شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت - مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی دفتر وکالت می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

چطور یک دفتر وکالت شیک داشته باشیم؟

حقیقت این است که هر چقدر هم شما وکیل ماهر و کاربلدی باشید و پله های ترقی وکالت را یکی پس دیگری گذرانده باشید بازهم دفتر کار شما و ظاهر محیط کاری شما باعث می شود مراجعان قضاوت دیگری درمورد شما داشته باشند. یک دفتر وکالت شیک مقدار علاقه و عشق یک وکیل به شغلش را نشان خواهد داد و کسی که دفتر کارش برایش مهم است قطعا شغل و مراجعه کنندگان مضطرب هم برایش مهم خواهند بود. وکیلی که به مدل و هارمونی دکوراسیون داخلی دفتر خود اهمیت می دهد تا مراجعه کنندگان مقداری احساس بهتری داشته باشند و در زمانی که در آنجا حضور دارند آسودگی و آرامش همراهشان باشد حتما وکیلی خواهد بود که به مسائل و دغدغه های موکلین خود هم اهمیت خواهد داد.

عشق یک وکیل به شغلش در دفتر کارش دیده می شود

در مطلب فوق به این موضوع اشاره نمودیم که دفتر کار یک وکیل نخستین قضاوت ها را درباره ی او در ذهن مراجعه کنندگانش به وجود خواهد آورد. هدف این بود که ارزش به خصوصی برای محیط کاری خود قائل شوید و به آن رنگ و بوی تازه ببخشید تا عشقی که به وکالت دارید از دفتر کارتان تراوش کند.

معماری داخلی دفتر وکالت

محیط های اداری اصول طراحی داخلی خودشان را دارند ولی اینکه کاربری هر دفتری چیست و چه اشخاصی با چه وضعیتی در آن محیط اداری حضور می یابند مورد مهمی می باشد که در معماری داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی به وسیله متخصصان دکوراسیون داخلی و معماران می بایست در نظر گرفته شود .دفتر وکالت جز محیط های خاص می باشد هم به لحاظ اشخاص حاضر در آن و هم نوع فعالیت آن. درچیدمان و دیزاین دفتر کار وکالت به موارد زیر توجه می کنیم:

  • افراد حاضر در آن اغلب مضطرب می باشند و برای رفع مشکلاتشان به دفتر وکالت آمده اند.
  • نوع کاربری دفتر رسمی و قانونی می باشد.

اصول کلی دکور دفتر وکالت

  • در طراحی داخلی دفتر وکالت باید فرم های هندسی غیر پیچیده مورد استفاده قرار گیرد.
  • دسترسی به محیط ها ساده و محیط پلان دفتر وکالت شفافیت داشته باشد.
  • از عناصر آرام بخش در محیط استفاده گردد مخصوصا در قسمت انتظار دفتروکالت یا موسسه حقوقی از عناصری مثل آکواریوم ،آبنما دیواری و یا پوستر ها و تصاویر جالب استفاده شود.
  • قسمتی برای اطلاع رسانی و مطالعه برای مراجعه کنندگان موجود باشد.
  • در قسمتی از دیوار ها می توان از تصاویر ،مدارک وکالت، تقدیر نامه ها و… استفاده نمود زیرا برای مراجعه کنندگان احساس امنیت و اطمینان ایجاد خواهد کرد.
  • از رنگهای گرم، صمیمی و آرام بخش در دکوراسیون داخلی دفتر وکالت یا موسسه حقوقی استفاده شود.

دکوراسیون دفتر وکالت با انواع طراحی مدرن و کاربردی در ایران

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک

تابلوها در طراحی داخلی دفتر وکالت

تابلوها و عنصر های تزئینی در طراحی داخلی دفتر وکالت می بایست کاملا هدفمند انتخاب گردند. تابلوهایی با موضوعاتی مانند عدل و عدالت و یا عکس هایی از حکایت ها و ادبیات شناخته شده در نزد عموم مردم و همینطور تابلوهای خطاطی با موضوع اشعار مربوط به موضوع همدلی، عدالت، رحمت خداوند و کمک وی و… تابلوهای مناسبی برای دفتر وکالت هستند.

ریز فضاهای دفتر وکالت

دفتر وکالت معمولا دارای محیط های زیر است:

  • ورودی
  • محیط انتظار یا نشیمن
  • محیط منشی
  • اتاق وکلا
  • اتاق جلسات
  • آبدارخانه
  • فضای نگه داری پرونده ها

10 ایده شیک برای طراحی نمودن دکور دفتر وکالت

در ارتباط با طراحی دکوراسیون دفتر وکالت اطلاعات همان گونه که می دانیم طراحی دفتر در جذب زیادتر مشتری و یا در همکاری با شرکت ها خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

طراحی اداری در بهبود روند کار اثر مثبتی خواهد داشت. بهتر می باشد محل کار با نوع کسب و کار تناسب داشته باشد. این امر برای طراحی دفتر وکالت اهمیت زیادی دارد چون تمیزی، زیبایی و استاندارد بودن محیط های دفتر وکالت بر مراجعان اثر خواهد داشت و تعداد آنها را افزایش خواهد داد.

 یک طراحی مدرن و خاص برای طراحی دکوراسیون دفتر وکالت

انتخاب ترکیب رنگ متناسب برای طراحی دکوراسیون دفتر وکالت اهمیت زیادی دارد. بهتر می باشد رنگ دکوراسیون و رنگ لوازم اداری هماهنگی داشته باشد.

نورپردازی هم در چنین محیط هایی نقش مهمی خواهد داشت چون فضای کار را دلپذیر و متفاوت می سازد و برای این منظور میبایست از نور در حد مطلوب استفاده گردد.

استفاده از متریال های زیبا و تاثیرگذار سبب زیبایی در چیدمان دفتر وکالت خواهد شد و دیوارهای عایق صدا هم از انتقال صدا از هر بخش موسسه به بقیه بخش ها پیشگیری می نماید.

میز منشی در طراحی دکوراسیون دفتر کار وکالت

طراحی میز منشی در دکوراسیون دفتر کار هم اهمیت زیادی دارد چون اولین چیزی می باشد که در بدو ورود به دفتر به چشم مشتریان خواهد آمد و می تواند در جذب آنها هم اثرگذار باشد، افزون بر این به فضای کار شخصیت می بخشد.

میزهای اداری ساده را مورد استفاده قرار ندهید بلکه از طرح های خاص و متفاوت استفاده نمائید.

چنانچه محیط دفتر حقوقی شما کوچک می باشد، بهتر می باشد از میزهای کوچک با قفسه استفاده نمائید. قفسه های دیواری را هم در نظر داشته باشید.

رنگ های روشن را برای دیوارها و دکوراسیون اداری کوچک استفاده نمائید. آینه های بزرگ هم چنین فضاهایی را بزرگتر نشان خواهد داد.

چیدمان لوازم در طراحی دکوراسیون دفتر وکالت بزرگ می بایست طوری باشد که فضای کار خالی به نظر نیاید چون سبب بی حوصلگی و خستگی مشتری خواهد شد.

برای طراحی دکوراسیون اداری چنین محیط هایی بهتر می باشد از رنگ های چشمگیر و گرم استفاده نمائید. دیوارکوب ها و تزئینات نفیس و کلاسیک هم اثر بسیاری در تاکید و زیبایی این نوع محیط ها دارد.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×