شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی داخلی نمایشگاه خودرو | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی داخلی نمایشگاه خودرو - دکور مغازه - طراحی دکوراسیون مغازه - دکوراسیون داخلی مغازه - طراحی دکوراسیون داخلی - 09121641842 – 02188559485

طراحی یک نمایشگاه خودرو یک عامل بسیار مهم در هنگام نمایش خودروها و تأثیرگذاری بر تصمیم مشتری برای خرید است. در اینجا، پایا تک گروپ راه های بالقوه طراحی یک نمایشگاه خودرو را با هدف ترغیب کاربران به خرید مورد بحث قرار می دهد. ما در این مقاله به مبحث تخصص های طراحی داخلی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

مفهوم طراحی داخلی نمایشگاه خودرو

هنگام طراحی یک نمایشگاه موقت خودرو، باید به چند نکته توجه داشت. در حالی که می خواهید اتومبیل ها را به بهترین شکل به نمایش بگذارید، همچنین می خواهید مطمئن شوید که سرمایه گذاری شما مقرون به صرفه است. برخی از ملاحظات اصلی در مورد ایده های طراحی نمایشگاه اتومبیل شما عبارتند از:

روشنایی روشنایی

یکی از مهم ترین سرمایه گذاری ها در طراحی نمایشگاه خودرو است. نور طبیعی مقرون به صرفه است و به طور موثر سبک، رنگ و ویژگی های هر مدل را افزایش می دهد. نورپردازی روشن و سرپوشیده LED نمایشگاه نیز می‌تواند ویژگی‌های خودروها را افزایش دهد و تجربه خرید غنی‌تری را به مشتریان ارائه دهد. به همین دلیل، بسیاری از طرح‌های نمایشگاه خودرو از نور مستقیم و غیرمستقیم، نقطه‌ای شکل و وسیع، همراه با دمای رنگ روشن استفاده می‌کنند.

فضا

اطمینان یافتن از اینکه مشتریان شما فضای کافی برای نگاه کردن به خودروهای فردی دارند، مهم است. به همین دلیل، نمایندگی ها باید خلاق باشند و فضای موجود را به حداکثر برسانند. همه مشتریان باید بتوانند در اطراف خود رفت و آمد کنند و به همه خودروهای نمایش داده شده به خوبی نگاه کنند. اگر این امکان پذیر نباشد، ممکن است ناامید کننده باشد، به همین دلیل است که طراحی مینیمالیستی توصیه می شود. اگر برای فضایی در نمایشگاه خود تلاش می کنید، استخدام یک نمایشگاه موقت خودرو می تواند فضای اضافی مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

برند را حفظ کنید

برای هر نمایندگی مهم است که برند شناخته شده خود را حفظ کند تا برای مشتریان قابل شناسایی باشد. این بدان معناست که همه طرح‌های رنگی باید با رنگ‌های درون برند به‌عنوان یک کل مطابقت داشته باشند و حداکثر سه رنگ پیشنهادی را حفظ کنند.

طرح باز

داشتن یک دفتر فروش طرح باز به معنای صداقت در یک تجارت است و نشان می دهد که چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. از مشاهده اولیه مدل ها تا خرید و سرویس نهایی، یک نمایشگاه با طرح باز نشان دهنده شفافیت کامل در کل فرآیند است. این همچنین می‌تواند برای طراحی نمایشگاه خودرو بسیار مفید باشد زیرا توهم فضای وسیع‌تری را ایجاد می‌کند.

رنگ

سعی کنید اطمینان حاصل کنید که نمایشگاه اتومبیل شما فقط سفید نیست. نمایشگاه باید بسته به برند از رنگ ها استفاده کند. متناسب با برند نمایشگاه خودرو، رنگ های متنوع، ارتباط عاطفی را برای مشتری ایجاد می کند.

طراحی خوب نمایندگی خودرو از پذیرش شروع می شود

قسمت پذیرش اولین چیزی است که یک مشتری می بیند، بنابراین باید در حالی که هنوز مشتی را جمع می کند دعوت کند. با در نظر گرفتن نوع خودروهایی که می فروشید، چه وسایل نقلیه روزمره یا بیشتر از نوع لوکس، پذیرایی اولین تصور مشتری را از آنچه می تواند در نمایشگاه انتظار داشته باشد، می دهد.

به عنوان مثال، این مرکز تحویل دارای یک اتاق پذیرایی شیک و قدرتمند است که با تصویر برند خود برابری می کند. ترکیبی از چوب، رنگ‌های تیره و جلاهای نقره‌ای جذابیت مدرسه قدیمی را تراوش می‌کند و به مردم یادآوری می‌کند که این برند به دلایلی کلاسیک است، هرگز از مد نمی‌افتد.

یک فضای دعوت کننده ایجاد کنید

گفته می شود که هیچ چیز بهتر از بوی ماشین جدید وجود ندارد و طراحی نمایشگاه نمایشگاه خودرو باید همان حس را در خود داشته باشد. پخش بوی مطبوع در سرتاسر فضا می تواند به خریداران کمک کند تا آرامش داشته باشند و احساس راحتی بیشتری داشته باشند و در عین حال تأثیر ماندگاری بر جای بگذارند. ثابت شده است که ایجاد یک تجربه حسی یا «بازاریابی عطر» مشتریان را به ماندن در فضا ترغیب می‌کند – برای مثال، رایحه‌های گلی باعث افزایش خلق و خو می‌شوند در حالی که چرم احساس مجلل را القا می‌کند و آن را برای برندهای لوکس عالی می‌کند.

جزئیات ریزتر

اگر مشتری وارد یک نمایشگاه شود، احتمال زیادی وجود دارد که فقط خرید ویترین نباشد – آنها به طور جدی در حال بررسی خرید یک وسیله نقلیه هستند. در نظر داشتن مشتری هنگام طراحی دکوراسیون داخلی تجاری خود به شما کمک می کند تا یک تجربه کاربری یکپارچه ایجاد کنید. با توجه دقیق به جزئیات ریزتر، مانند وسایل داخلی، یک نمایندگی به خریدار اطلاع می دهد که استانداردهای بالایی را برای خود نگه می دارد – که سپس بازارپسندی خودروهایی را که می فروشند افزایش می دهد.

مقداری تکنولوژی را به کار ببرید

استفاده از فناوری‌هایی مانند تبلت‌ها بر روی پایه‌ها، مشتریان را تشویق می‌کند تا با خودرو تعامل داشته باشند، چه از طریق خواندن اطلاعات مربوط به آن یا تماشای ویدیوهای خودرو در حال حرکت. این احتمال وجود دارد که مشتری قبل از ورود به نمایشگاه تحقیقاتی را انجام داده باشد، اما داشتن گزینه ای برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول در فروشگاه می تواند به ایجاد یک رابطه مثبت با محیط کمک کند.

کمی اتاق بگذار

آیا تا به حال به یک رستوران رفته اید و احساس کرده اید که از تعداد آیتم های موجود در منو کاملاً غرق شده اید؟ همین امر را می توان در مورد نمایشگاه خودروها نیز گفت. اگر فضای تنفس کافی بین وسایل نقلیه وجود نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که مشتری احساس کند تا حدی که ناتوان کننده باشد. وجود حجم زیادی از انتخاب ممکن است در تئوری کارساز باشد، اما این پتانسیل را دارد که این احساس آزاردهنده را ایجاد کند که مشتری تصمیم اشتباهی گرفته است.

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×