ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه امروزی

برعکس آرایشگاه‌ های مردانه که به سوی سبک و سیاق کلاسیک قدم بر می‌دارند آرایشگاه‌ های زنانه به سمت طراحی دکوراسیون‌ های امروزی و جدیدتر حرکت می نمایند. در طراحی یک آرایشگاه زنانه جدید سادگی و پرهیز از شلوغی از مهم‌ترین اصول میباشد. استفاده کردن از اِلِمان‌ها و مصالح ساده سبب داشتن یک طراحی جذاب و مدرن خواهد شد. رنگ‌هایی که در چنین آرایشگاهی به کار می رود می بایست آرام بخش و روشن باشند تا بتوانید احساس مدرن بودن را به مشتری آرایشگاه منتقل نمائید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه‌ های زنانه کوچک

در زمان طراحی دکوراسیون برای یک آرایشگاه زنانه کوچک می بایست طوری فضا را طراحی نمائید که ضمن جذابیت، مسیر رفت و آمد و بقیه موارد هم به طور صحیح و کاملا اصولی اجرا گردد. استفاده کردن از رنگ‌های روشن به بزرگ نمایش دادن محیط آرایشگاه کمک می نماید، بهتر می باشد در استفاده کردن از رنگ‌های تیره وسواس به خرج دهید و حدالامکان تلاش نمائید از این رنگ‌ها کمتر استفاده نمائید.

تلاش کنید از لوازم تزیینی کوچک و مینیمال استفاده نمائید تا محیط آرایشگاه شما اشغال نشده و همینطور بزرگ‌تر به‌ نظر بیاید.

در نورپردازی محیط های کوچک بهتر می باشد از لامپ‌ها و چراغ‌های مناسب استفاده گردد تا مقدار نور سبب آزار و ناراحتی در مشتریان شما نگردد.

برای گذاشتن تجهیزات و لوازم خود از قفسه و کمدهای دیواری استفاده نمائید تا محیط کم‌ تری اشغال کنند.

نورپردازی در آرایشگاه زنانه

همان گونه که پیش از این اشاره شد نورپردازی از موارد حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون برای یک آرایشگاه زنانه و در کل هر مکانی می باشد. شما برای ارائه دادن خدمات باکیفیت و باب میل مشتری به نور مناسب احتیاج دارید.

توجه نمائید که شما برای دکوراسیون آرایشگاه خود هزینه نموده اید، اگر نورپردازی مناسبی را مورد استفاده قرار ندهید عملا سرمایه خودتان را هدر داده‌ اید؛ چون دیزاین آرایشگاه شما به چشم نخواهد آمد. برای به وجود آوردن یک نور پردازی حرفه‌ای به افرادی حرفه‌ای و کاربلد احتیاج خواهید داشت که بتوانند خواسته شما را اجرا نمایند. فراموش نکنید که اثر نورپردازی مناسب از خیلی از مواردی که به آ‌ن‌ها اشاره شد زیادتر می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داروخانه

نکته های مهمی که در ارتباط با طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه می بایست بدانید

سالن زیبایی نخستین جایی می باشد که می بایست هر نوع المان و عناصری که سبب ناراحتی و استرس می‌شوند را از آن دور نمود. کسانی که به این محیط وارد می‌‌شوند توقع دارند حس آرامش خوبی را به دست آورند. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه میبایست از عناصری استفاده کرد که احساسی لذت بخش و آرامش بخش به مشتریان انتقال دهد. تلاش نمائید در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک صندلی‌های بزرگ و متعدد را مورد استفاده قرار ندهید؛ چون باعث اشغال محیط بسیاری می‌‌شود و فضا را نامنظم نمایش می‌دهد؛ بر همین اساس با حداقل استفاده از صندلی‌ها و مبل‌ها می‌توان محیط منظمی را ایجاد کرد. تلاش کنید هر بخش را با توجه به کاری که در آن انجام می گیرد طراحی نمائید؛ به عنوان مثال برای اتاق پدیکور و مانیکور می بایست میز ویژه آن‌ها را تهیه نمائید، در هر قسمت آرایشگاه می بایست از رنگی استفاده گردد که سبب بزرگ‌نمایی آن بخش شود.

ویژگی‌های حائز اهمیت طراحی دکوراسیون سالن آرایشگاه زنانه

بیشتر سالن‌های زیبایی وجه مشترکی در ویژگی ها دارند؛ بر همین اساس یک آرایشگاه زنانه افزون بر رعایت اصول دکوراسیون آرایشگاه زنانه ساده می بایست ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • داشتن کارکنان مجرب و ماهر
  • آشنایی با آخرین تکنیک‌های روز جهان و طرح‌های پر مخاطب و توانایی پیاده کردن آن‌ها
  • به کار گرفتن یک خط مشی برای جلب رضایت مشتری
  • در سالن‌ های آرایشی زنانه از لوازم و تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده گردد.

بر همین اساس یک آرایشگاه موفق می بایست امکانات بسیاری داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه - طراحی دکوراسیون داخلی مغازه - پوشاک - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - 09121641842 – 02188559485

راز طراحی دکوراسیون داخلی یک آرایشگاه زنانه

یکی از رازهای طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه موفق این می باشد که همه ی لوازم و فضا را تمیز نگه دارید؛ چون اگر آرایشگاه کثیف باشد اغلب مشتریان تصور خواهند کرد که در کار خود حرفه‌ای نمی باشید؛ اگر سالن زیبایی از مساحت کمی برخوردار می باشد می بایست از سبک دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک ساده استفاده نمائید و سالن‌تان درخشندگی بسیاری داشته باشد. افزون بر فضای آرایشگاه خود آرایشگر نیز می بایست آراسته باشد. یک آرایشگاه موفق با مشتریان ارتباط خیلی خوبی برقرار می‌کند و این امر سبب می گردد که مشتریان پایدار بمانند.

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه - طراحی دکوراسیون داخلی مغازه - پوشاک - طراحی دکوراسیون فروشگاهی - 09121641842 – 02188559485
بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون بوتیک و مغازه زنانه

محبوب‌ترین طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

یک عاملی که سبب جذابیت طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه می‌‌شود استفاده کردن از رنگ‌‌ها می باشد. بیشتر سالن‌های زیبایی که از دو رنگ مثل سفید و قرمز یا سفید و صورتی استفاده می نمایند محبوبیت زیادتری دارند؛ چون قرمز، صورتی و بنفش رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها می باشند. اگر می‌خواهید آرایشگاه جلب توجه بسیاری کند می بایست یک بخش را به عنوان پذیرش در نظر داشته باشید. این امر نه فقط سبب زیبایی آرایشگاه می‌‌شود بلکه سبب انجام شدن کارها با نظم و ترتیب زیادتری می‌شود.

در نظر داشتن بخشی برای آرایش عروس و همراهان او خیلی مفید می باشد؛ در این بخش می بایست از مبل‌های مجلل استفاده نمود، همینطور نسبت به بقیه قسمت ها زیبایی زیادتری داشته باشد و رنگ سفید و طلایی مورد استفاده قرار گیرد.

در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کف سالن می بایست رنگ‌هایی داشته باشد که فضا را خیلی بزرگ نشان دهد. استفاده کردن از کف‌پوش‌های رنگ سفید و سایر رنگ‌های روشن سبب بزرگ‌نمایی می‌شود. بر اساس تعداد مشتریانی که دارید برای آن‌ها صندلی بچینید. روش چیدمان صندلی می بایست به گونه ای باشد که مشتریان با همدیگر ارتباط برقرار نموده و به گفتگو بپردازند تا حوصله آن‌ها سر نرود. دکوراسیون آرایشگاه سفید طلایی از محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون آرایشگاه زنانه می باشد. در بخش کوتاهی مو می بایست از رنگ‌های تیره برای کف سازی استفاده گردد تا روی زمین به صورت واضح مشاهده نشود.