شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون خشکبار - دکور مغازه - دکوراسیون مغازه و فروشگاهی - طراحی دکوراسیون داخلی - ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲ – ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵

برای راه انداختن فروشگاه آجیل و خشکبار توجه کردن به لوازم و طراحی دکور مغازه می‌تواند خیلی جلب توجه کند زیرا که دکور و لوازم فروشگاه آجیل فروشی می‌تواند افزون بر مزیت رقابتی آن، بهترین محیط را برای نگه داشتن انواع خشکبار فراهم نماید و احساس خوب خرید آجیل و خشکبار را رد مشتریان ایجاد نماید. ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

ویژگی های طراحی دکوراسیون و تجهیزات و لوازم فروشگاه آجیل و خشکبار

شناختن انواع لوازم فروشگاه آجیل فروشی و راه انداختن دکوراسیون این شغل به ما این کمک را می رساند که بتوانیم مغازه آجیل و خشکبارمان را به بهترین روش مدیریت نمائیم و محیطی زیبا را برای کسب و کارمان فراهیم کنیم که افزون بر کاربردی بودن آن سبب جلب توجه مشتریان نیز شود.

در گذشته مغازه های آجیل و خشکبار فروشی از همان کیسه های قدیمی و یا گونی جهت نگهداری انواع خشکبار در فروشگاه استفاده می نمودند ولی در حال حاضر دیگر مشتریان آن از سبک از دکور برای فروشگاه های آجیل فروشی استقبال نمی کنند.

همینطور استفاده کردن از قفسه ها و محیط نگهداری متناسب می‌تواند ماندگاری و حفظ کیفیت اولیه آنها را افزایش داده و تاثیر بسزایی داشته باشد.

قفسه های مغازه های آجیل و خشکبار

جهت قفسه بندی کردن مغازه آجیل و خشکبار توجه کردن به مقدار تنوع کالاها، که به طور معمول در بیشتر آجیل فروشی ها این تنوع بالا می باشد و همینطور دقت به اندازه ی تقاضا با اندازه ی نگه داری آن در فروشگاه و البته حفظ سلامت کالا اهمیت و ضرورت بسیاری دارد.

ولی در ادامه به چک کردن کامل انواع قفسه مناسب برای مغازه آجیل و خشکبار فروشی می پردازیم:

قفسه‌های دیواری یک طرفه

 از پرمصرف ترین نوع قفسه‌هایی که در فروشگاه‌ها استفاده می شود، قفسه های دیواری یکطرفه می باشد که به دیوار درونی فروشگاه پیچ می‌شوند، این قفسه‌ها همانطور که ساده هستند خیلی کاربردی نیز می باشند و در جنس های مختلف در بازار موجود می باشد و جهت حفظ کیفیت کالاها لازم می باشد که پشت قفسه ها با دیوار تماس مستقیم نداشته باشند و اگر قفسه‌هایتان در پشت کار ورق لازم را نداشته باشد می توانید ورق های آلومینیومی یا آهن گالوانیزه را مورد استفاده قرار دهید.

قفسه‌های ایستاده یک طرفه

این قفسه‌ها هم مانند نمونه‌های بالایی می باشند ولی با این تفاوت که احتیاجی به پیچ کردن به دیوار در آنها نیست و خودشان محکم هستند و پایه مناسب برای ایستادن دارند.

قفسه‌های فروشگاهی دو طرفه

در صورتی که مغازه شما مساحت بالایی دارد می‌توانید قفسه‌های دو طرفه را مورد استفاده قرار دهید تا افزون بر به وجود آوردن یک محیط مناسب برای قرار گرفتن انواع آجیل و خشکبار، بتوانید مغازه خودتان را هم به چند قسمت تقسیم‌بندی نمائید.

استندهای آجیل

استندها در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود می باشد ولی برای فروشگاه‌های آجیل و خشکبار نیاز می باشد که استندهای براق و شیشه‌ای را مورد استفاده قرار دهید تا کالاهای شما کاملا از بیرون قابل دیده شدن باشند و فروشندگان را ترغیب نماید تا برای خرید اقدام کنند.

فهرست تجهیزات فروشگاه آجیل فروشی

نورپردازی کردن

افزون بر قفسه بندی متناسب در مغازه های آجیل فروشی، نورپردازی متناسب هم یکی از تجهیزات فروشگاه آجیل فروشی به شمار می رود که سبب به وجود آمدن جلوه ی مناسبی از رنگ و زیبایی انواع و اقسام آجیل و خشکبار می شود و ویترین فروشگاه را جذاب‌تر می کند.

 

دستگاه مخصوص تفت دادن و شور کردن آجیل و تخمه

از دستگاه تفت و شور کن آجیل و تخمه جهت تفت دادن و شور نمودن انواع خشکبار مثل تخمه کدو، تخمه آفتابگردان، پسته، فندق و … استفاده می نمایند.

دستگاه‌های مخصوص تفت دادن و شور کردن آجیل در ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود می باشد که البته به طور معمول برای فروشگاه‌های آجیل و خشکبار از ظرفیت‌های کمتر آن استفاده می نمایند.

دستگاه مخصوص میوه خشک کن

دستگاه مخصوص میوه خشک کن یکی از تجهیزات مغازه های آجیل فروشی می باشد که در فروشگاه‌های بزرگ خیلی بیشتر مشاهده می شوند و جهت خشک شدن و از بین رفتن رطوبت انواع میوه و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرس پلاستیک

دستگاه پرس پلاستیک در انواع مختلفی در بازار وجود دارد از نمونه‌های آن پدالی، موتوری، افقی و … می باشند که مدلی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه دوخت دستی می باشد که در عرض‌های مختلف از ۲۰ تا ۶۰ سانتی‌متر در بازار وجود دارد.

قاشق استیل آجیل و خشکبار یا همان سرتاس

سرتاس یکی از وسایل کاربردی در انواع مغازه های آجیل فروشی می باشد و با توجه به میزان نیاز می‌توانید این تجهیزات را در تعداد و میزان مختلفی تهیه نمائید. به طور معمول سرتاس‌هایی که استفاده می شوند در جنس‌های مختلف مثل استیل، گالوانیزه، مسی و … در بازار وجود دارد.

ترازو

همان گونه که در جریان هستید معیار فروش کالاهای خشکبار وزن آن ها می باشد بنابراین ترازوی فروشگاهی از سایر تجهیزات فروشگاه آجیل فروشی ها می باشد.

پیشخوان

پیشخوان در فروشگاه آجیل و خشکبار مثل سایر مغازه ها لازم و ضروری می باشد و برای شما یک محیط مناسب برای قرار دادن تجهیزات حسابداری ایجاد می کند و می‌تواند نقش میز چک اوت را هم ایفا نماید.

تجهیزات کارتخوان و حسابداری 

در مغازه های آجیل و خشکبار فروشی مثل سایر مغازه ها احتیاج به تجهیزات حسابداری و کارتخوان وجود دارد، چنانچه حجم فروش فروشگاه شما بالا می باشد استفاده کردن از سیستم های صندوقداری فروشگاه می‌تواند به کارتان سرعت دهد.

سیستم سرمایشی و گرمایشی 

سیستم سرمایشی و گرمایشی در مغازه آجیل و خشکبار فروشی اهمیت بسیار زیادی دارد به گونه که سعی بر این می باشد که همواره تهویه متناسب و دمای خنکی را در درون فروشگاه فراهم نمائید تا کیفیت کالاهایتان حفظ شود.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×