شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی -طراحی دکوراسیون مغازه - 09121641842 – 02188559485 - پایا تک گروپ ---

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی موبایل فروشی

ویترین جلوی فروشگاه و دکور داخلی هر فروشگاهی اثر بسیار زیادی در جذب کردن مشتری دارد. برای خودتان هم اتفاق افتاده است که به دلیل ویترین زیبای مغازه به آن وارد شده اید و از حضور در آن محیط لذت برده اید و به احتمال زیاد وسیله ای خریده و بعد از آنجا خارج شده اید.

در حال حاضر با پیشرفت همواره ی تکنولوژی موبایل‌ها هم هر روز حرفه ای تر از روز پیش می‌شوند. پس چه بهتر می باشد که دکور فروشگاه موبایل هم مثل بدنه موبایل‌های مدرن، لوکس و شیک باشند چون شخصی که جهت خرید موبایل یا لوازم جانبی آن به بازار می رود در صورتی که مشاهده کند دکور فروشگاه موبایل فروشی و ویترین جلوی فروشگاه کیفیت خوبی ندارد، متصور می شود که اجناس فروشگاه هم دارای کیفیت خوبی نیستند.

دکور فروشگاه تعمیرات موبایل، طراحی داخلی فروشگاه لوازم جانبی موبایل، دکوراسیون موبایل فروشی استوک و سایر موارد همه مثل دکور فروشگاه موبایل فروشی به ویترین شیک و زیبا و دکوراسیون داخلی لوکسی نیاز دارند.

ما در این مطلب با گذاشتن نکات طلایی برای طراحی دکور داخلی فروشگاه لوازم جانبی، موبایل فروشی و نمای ویترین لوکس موبایل همراه شما می باشیم.

دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی

برای اینکه در کسب و کارتان هر روز موفق تر از دیروز باشید می بایست از همه نظر به آن توجه نمائید. تهیه ویترین شیک موبایل یا مشخص کردن نام فروشگاه موبایل فروشی با طراحی داخلی مخصوص خودش در روند پیشرفت کار تاثیر بسزایی دارد.

چیدن شیک ترین و به روزترین ویترین جلوی فروشگاه و دکور فروشگاه ، زمانی کار راحتی می‌شود که نکات طلایی که در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت را در کارتان اجرا نمائید. در این حالت نتیجه کار بهتر می شود و جذب مشتری بیشتر خواهد شد و شما این را کاملا احساس خواهید کرد.

 

1. نور متناسب در فروشگاه به مراجعه کننده امنیت می‌دهد.

نورپردازی با اهمیت ترین مورد در دکوراسیون داخلی فروشگاه با هر نوع کاربری می باشد. نور به مراجعه کننده حس امنیت می‌دهد و کمبود نور سبب می‌شود مراجعه کننده از داخل شدن به فروشگاه احساس پشیمانی کند و این اتفاق اصلا خوب نیست. تلاش کنید از نورپردازی‌های ویژه و متفاوت استفاده نمائید و با کمک نور کالاها را نمایش دهید.

با کمک گرفتن از نور می‌توان خلاقیت‌های مختلفی را در دکور فروشگاه موبایل فروشی ایجاد نمود و مشتری را به حضور داشتن در محیط ترغیب کرد. نور یکی از موارد مهم برای طراحی ویترین زیبای موبایل به خصوص در شب می باشد.

2. با کمک گرفتن از رنگ به اجناس دکور فروشگاه موبایل فروشی جلوه ببخشید.

رنگ مورد دیگری می باشد که می‌توانیم با استفاده کردن به شکل اصولی از آن دکور فروشگاه موبایل فروشی را متفاوت و خاص کنیم.

ترجیحا بهتر می باشد از رنگ‌های خنثی استفاده نمائید تا کالاها خود را در محیط نمایش دهند. همینطور می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده نمائید که برای تاکید کالاهای مختلف و خاص در دکور فروشگاه استفاده شوند.

3. به وسیله ی چیدمان خوب و مناسب کار مشتری را راحت کنید.

توسط چیدمان اصولی به مشتری احترام بگذارید و سبب شوید که جلوی سردرگمی و کلافگی او گرفته شود.

بهتر می باشد برندهای گوناگون را دسته بندی نمائید و کالای هر برند را در جای مخصوص خود بگذارید. تلاش کنید دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم جانبی موبایل را از قسمت موبایل‌ها به شکل جدا قرار دهید. امکان دارد مشتری فقط برای خریدن لوازم جانبی برند به خصوصی به مغازه آمده باشد. یا در صورتی که قسمت تعمیرات موبایل یا فروختن موبایل‌های دست دوم دارید؛ دکور فروشگاه موبایل فروشی دست دوم و دکور فروشگاه تعمیرات موبایل را از دکور اصلی کاملا جدا کنید.

مورد دیگری که در چیدن دکور فروشگاه موبایل بهتر می باشد رعایت نمائید جدا نمودن کالاهای گران قیمت و ارزان قیمت از یکدیگر می باشد. تلاش کنید کالاهای ارزان را در قسمت بالای قفسه‌ها بگذارید چون امکان دارد با مشاهده ی قیمت بالا مشتری از وارد شدن به مغازه احساس پشیمانی کند.

4. فضای مخصوص گفتگو در دکوراسیون فروشگاه تعمیرات موبایل ایجاد نمائید.

طراحی فضای گفتگو  و هم صحبت شدن با مشتری خودش عاملی برای موفق شدن در فروش کالاها و تعمیرات آن‌ها می باشد که سبب جلب اعتماد مشتری می‌شود. ولی با عرض تاسف در اغلب طراحی‌ها این قسمت نادیده گرفته می‌شود. تلاش کنید محیطی را متناسب با دکور فروشگاه موبایل فروشی طراحی نمائید تا به شکل صحیح و با حوصله به سوالات مشتریان پاسخ دهید یا در صورتی که اطلاعات جدیدی از برند جدیدی به بازار وارد شده است،آن ها را در اختیار مشتری بگذارید.

5. در طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل، خلاقیت ایجاد کنید.

خلاقیت را از یاد نبرید، خلاقیت به محیط شما شخصیت می بخشد. چون فقط طراحی شده برای دکوراسیون موبایل فروشی شما می باشد و در سایر دکوراسیون‌ ها به چشم نمی خورد.

6. با کمک کناف سقف کاذب را طراحی نمائید.

با کمک سقف از جنس کناف با پوشش مصالح مختلف می‌توانید سقف دکور فروشگاه موبایل را از ساده بودن خارج نمائید. سقف می‌تواند طوری طراحی شود که مسیر را معلوم کند یا به کالایی یا نقطه خاصی تاکید نماید.

7. موبایل‌ها را جایی قرار دهید که در دید و دسترس مشتری باشد.

قسمتی را در دکوراسیون فضای فروشگاه موبایل طراحی نمائید که مشتری بتواند به سادگی به تبلت ها و موبایل‌ها دسترسی داشته باشد و با آن‌ها برای مدت زمانی کار کند تا با آن آشنا شود. این مورد هم سبب می شود مشتری احساس اعتماد داشته باشد.

8. مشتری، جذب ویترین شیک موبایل می شود.

ویترین جلوی فروشگاه از مهم‌ ترین و اساسی ترین موارد در طراحی دکور فروشگاه می باشد. با طراحی ویترین شیک موبایل مشتری را به سوی فروشگاهتان جذب خواهید کرد. از نور، رنگ و خلاقیتتان استفاده نمائید و کالاها را در ویترین فروشگاه نمایش دهید.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×