شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی داخلی آتلیه عکاسی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی داخلی آتلیه عکاسی - دکور مغازه - دکوراسیون داخلی - طراحی دکوراسیون داخلی - طراحی دکوراسیون مغازه - 09121641842 – 02188559485

یک آتلیه عکاسی جای ثبت خاطره‌ است از این رو وجود یک مکان دلنشین در آن ارزش بالایی دارد. همان طور که استفاده از ابزار مناسب و ژست درست در یک عکس اهمیت دارد، اجرای طراحی داخلی اساسی و درست در آتلیه نیز موجب جذب کاربران بیشتر خواهد شد. در ادامه نکات ضروری طراحی داخلی آتلیه را به شکل مختصر برای شما بازگو خواهیم کرد تا در صورت ورود به آتلیه عکاسی به عنوان یک طراح، با تکنیک‌ها و نکات مهم آن شناخت داشته باشید.ما در این مقاله به مبحث طراحی داخلی آتلیه عکاسی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

نکات مهم طراحی داخلی آتلیه عکاسی

انتخاب وسایل و تجهیزات مناسب

اصلی ترین قسمت دکوراسیون داخلی یک آتلیه عکاسی فضای مناسب و ابعاد آن است. برای داشتن یک دکور مناسب همانطور که بیان شد، ابعاد و متراژ آن از ارزش بالایی برخوردار است. محیط مورد نظر برای یک آتلیه عکاسی 7 متر طول و 3 متر عرض است. در صورتی که طول و عرض آتلیه کمتر از میزان باشد فاصله صحیح میان سوژه عکاسی و تجهیزات رعایت نخواهد شد. عرض آتلیه باید طوری باشد که امکان استفاده از فلش برای هر دو طرف آن امکان‌ پذیر باشد. نکته دیگر که در طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه باید در نظر گرفته شود بهره گرفتن از سقف‌ های بلند با ارتفاع بالا می‌باشد.داشتن سقف‌ های کوتاه به مشتری احساس بدی می دهد و باعث بسته و کوچک به نظر رسیدن مکان آتلیه می شود.

نوآوری و خلاقیت

نوآوری و خلاقیت در طراحی داخلی تمامی مکان ها موجب ارائه یک کار خلاق، جذاب و خاص خواهد شد. یکی از مهمترین هدف ها طراح یک آتلیه ارائه جای مشخص برای خلق ایده‌ها می‌باشد. یکی از روش‌های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه بهره گرفتن از پوسترهای دیواری بزرگ است. در این حالت پوستر حتما روی دیوار نصب می شود و در جلوی آن هیچ وسیله‌ای از قبیل میز و صندلی قرار نخواهد گرفت. و سپس می‌توانید از تابلو در طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه بهره گرفت. در آتلیه‌های عکاسی اسپرت و مدلینگ بیشتر از تابلو بهره گرفته می‌شود.

هماهنگ بودن رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه می‌توانیم به هماهنگی میان رنگ‌ها اشاره کنیم. هماهنگ بودن میان دیوارها، رنگ وسایل و تمام فضاهای آتلیه از ارزش بالایی دارد که موجب کشانده شدن کاربران بیشتری به آتلیه شما خواهد شد. در طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه در انتخاب رنگ محیط و نورپردازی فضای داخلی باید دقت بالا تری به خرج دهید. رنگ فضای داخلی آتلیه باید با توجه به تعداد و متراژ مشتریان انتخاب شود. در صورت کوچک بودن فضای داخلی عکاسی توصیه می‌شود از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضای داخلی بزرگ‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

 

نورپردازی

نورپردازی در هنر عکاسی ارزش بالایی دارد. هنر عکاس انتخاب صحیح برای نورپردازی فضا است. برای به وجود آمدن فضای زیبا و ایده آل در یک آتلیه عروس نورپردازی از ارزش ویژه برخوردار می‌باشد. استفاده از نور طبیعی خورشید به عکاس اجازه بهره بردن از نورها و سایه‌های مختلف در طول روز را خواهد داد. نور موجود در فضای آتلیه باید یکسان باشد. نور زیاد موجب از میان رفتن حس آرامش خواهد شد. نور کم نیز موجب خواهد شد تا مراجعه کننده نتواند نمونه عکس‌های شما را به طور صحیح مشاهده کند.

 چیدمان در دکوراسیون داخلی آتلیه

رعایت کردن نظم در چیدمان دکوراسیون داخلی آتلیه اهمیت زیادی دارد. به ویژه هنگامی که فضای آتلیه کوچک و محدود باشد. طراحان همواره پیشنهاد می‌کنند که از یک مبل سه نفره جذاب و صندلی‌های تک با رنگ و جنس مکمل یکدیگر استفاده کنند. نکته دیگر که در طراحی دکوراسیون داخلی باید در نظر گرفت بهره بردن از مبلمان هماهنگ با دکوراسیون داخلی شما می باشد.

نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه

فضایی از آتلیه حتما برای استراحت مشتری در نظر گرفته شود. در این قسمت برای آسودگی بیشتر مراجعه کننده می‌توانید از مبلمان راحتی متناسب استفاده کنیدو در این شرایط با ورود مشتری جدید به آتلیه شما با مدل کار و شیوه عکس‌برداری شما آشنا خواهند شد.

وجود پس زمینه عکس مناسب در آتلیه

برای آغاز کار عکاسی باید در آتلیه خود حداقل 4 پس زمینه داشته باشید. برای جذاب کردن محیط آتلیه توصیه می‌شود پس زمینه با این رنگ‌ها را در آتلیه ایجاد کنید :

  • سفید
  • بنفش
  • مشکی
  • سبز
  • بژ
  • صورتی
  • خاکستری

انواع سبک‌های دکوراسیون قابل اجرا در آتلیه کدام اند؟

در شرایط وجود چندین اتاق در آتلیه می‌توانید با دقت به نوع عکاسی فضاهای متنوع و مجزا در اتاق‌ها ایجاد کنید. به طور کلی می‌توانید از سبک‌های قابل اجرا در دکوراسیون آتلیه که شامل موارد زیر هستند بهره ببرید:

سبک مینیمالیسم آتلیه عکاسی

برای طراحی سبک مینیمالیسم در آتلیه حتما طراحی اتاق عکاسی را محدود کنید و با بهره بردن از اشیا را به حداقل برسانید. و می‌توانید در این سبک از سایه‌های ساده و تک رنگ استفاده کنید.

سبک امپراطوری آتلیه عکاسی

برای عکاسی کردن و فیلمبرداری در فضای لاکچری و لوکس می‌توانید اتاق عکاسی را به سبک کاخ سلطنتی طراحی کنید.

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و دکور مغازه و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×