازم مرتبط را در کنار محصولات بگذارید تا مشتری به خرید کردن ترغیب شود.
  • چندین نمونه از لوازم و محصولات جدید و جالب را در استندهای ورودی راهروها بگذارید.
  • بر روی ردیف های قفسه قیمت محصول و اطلاعاتی که لازم است را درج نمائید.

نکته هایس با اهمیت در قفسه بندی پلاستیک فروشی ( پلاسکو )

بر اساس نوع و جنس لوازم موجود در فروشگاه های پلاسکو بهتر می باشد چند نکته با اهمیت را در نظر بگیرید:

  • قفسه بندی پلاسکو بهتر می باشد دارای بدنه قابل شستشو باشد.
  • قفسه هایی را انتخاب نمائید که دارای پایه باشند و از کف زمین فاصله ایجاد نمایند.
  • قطعا به استانداردها و اصول ایمنی قفسه بندی انبار و فروشگاه ها توجه نمائید. قفسه ها می بایست از سیم و کابل برق و لوازم روشنایی فاصله داشته باشند.
یشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×