شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

شلف ها در دکوراسیون مغازه - پایاتک گروپ

قفسه های دیواری معلق ( شلف ها ) یکی از عناصر زیبایی هستند که طراح برای زیبایی و جذابیت در طراحی دکور مغازه از آن استفاده میکند، به ویژه برای مغازه دارانی که شیوه مغازه خود را به شکل طراحی مینی مالیستی دکور کرده اند. شلف ها دارای پایه های زشت و بد شکل نیستند که زیبایی طراحی داخلی مغازه را از بین ببرند و ظاهر مغازه را زشت ‌کنند. برعکس آنها کاملا ساده و زیبا هستند و نگهداری از آن ها راحت است.از دیگر مزایای آنها این است که بسیار مستحکم هستند چرا که با پیچ به دیوار نصب می شوند و از مواد و مصالح بهتر و بادوام تری در ساخته آنها استفاده می شود.شلف ها عناصر تزیینی در مغازه ها هستند که می توانند دکوراسیون داخلی مغازه شما را تحت تاثیر قرار داده و تغییر دهند.

شلف ها در دکوراسیون

شلف ها وجودشان روی دیوارهای مغازه باعث تغییرات دل نشین و زیبا می شود. شلف ها در مغازه کمک می کنند تا وسایل تزیینی و دکوری خود به روش های خلاقانه و متفاوت مدیریت کنید.از این شلف ها در طراحی دکور مغازه پوشاک زنانه بیشتر استفاده میشود.حالا اگر شلفها را بدست یه طراح حرفه ای بدهید تا بصورت حرفه ای متناسب با فضا برای شما طراحی کند شلف هایی زیبا و خلاقانه خواهید داشت شلف های طرح چوب حس صمیمانه تری را در فضا ایجاد میکند.حتی برای شلف های آشپزخانه ،می توانید چند پایه فرفرژه تهیه کنید و آن ها را زیر شلف ها نصب کنید ،و تفاوت ایجاد شده را به وضوح مشاهده کنید.

شلف ها در دکور

برای دیدن نمونه پروزه های مذکور به گالری تصاویر مراجعه فرمایید و گروه معماران ما با ارائه دادن کار مجرب و حرفه ایی قادر به انجام بهترین طراحی منحصر به فرد برای شما هستیم طرح ها و ایده های ما در هیچ جایی قابل رویت نیست و تنها ما برندی منحصر به فرد برای شما ایجادمی کنیم شرکت پایاتک به مشتری های خود این ضمانت را میدهد که تا پایان اتمام پروژه  را برای جلب رضایت مشتری از تلاش خود دریغ نکند

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×