شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

دکوراسیون مغازه کرج | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
دکوراسیون مغازه کرج - در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید

ما در این مقاله به مبحث دکوراسیون مغازه کرج می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

دکوراسیون مغازه کرج

دکوراسیون تخصصی پایاتک با داشتن سابقه 11 ساله فعالیت در زمینه طراحی دکور مغازه در کرج و همچنین انواع دکوراسیون داخلی , اداری , فروشگاهی و نمایشگاهی , طراحی استندهای مختلف و همچنین دکوراسیون منزل توانسته است قطب برتری در این خصوص در کرج و تهران باشد.

طراحی دکور مغازه در کرج

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی

اصول طراحی مغازه

طراحی دکور ویترین مغازه برای جذب مشتری زیادتر نخستین نکته ای می باشد که می بایست در دکوراسیون مغازه به آن توجه زیادی داشته باشید. هرچقدر که ویترین شما دارای جذابیت  بیشتری بوده و خاص تر باشد، مشتری زیادتری را به درون مغازه جذب خواهد کرد. ولی به صورت کلی هم ویترین و هم نوع چیدمان و قفسه بندی برای محصولات می بایست طوری باشد که در عین خاص و جالب توجه بودن، سبب شلوغی بصری مغازه نگردد. دکوراسیون مغازه پر از رنگ و شلوغ اجازه مشاهده شدن محصولات و کالاها را از مشتری می گیرد و نتیجه منفی برایتان رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی 

در طراحی دکوراسیون مغازه باید دو نکته را رعایت کرد :نکته ی اول اینکه  انواع محصولات به خوبی نمایش داده شوند و دوم اینکه طرح و مدل آنها  به راحتی برای مشتری قابل دسترسی و رویت باشد،تا به خرید و رضایت آنها منجر شود.

برای طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه پای‌بند مد و استایل همگانی نباشید،تلاش کنید بین مغازه‌های اطراف دیده شوید. گاهی یک رویه و سبک خاص برای طراحی ویترین بین مغازه‌داران مد می‌شود و باعث می‌شود تقریبا تمامی مغازه‌های یک راسته از خیابان دکور و ویترینی مشابه داشته باشند و این اصلا خوب نیست علی‌الخصوص اگر شما دارای یک مغازه کوچک هستید و مطمئن باشید مغازه شما بین سایرن گم و حل می‌شود، پس منحصر به فرد باشید و توجه‌ها را به خود جلب کنید. اگر همه در طراحی ویترین‌شان از روبان استفاده می‌کنند شما از بادکنک استفاده کنید یا هر چیز متفاوت دیگری، که مغازه ی شمارا در بین سایر مغازه ها خاص می کند. این مسئله به ویژه در بین هم‌صنفانی که در یک محدوده فعالیت می‌کنند بسیار حائز اهمیت می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پلاسکو

ما با کادری قوی در خصوص طراحی و تولید و اجرای دکوراسیونی زیبا , بروز و کارامد همراه با بروزترین متدهای خاص دکور در دنیا آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

نکته های حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون مغازه

در ادامه به نکته های حائز اهمیتی درمورد اصول طراحی دکوراسیون مغازه اشاره می نمائیم:

سیرکولاسون و مسیر حرکتی در طراحی دکوراسیون مغازه

افزون بر نکته های بیان شده درباره ی ویترین و چیدمان دکوراسیون مغازه، نکته مهم دیگری که تحت عنوان یک اصل در طراحی داخلی مغازه موجود است، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد مشتری ها می باشد. شما می بایست طراحی داخلی را طوری انجام بدهید که اشخاص بتوانند در حد امکان محیط رفت و آمد و توقف جهت نگاه کردن به محصولات و کالاها را داشته باشند. در صورتی که ابعاد فروشگاه یا مغازه خیلی بزرگ باشد، می بایست این سیرکولاسیون را طوری تعریف نمائید که مشتریان از یک سمت وارد شده، به سادگی در تمام فضا بچرخند و بعد خارج شوند. در این حالت دکوراسیون مغازه به بهتر مشاهده شدن و در نتیجه فروش زیادتر محصولات کمک خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه زیورآلات

بهترین رنگ دکوراسیون مغازه

اصل حائز اهمیت دیگری که می بایست در طراحی داخلی مغازه و فروشگاه رعایت گردد، استفاده کردن از ترکیب رنگی مناسب برای آن می باشد. مسلما این که دقیقا چه رنگی جهت این کار انتخاب گردد وابسته به نوع مغازه و ابعاد و اندازه آن می باشد. ولی چیزی که شما می بایست به آن توجه نمائید این می باشد که در دکوراسیون مغازه، همه چیز علی الخصوص رنگ ها، در خدمت اجناس درون مغازه می باشند و تحت هیچ شرایطی نباید حضور آن ها را تحت تاثیر خودشان قرار بدهند. بر همین اساس از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که از شلوغی بیشتر از حد پیشگیری نموده و اجناس را زیادتر در معرض نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قصابی 

نقش ویترین در طراحی داخلی مغازه

ویترین همان عاملی می باشد که تعیین می نماید  مشتری به درون مغازه شما خواهد آمد يا نه. مشتری ها با توجه به اجناسی که در پشت ویترین مشاهده می کنند، درمورد پسندیدن يا نپسندیدن کل جنس های مغازه شما تصميم گیری حخواهند کرد. بنابراین بهتر می باشد همواره نسبت به سلیقه عمومی و آن چه که مشتری ها به دنبال آنها می باشند اطلاع داشته باشيد. بعضی اوقات طراحی يک دکوراسیون زيبا و چشمگیر برای ویترین اثر زیادتری در جذب مشتری در مقایسه با دکوراسیون داخلی خود مغازه دارد.
بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی مزون لباس مجلسی 

ورودی در طراحی داخلی مغازه

نخستین بخشی می باشد که مشتری با آن روبرو می شود و در آن قدم می گذارد . در حقیقت این بخش از 5 تا 15 قدم نخست مغازه ی شما می باشد که با توجه به محیط مغازه اندازه آن معین می گردد. در حقیقت ورودی ، نخستین برخورد مشتری با فضای مغازه می باشد.
  • استفاده کردن از لامپ و نورپردازی مناسب
  • رنگ
  • صفحه نمایشگر nv تبلیغات کار سبب می گردد ذهنیتی اعم از با ارزش بودن و گران بودن فروشگاه در ذهن مشتری به وجود بیاید. از آنجایی که این بخش محل عبور مشتری ها می باشد می بایست تلاش کرد که آن ها وارد مغازه گردیده و مشتریان را از دست ندهید.
بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی 

طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×