شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

تخصص های طراحی داخلی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث تخصص های طراحی داخلی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

درک مهارت های تخصصی یک طراح داخلی

تصور عمومی از یک طراح داخلی معمولاً “یک اندازه برای همه” است. با این حال، مانند بسیاری از حرفه ها، طراحان و شیوه های طراحی تمایل دارند مهارت های خود را در یک منطقه خاص مشخص کنند. طراحی داخلی شامل 12 تخصص در بخش های قراردادهای مسکونی و تجاری است. هر کدام به دانش خاص بخش نیاز دارند و اشکال خاص خود را از پیامدهای قانونی، مقررات و عوامل انطباق در نظر گرفته اند.

رشته های تخصصی طراحی داخلی

برای ارائه درک بیشتر از صنعت طراحی داخلی، SBID رشته های تخصصی طراحی داخلی خود را شناسایی کرد. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید پروژه شما ممکن است به چه خدماتی نیاز داشته باشد و اطمینان حاصل کنید که آنها به طور دقیق با مهارت های تخصصی طراح داخلی مطابقت دارند. انتخاب یک طراح که هم با تجربه و هم واجد شرایط طراحی برای تخصص شما باشد، برای نتایج ایمن و موفق بسیار مهم است.

1. طراحی فضای عمومی

فضای داخلی فضاهای عمومی توسط SBID به عنوان فضایی تعریف می شود که به طور خصوصی از بین نمی رود. فضای عمومی، مناطق مشترکی است که عموم ممکن است از آنجا عبور کنند، مانند بلوک‌های آپارتمانی. همچنین منطقه ای است که به عنوان خدماتی برای جامعه مانند فرودگاه ها، کتابخانه ها، مدارس، موزه ها و مراکز خرید ایجاد شده است. دانشگاه ها، مراکز کنفرانس، ایستگاه های قطار و ساختمان های مذهبی نیز فضاهای عمومی هستند که طراحان ایجاد می کنند.

یک طراح ماهر در طراحی فضای عمومی با تجربه در جابجایی ایمن حجمی از افراد در یک منطقه، اطمینان حاصل می کند که سطوح بادوام و مناسب در شرایط مرطوب هستند، سطوح روشنایی برای استفاده کافی است و نگهداری از فضا برای محصولات مشخص شده پایدار و ایمن است. توجه ویژه به مقررات بهداشت و ایمنی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

2. طراحی خرده فروشی

طراحی خرده فروشی شامل فضای داخلی مغازه های مراکز خرید، نمایشگاه ها، فروشگاه های پاپ آپ، پاساژها و گالری ها است. این یک رشته تجاری است که چندین زمینه مختلف تخصص را با هم ترکیب می کند. طراحی خرده فروشی در درجه اول یک عمل تخصصی معماری و طراحی داخلی است، با این حال عناصر دکوراسیون داخلی، طراحی صنعتی، طراحی گرافیک، ارگونومی و تبلیغات را نیز در بر می گیرد. طراحی خرده فروشی به دلیل نیازهای سنگینی که بر فضاهای خرده فروشی وارد می شود، یک رشته بسیار تخصصی است، که باید به گونه ای طراحی شود که افراد را به داخل بکشاند. ویترین فروشگاه باید به عنوان یک بیلبورد برای فروشگاه عمل کند. در مورد یک زنجیره خرده فروشی، فضاهای فردی باید در طراحی خود متحد شوند تا هویتی قابل تشخیص ایجاد کنند. طراحی فضای خرده فروشی باید به ویژه دسترسی کمکی را برای ویلچر، کالسکه و چرخ دستی خرید در نظر بگیرد. و همچنین مواد مشخص شده برای دوام برای ایمنی و تعمیر. رنگ و علائم (مسیر) یک مسیر غیرفعال جهت جلوگیری از برخورد مشتری ایجاد می کند. گرما و تهویه، کنترل صدا و روشنایی نیز برای کمک به فروش و همچنین ارائه یک سفر غیرفعال و لذت بخش برای مشتری کار می کنند.

3. طراحی مسکونی

طراحی داخلی مسکونی به طراحی یک خانه اعم از ساخت و ساز جدید یا طراحی مجدد فضای داخلی خانه موجود اشاره دارد. طراحان مسکونی ممکن است در یک زمینه خاص از طراحی مسکونی مانند آشپزخانه یا حمام تخصص بیشتری داشته باشند. برخلاف طراحی تجاری، مشتری طراحان داخلی معمولاً کاربر نهایی (فرد/خانواده ای که قصد زندگی در فضا را دارند) است. طراحان داخلی مسکونی اغلب کل پروژه از جمله پیمانکاران را مدیریت می کنند. آنها باید از گروه سنی کاربران مورد نظر آگاه باشند تا سطوح مناسب، نگهداری و مراقبت را برای سطح مراقبت و استفاده از فضا در نظر بگیرند. هنگام در نظر گرفتن مکان اتاق، اندازه گیری نور در زمان های روز و موقعیت جغرافیایی مهم است. محصولات باید آلرژی های خاص را برطرف کنند،

مانند هر پروژه دیگری، بودجه طراحی مسکونی به مشتری بستگی دارد اما باید سبک ملک و البته سن ساکنین و طول عمر مورد نیاز برای نصب را در نظر گرفت.

4. طراحی محل کار

هنگامی که به محل کار خود فکر می کنید، ممکن است فکر نکرده باشید که توسط تیمی از طراحان داخلی طراحی شده است که در مورد الگوهای رفتاری کار شما فکر کرده اند. همانطور که طراحی خرده فروشی با در نظر گرفتن مصرف کننده ایجاد می شود، طراحی دفتر نیز تا حد زیادی با در نظر گرفتن کارمند ایجاد می شود. استفاده حداکثری از استعدادهای افراد مستلزم اطمینان از شادی، ایمن و راحت بودن آنها برای بهترین عملکرد و کاهش روزهای بیماری است. این بدان معنی است که با ایجاد یک طرح و چیدمان اداری که به همان اندازه الهام‌بخش است، به آنها نشان دهید که رفاه آنها واقعاً برای شما مهم است.

طراحی محل کار باید زمان صرف شده برای ایستادن و نشستن، وضعیت بدنی، نور مناسب و تهویه را به عنوان عناصر اصلی طراحی خوب در نظر بگیرد. ارگونومی، تسهیلات کمکی، مدیریت امکانات و مناطق جدا شده به جریان و استفاده از فضاهای کاری برای بهره وری بهینه کمک می کند. یک محل کار به خوبی طراحی شده باید منعکس کننده یک فضای کاری دلپذیر و کارآمد باشد و نیازهای مشتری و کارمندانی را که در آن فضا کار می کنند، برآورده کند. روشنایی و کنترل صدا از عناصر کلیدی همراه با مسیریابی، حمام های مشترک، انبارهای شخصی و امنیت هستند. هویت شرکت باید با طراحی، مواد، چیدمان فضا نشان داده شود تا منعکس کننده اخلاق و ارزش های کلی شرکت (مانند خلاق، مصرف کننده، سرمایه گذاری و غیره) باشد.

خدمات گروه معماری پایاتک: طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و …..

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×