شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون مغازه لوازم خانگی - دکور مغازه - داخلی ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی -  02634484956 -  09121641842

زمانی که به عنوان مشتری پا به درون فروشگاه یا مغازه می‌گذاریم اولین چیزی که توجه را جلب می نماید دکوراسیون آن فروشگاه می باشد. دکوراسیون به معنای چیدمان و تزئین می باشد که می‌توان آن را به شیوه ای انجام داد که از همان اول جالب باشد که این کار به عهده مالک کسب و کار می باشد. دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی از این قاعده مستثنی نیست و می‌توان توسط آن مشتریان زیادتری را به درون مغازه کشانده و مقدار فروش را افزایش داد. در صورتی که شما نیز به دنبال بازاریابی زیادتر و بالا بردن آمار فروش می باشید حتما تا آخر این مطلب در پایا تک گروپ همراه ما باشید. ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه، پوشاک، فروشگاهی، دکور مغازه، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

اهمیت طراحی دکور فروشگاه لوازم خانگی

طراحی دکوراسیون زیبا در مغازه لوازم خانگی به خلاقیت و پدید آوردن ایده‌های خلاقانه بستگی دارد تا بتوان محیط را شاداب و جذاب جلوه داد. طراحی دکور مغازه های لوازم خانگی تنها برای زیبایی‌شناختی مکان نمی باشد بلکه به گونه ای می باشد که فضا طوری برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و طراحی بشود که به نیازها و سلایق مشتریان پاسخ بدهد که همه ی این موارد سبب می‌شود طراحی داخلی در مغازه لوازم خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

به ‌صورت کلی، طراحی داخلی فروشگاه و مغازه ها به طراحی دکوراسیون آن محدود نیست در نتیجه باید موقع ساخت مغازه همه ی جنبه‌های طراحی پلان، نما، متریال و … هم اجرا بشود. بر این اساس که هدف اصلی بهبود فضای داخلی می باشد، می‌توان فروشگاه و مغازه های قدیمی را هم با طراحی جدید دچار تحول نمود.

ایده‌های طراحی دکور فروشگاه لوازم خانگی

فروختن لوازم خانگی کار چندان راحتی نمی باشد، چون جهت فروش می بایست مسائل بسیاری را در نظر داشت. یکی از اصلی‌ترین این موارد، طراحی درست ویترین و سالن می باشد که برای فضای داخلی فروشگاه اهمیت ویژه ای دارد.

طراحی دکوراسیون مغازه های لوازم خانگی احتیاج به برنامه‌ریزی مناسبی دارد ‌به گونه ای که تمام لوازم به شکل منطقی و مرتب و با ضریب ایمنی بالا قرار بگیرند چون اغلب خریداران بیشتر مایل هستند کارکرد تجهیزات را امتحان نمایند که این کار نیازمند لمس کردن، برداشتن، باز و بسته نمودن و … می باشد. با ایمن بودن چیدمان هیچ خطری مشتری، پرسنل و صاحب فروشگاه را تهدید نخواهد کرد.

برنامه ریزی مناسب محیط مغازه، اولین مورد در دکور فروشگاه لوازم خانگی

به طور معمول مشتری زمانی که به فروشگاه وارد می شود از همان اول یک نگاه کلی می اندازد و چنانچه دکوراسیون او را جذب کند به گشت و گذار داخل فروشگاه ترغیب می‌شود. به همین علت باید محیط فروشگاه به گونه ای برنامه ریزی شود که اول فروشگاه مقداری خلوت‌تر باشد و بخش عمده اجناس در آخر چیده شوند تا مشتری مایل باشد قدم بزند و به انتهای مغازه برود. در این صورت دو نکته مهم را باید در خاطر داشته باشید:

1. محیط میانی و مرکزی نباید بیشتر از اندازه پر شود که انتهای مغازه یا فروشگاه در دید نباشد.

2. اجناس دارای قیمت‌های گوناگونی هستند و باید توان خرید مشتری را نیز در نظر داشت. بهتر می باشد همه ی مغازه با قیمت‌های گوناگون پر شود ولی در انتهای مغازه اجناسی که دارای قیمت کمتری هستند بیشتر چیده شوند و توسط بنر یا به هر روش دیگر مثل حراج ویژه، جشنواره کالاها، فروش آخر فصل و … به قیمت پایین تر آن اشاره شود تا مشتری رغبت کند به آخر فروشگاه برود. در این صورت مشتری به یک نگاه سرسری اکتفا نمی کند و فرصت زیادتری برای فروش کالاهای بیشتر ایجاد می شود.

استفاده کردن از دیوار طرف راست، نکته حائز اهمیت در طراحی داخلی فروشگاه لوازم خانگی

اغلب افراد راست دست می باشند از همین رو طبیعی می باشد که بیشتر فعالیت‌ها از سمت راست انجام گیرد. با توجه به نظرسنجی‌های انجام گرفته بیشتر مشتریان موقع ورود به فروشگاه اول به سمت راست می روند بر همین اساس اجناسی که می خواهید آن ها بیشتر و سریع تر بفروشید را در سمت راست فروشگاه قرار دهید.

با این کار می‌توانید هم سود بیشتری کسب کنید هم وسایلی را که چند وقتی می باشد که به هر علتی فروش کمتری داشته را، جزو محصولات پر فروشتان قرار دهید. محصولات به روز و شیک را هم می‌توان در سمت راست فروشگاه قرار داد که در هر صورت منجر به افزایش سوددهی خواهد شد.

قرار دادن محصول با رنگ‌های گوناگون در فروشگاه لوازم خانگی

بیشتر وسایل برقی بزرگ در رنگ‌های سیلور، مشکی و سفید وجود دارند که امکان دارد بعضی از آن‌ها در سایر رنگ‌ها هم تولید شده باشند. بهتر می باشد هر سه رنگ را داخل فروشگاه قرار دهید تا مشتری بتواند رنگ‌ها را با همدیگر مقایسه نموده و بعد نسبت به خرید تصمیم گرفته و اقدام نماید. در صورتی که فضای کافی برای چیدن هر سه رنگ موجود نیست می‌توانید به شیوه ی دیگری عمل کنید، برای مثال:

“کالای مدنظر یخچال می باشد. رنگ یخچال سیلور برند الف دقیقا مانند رنگ یخچال سیلور برند ب می باشد. می‌توانید از برند الف یخچال سفید و از برند ب یخچال سیلور را درون فروشگاه بگذارید و به مشتری توضیحاتی که نیاز است را درمورد وجود تنوع رنگی در برند الف ارائه دهید.”

سایر کالاها مثل لوازم آشپزخانه، صوتی تصویری، دکوراتیو و … را هم بهتر می باشد در چندین رنگ متنوع بچینید تا حق انتخاب برای مشتری ایجاد شود.

انعطاف پذیر بودن سازه‌ها، موردنیاز برای تغییرات چیدمان فروشگاه لوازم خانگی

عناصر ساختاری درون فروشگاه لوازم خانگی می بایست دارای انعطاف پذیری موردنیاز باشد تا در زمان لزوم بتوان محیط را تغییر داد. انعطاف پذیر بودن سازه‌ها بازسازی و به وجود آوردن تغییرات در آینده را ممکن می سازد و می‌توان اثاثیه و لوازم گوناگون که از لحاظ اندازه، ابعاد و ارتفاع با همدیگر متفاوت هستند را با خیالی راحت چیدمان کرد.

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×