شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر املاک | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون داخلی دفتر املاک - -طراحی دکوراسیون مغازه - 09121641842 – 02188559485 - پایا تک گروپ ---

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی دفتر املاک می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر املاک

در ابتدای وارد شدن به هر جایی نخستین چیزی که نگاه بیننده را به سوی خود می کشاند چیست؟ کاملا درست می باشد، روش چیدمان و دیزاین محیط داخلی آنجا. طراحی داخلی مشاوره املاک از جمله موضوعاتی میباشد که در حال حاضر اهمیت ویژه ای دارند، البته که در کشور ما برای این امر اهمیت زیادی قائل نیستند.

در هر کشوری موضوع ساخت و ساز و خرید و فروش ملک و مسکن جزو سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و خیلی سودآور حساب می شود. بر همین اساس به وجود آوردن حس اعتماد و جلب مشتری در ابتدای ورود به دفتر املاک، اهمیت خیلی زیادی دارد. یک دکوراسیون لوکس و خلاقانه قطعا خواهد توانست که به دفتر مشاور املاک شما رونق و ارزش بدهد.

ما در این مطلب می خواهیم نکات مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی مشاور املاک را بیان کنیم. اطلاع داشتن از این موارد به شما در دکوراسیونی بهتر و جذاب‌تر کمک می کند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکور داروخانه 

میزان اهمیت دیزاین ورودی در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاک

نخستین قسمت از یک دفتر املاک که مشتری یا مراجعه‌کننده با آن رو به رو خواهد شد، ورودی آن می باشد. به وسیله یک طراحی زیبا و خاص، طراحی دکور داخلی اصولی و یک نورپردازی جذاب، نمای دفتر شما از دوردست ها هم افراد را به طرف خودش جذب می کند.

در طراحی دیزاین دفتر مشاور املاک، تلاش می‌شود که افزون بر انتقال احساس اعتماد به افراد، به گونه ای ابهت و قدرت آن فضا به مخاطب تلقین شود. به همین ترتیب او با اعتماد و اقتدار زیادتری قدم خواهد برداشت. استفاده از رنگ‌های گرمی مانند قرمز و زرد و نارنجی، احساس هیجان، نشاط و تحرک را به افراد انتقال خواهد داد. اگر این رنگ‌ها در ورودی دفتر وجود داشته باشند، احساسی فرح‌بخش به افراد انتقال خواهد داد.

میزان اهمیت نورپردازی در طراحی داخلی دفتر مشاور املاک

در طراحی داخلی دفتر مشاوره املاک خودتان از نورپردازی غفلت نکنید. در حال حاضر چراغ‌های LED با رنگ‌های مختلف می‌توانند برترین ابزار جهت جلوه دهی به فضای دفتر شما باشند. نور مخفی در قسمت های گوناگون نمای داخلی خیلی آرامش‌بخش و جذاب میباشد. نور باعث کم شدن استرس فضا خواهد شد. البته باید بیان کنیم که مقدار استفاده از نور می بایست در حد تعادل باشد، خیلی زیاد یا خیلی کم نباشد.

ایجاد محیطی مجزا جهت اجرای جلسات

در طراحی داخلی دفتر مشاوره املاک که متراژ بالایی دارند، ایجاد محیطی مجزا برای برگزاری جلسات و مذاکرات لازم و ضروری میباشد. این کار نظم فضا را زیاد کرده و افرادی که در حال گفتگو هستند را درگیر هیجانات و سروصدای فضا نمی کند.

بهتر می باشد دکوراسیون داخلی این قسمت از دفتر خیلی ساده، شیک و آرامش‌بخش باشد. مورد استفاده قرار دادن رنگ‌های خنثی از قبیل سفید، خاکستری و سیاه و رنگ‌های سردی مانند آبی و بنفش آرامش و سکوت خاصی را به افراد انتقال خواهد داد. استفاده کردن از این رنگ‌ها در قسمت جلسات و مذاکره ایده جالبی می باشد. این اتاق اعتبار و قدرت دفتر مشاوره املاک شما را به رخ خواهد کشید.

افرادی که در جلسه حضور دارند اگر توافق داشته باشند، پروژه‌های سودآوری را برایتان ثبت خواهند کرد. به همین علت بهترین انواع مبلمان، چیدمان، تزئینات و رنگ‌بندی در این قسمت از فضای کاری خود مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید احساس قدرت، احترام و صلح را کاملا به مخاطبانتان انتقال دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مطب

روش طراحی و چیدمان نمای خارجی دفتر مشاوره املاک

علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی دفتر املاک، می بایست به نمای بیرونی نیزتوجه ویژه ای داشت. در حقیقت نمای بیرونی نخستین تصویری می باشد که مشتری آن را خواهد دید. در صورتی که این تصویر جذاب و زیبا باشد، فرد را به طرف خود جذب میکند. توجه کنید که در صورتی که همه ی نکات مرتبط با چیدمان دفتر مشاوره املاک را اجرا کرده باشید ولی دفتر شما نمای زیبا، جذاب و متناسب با طراحی داخلی شما نداشته باشد، نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

میزان اهمیت یک چیدمان عالی در درون دفتر مشاوره املاک

افزون بر طراحی داخلی دفتر مشاوره املاک، روش چیدمان وسایل، سمت‌ها و المان‌های داخلی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حقیقت هر چیز و هر کس می بایست در جای صحیح خودش قرار گیرد. به همین ترتیب نه تنها مراجعه‌کننده، بلکه تمام پرسنل و کارکنان مجموعه هم با حس و حال فوق العاده مشغول به کار می شوند و انعکاس آن در رفتار و نوع برخوردشان با مراجعه کننده جلوه خواهد داشت. بر همین اساس بهتر میباشد با یاری گرفتن از یک مشاور یا طراح داخلی حرفه‌ای، با توجه به اندازه بنا، تعداد کارکنان و سمت‌های تعریف شده، زمان گذاشته، هزینه کرده و چیدمان املاکتان را به بهترین نحو اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

نکته های حائز اهمیت در طراحی دفتر مشاوره املاک

استفاده کردن از بعضی از المان‌ها در طراحی داخلی دفتر مشاوره املاک می‌تواند مفید باشد و تاثیر بیشتری داشته باشد. از قبیل این المان‌ها به موارد زیر می توان اشاره داشت:

نور طبیعی مورد استفاده قرار گیرد:

در صورتی که دفتر شما پنجره دارد، از نور طبیعی فضا برای دکوراسیون داخلی دفتر مشاوره املاکتان به بهترین نحو کمک بگیرید. این نور محیط را بزرگتر نشان می دهد و به افراد روحیه خواهد داد.

 گیاهان مورد استفاده قرار گیرند:

از گل‌ها، گیاهان طبیعی و آپارتمانی در چیدمان دفتر مشاوره املاک خودتان غفلت نکنید. مورد استفاده قرار دادن گلدان‌های کوچک و بزرگ، درختچه های تزئینی، دیوار سبز و … همه فضا را زنده و شاداب‌تر می سازند.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی تجاری چیست؟

 طرح‌ها مورد استفاده قرار گیرند:

استفاده کردن از طرح‌های فانتزی و دفرمه گرافیکی بر روی دیوار یا در گوشه دفتر می‌تواند تناسب و ترکیب جالبی را در چیدمان داخلی شما ایجاد کند.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×