شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر - مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

چیدمان فروشگاه لوازم التحریر کوچک چه اهمیتی دارد؟

طراحی یک دکور زیبا با جاذبه های بصری زیاد، دغدغه ی همه ی فروشندگان، مخصوصا صاحبان فروشگاه های لوازم التحریر کوچک می باشد. از آنجا که در حال حاضر مراکز بسیاری وجود دارند که با استفاده کردن از محیط های بزرگ، لوکس و تجاری عرضه ی کتاب و لوازم التحریر را انجام می دهند.

بسیاری از فروشگاه های لوازم التحریر کوچک، حتی با وجود در دسترس قرار داشتن و کامل بودن کالاها، به این دلیل که جلوه های فریبنده ی فروشگاه های بزرگ را ندارند، به آن ها اعتنایی نمی شود.

بر همین اساس دکوراسیون و چیدمان فروشگاه لوازم التحریر کوچک، موضوعی می باشد که نباید از اهمیت زیاد آن غفلت کرد. یک طراحی دکوراسیون زیبا با مدل های جذاب، می تواند بینندگان را جذب نموده، و آن ها را به مشتریان دائمی تبدیل نماید.

موارد حائز اهمیت در انتخاب جذابترین دکوراسیون برای فروشگاه لوازم التحریر

هنگامی که دنبال انتخاب جذابترین و بهترین دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر می باشید، می بایست به مخاطبان هدفتان توجه نمائید تا قادر باشید یک تصمیم مناسب بگیرید. برای مثال تعیین مخاطبان هدف سبب خواهد شد تا بتوانید کالاها را به صورت عمومی یا تخصصی انتخاب نمائید. این کار به گونه ای سبب می شود که بتوانید مشتریان ویژه را به سوی خودتان جذب نمائید. برای این منظور که نتیجه دلخواه برایتان حاصل شود و یک دکوراسیون لوازم تحریر خاص و منحصر به فرد داشته باشید، کافیست مقدار فضای  داخلی فروشگاه را برآورد نمائید.

این کار سبب می شود تا در انتها یک طراحی هوشمندانه برای فروشگاهتان انتخاب نمائید. برای بهره گرفتن از محیط مناسب، کافیست بخش های پایین قفسه را درب دار نموده و از آن به عنوان یک انبار لوازم و کالاها استفاده نمائید. سازمان دهی کالاها با استفاده کردن از قفسه های به وجود آمده امکان پذیر می باشد.

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر - مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار - 09121641842 – 02188559485

در ویترین فروشگاه بهتر می باشد از کالاهای پرفروش و زیبا استفاده نمائید. این کار سبب می شود که بتوانید مشتریان را در اولین نگاه جذب دکوراسیون فروشگاهتان نمائید. بهره گرفتن از استند لوازم التحریر سبب می شود که فضای کافی برای نشان دادن کالاهایتان را داشته باشید. استند به شما کمک می کند که مشتریان را به سوی محبوب ترین لوازم بکشانید.

وجود یک استند با قرار گرفتن کالاهای پرفروش می تواند افزون بر زیبایی منحصر به فرد سبب جذابیت فضا شود. برای بهره گرفتن از دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر به صورت ایده آل بهتر می باشد قیمت کالاهای خودتان را بر روی آن درج نمائید. در نظر داشتن طرح قیمت گذاری همراه با استفاده کردن از رنگ بندی روشن در فروشگاه لوازم التحریر جهت جذب مشتریان کاربردی می باشد.

نوع چیدمان اصولی:

موقع اجرای دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر توجه نمودن به نوع چیدمان لوازم تحریر در قفسه ها می تواند در انتخاب آخر مشتریان موثر واقع شود. نباید به گونه ای کالاها را در قفسه ها قرار بدهید که مشتری نتواند به سادگی آن را بردارد. نوع چیدمان کالاها باید طوری باشد که علاوه بر دسترسی ساده به لوازم التحریر، سبب ایجاد نظم و زیبایی بشود. در هنگام چیدمان اصولی توجه نمودن به هماهنگی رنگ ها، رعایت اندازه و حجم و همینطور تفکیک برند ها اهمیت بالایی دارد. بهتر می باشد در انتخاب یک چیدمان مناسب، به دکور و موارد تزئینی درون فروشگاه توجه نمائید. هرقدر میزان طراحی شکل گرفته به صورت اصولی و استاندارد باشد، سبب جذب بالاتر مشتری خواهد شد.

در نظر داشتن قفسه بندی فروشگاه:

یکی از اصل های دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم التحریر توجه نمودن به قفسه بندی می باشد. موقعی که در یک فروشگاه بخواهید از فضای کوچک به بهترین نحو استفاده نمائید، به قفسه بندی احتیاج دارید. بهره گرفتن از قفسه بندی سبب خواهد شد که بتوانید از محیط در دسترس به درستی استفاده نمائید. به وجود آوردن یک قفسه کاربردی افزون بر دسترسی ساده به کالاهای فروشگاه، سبب حرکت راحت در میان قفسه ها خواهد شد. در موقع ایجاد دسته بندی برای فروشگاهتان بهتر می باشد قفسه ها را بیش از حد بزرگ یا کوچک انتخاب ننمائید.

از میزان اهمیت طرح ویترین مغازه لوازم التحریر غفلت نکنید:

ویترین، نخستین بخشی از فروشگاه می باشد که مشتریان با آن مواجه می شوند؛ و به همین دلیل باید طوری طراحی شود که بتواند اقشار گوناگون و گروه های سنی مختلف را به سمت خود جذب نماید. اثرگذاری ویترین در جذب مشتری غیرقابل انکار می باشد. نکته هایی مثل به روز بودن، نورپردازی زیبا، استفاده کردن از ترکیب رنگ های مناسب، روش چیدمان و سایر موارد را می توان برای هرچه جذاب تر نمودن طرح ویترین لوازم التحریر مورد استفاده قرار داد.

کامل بودن کالاهای فروشگاه:

می دانید که یک مغازه لوازم التحریر می بایست از کالاهای گوناگون آموزشی برخوردار باشد. دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر هنگامی می تواند اثرگذار باشد که همه ی کالاهای مورد نیاز یک فرد به سادگی در آن پیدا شود. برای اغلب مشتریان اهمیت دارد که بتوانند با رفتن به فروشگاه لوازم التحریر، محصولات مورد نظر خود را به شکل یک جا بخرند. تنوع کالاها و برندهای نوشت افزار از اهمیت بسیار زیادی دارد. این موارد سبب می شود که مشتری با مدیریت کردن بهتر زمان، به کالاهای مورد علاقه خود دست پیدا کند.

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر - مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار - 09121641842 – 02188559485

جمع بندی مقاله

دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر علاوه بر زیبا و خاص بودن باید راحتی را برای مشتریان به ارمغان آورد. در اجرا کردن دکور مناسب کافیست اصول بیان شده در این مقاله را مورد توجه قرار دهید. هنگامی که بتوانید استانداردهای طراحی دکور را رعایت نمائید، قطعا خواهید توانست تعداد مشتریانتان را به صورت فزاینده ای افزایش بدهید. در طراحی یک دکوراسیون مناسب توجه نمودن به نیاز مشتریان و همینطور استفاده نمودن از تقسیم بندی دکور اهمیت بالایی دارد. در نظر داشتن رنگ های مناسب همراه با طراحی سقف فروشگاه سبب می شود که بتوانید محولات خود را در یک فضای جذاب در معرض نمایش قرار دهید.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×