شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۵۹۴۸۵ و ۰۹۱۲۱۶۴۱۸۴۲

طراح و مجری تخصصی دکوراسیون فروشگاهی و اداری

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه | پایاتک گروپ - 09121641842 – 02188559485
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه --برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

ما در این مقاله به مبحث طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه می پردازیم. جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه ، دکوراسیون داخلی و ….. میتوانید با گروه معماری پایاتک  تماس بگیرید.

اصول طراحی دکوراسیون فروشگاه

قسمت هایی مانند ورودی و ویترین در معرض دید عابران و مشتریان قرار گرفته است. همان گونه که بیان شد هر اندازه این قسمت ها طراحی خاص تری داشته باشند، مشتریان بیشتری جذب می نمایند. ولی جذب مشتری به درون فروشگاه پایان کار شما نمیباشد. مشتریان با وارد شدن به فروشگاه انتظار مشاهده یک دکوراسیون خاص و زیبا را دارند. دقیقا مشابه آنچه که در ویترین ورودی فروشگاه مشاهده نموده اند. ممکن است در نگاه اول طراحی دکوراسیون فروشگاه پیچیده و چالش برانگیز به نظر بیاید. ولی هیچ جای نگرانی نمی باشد.

استفاده کردن از متریال مناسب

نوع متریال و کیفیت آن اثر بسیاری در جلوه دکوراسیون داخلی خواهد داشت. متریال استفاده شده در دیزاین داخلی باید با نوع کسب و کار شما متناسب باشد. معمولا متریال چوب، فلز و انواع مصنوعات فلزی و یا پلاستیکی در طراحی دکوراسیون فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب متعادل متریال های گوناگون کمک می نماید تا دکوراسیون فروشگاه خاص تر و جذاب تر به نظر بیاید. برای انتخاب صحیح متریال می توانید سراغ سبک های متداول در طراحی فروشگاه بروید.

مثلا با انتخاب کردن سبک مدرن لازم است از متریال چوب خالص، فلز و شیشه استفاده کنید. این در حالی می باشد که در سبک های کلاسیک سنگ، چوب منبت کاری شده همراه با پارچه های نفیس و چرمی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا اجرای سبک های سنتی، کلاسیک و لاکچری هزینه طراحی داخلی فروشگاه را زیاد می کند. در صورتی که سبک های مدرن و معاصر هزینه ی کمتری را برای طراحی و اجرا به وجود می آورند.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه --برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

استفاده کردن از معجزه رنگ

هیچ کدام از ما نمی توانیم معجزه رنگ در دکوراسیون را نادیده بگیریم. زیرا دنیای خاکستری هیچ گونه جذابیتی برای کسی ندارد. بدون استفاده کردن از تنالیته رنگی مناسب، دکوراسیون فروشگاه شما زیبا و جذاب نخواهد شد. این در حالی است که استفاده کردن از هارمونی رنگ زیبا، کمک می نماید تا فروشگاه شما در عین ساده بودن خاص و زیبا مشاهده شود. به طور مشخص نمی شود یک هارمونی رنگ معین برای تمام فروشگاه ها در نظر داشت.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

طراحان دکوراسیون، طرح و رنگ فروشگاه را متناسب با کاربری و نوع کسب و کار تعیین می نمایند. مثلا در مغازه های اسباب بازی فروشی رنگ های شاد، پرانرژی و جیغ، تناسب زیادتری با روحیات مشتریان دارد و برای استفاده کردن در قسمت های گوناگون مناسب به نظر می آید. این در حالی است که در طراحی دکور فروشگاه های فروش موبایل و تجهیزات الکترونیکی، استفاده کردن از طیف رنگی خنثی و ترکیب نمودن آن با رنگ های سازمانی مناسب تر می باشد. در هر حالت باید از رنگ های مناسب با صنف خود استفاده نمائید. لازم می باشد در انجام این کار سلیقه شخصی خود را دخالت نداده و اجازه دهید طراحان داخلی سلیقه مشتری های شما را در انتخاب کردن رنگ اعمال نمایند.

استفاده کردن از تکنیک های تاثیرگذار نورپردازی

نور هم دقیقا مثل رنگ، معجزه آسا عمل می نماید. حضور در فروشگاه های کم نور سبب ضعیف شدن روحیه مشتری شده و او را از خرید کردن باز می دارد. استفاده کردن از نورهای خیره کننده هم به همین مقدار در دفع مشتری اثر دارد. از این رو پیشنهاد می شود در هنگام دیزاین فروشگاه از نورهای واگرا جهت ایجاد جلوه های زیبا و خاص استفاده نمائید. همینطور بیشترین نور را به سوی ویترین فروشگاه ببرید تا توجه عابران را به فروشگاه خود جلب نمائید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه --برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

به وجود آوردن نقطه تمرکز و استراحت

اگر فروشگاه شما ابعاد مناسبی داشته باشد، می توانید قسمتی از فضا را به سالن نشیمن جهت استراحت مشتری ها و تصمیم گیری آنها اختصاص دهید. در بیشتر فروشگاه های معتبر، این محیط برای انتظار مشتری و استراحت او ایجاد می شود و اثر مثبتی در میزان رضایتمندی آنها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون مغازه قنادی

طراحی محیط صندوق پرداخت

صندوق پرداخت از قبیل اجزای جدایی ناپذیر فروشگاه ها می باشد که باید در طراحی دکوراسیون فرشگاه ها به آن توجه شود. تحلیل عملکرد مشتری ها نشان می دهد که بیشتر آن ها از سمت راست وارد فروشگاه می شوند و از سمت چپ خارج می گردند. بر همین اساس بهتر می باشد صندوق پرداخت را در انتهایی ترین نقطه سمت چپ بگذارید. اگر محیط کافی در اختیار دارید، خلاقانه تر عمل نموده و صندوق پرداخت را در مرکز مغازه و در مجاورت مسیر حرکت بگذارید. انجام دادن این کار جلوه خاص و منحصر به فردی به مغازه شما می دهد.

طراحی ویترین فروشگاه؛ یک راه حل هوشمندانه

به جرات می شود گفت اثر ویترین و دکوراسیون آن بیشتر از بقیه قسمت های فروشگاه می باشد. برای اینکه بتوانید مشتری های بالفعل خود را به مشتری های بالقوه تبدیل نمائید، نیاز می باشد آن ها را به درون فروشگاه بکشانید. انجام این کار فقط در حالتی میسر می شود که ویترین فروشگاه شما یک دکوراسیون زیبا و ایده آل داشته باشد. همینطور اجناس شما مطابق مد روز باشد و مورد پسند مشتریان قرار گیرد. ترکیب این دو عامل موثر کمک می نماید تا به سادگی از رقیبانتان پیشی بگیرید. ویترین فروشگاه شما باید ماهیت درونی فروشگاه را معرفی نموده و در همخوانی کامل با طراحی داخلی فروشگاه باشد.

در حقیقت این قسمت از فروشگاه نباید به یک عنصر جدا و متمایز از طرح کلی تبدیل گردد. برای به وجود آوردن یک هماهنگی زیبا و چشم نواز می توانید المان های داخلی فروشگاه را با ویترین خود ست نمائید. استفاده کردن از یک هارمونی رنگ مشخص و استفاده نمودن از تکنیک های نورپردازی به جذابیت و زیبایی ویترین کمک خواهد کرد. برای به وجود آوردن خلاقیت بیشتر میتوانید به جای نشان دادن کالا، حس کنجکاوی را در مشتری های خود تقویت نمائید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه --برای مشاوره و طراحی دکوراسیون کسب و کار خود با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید - 09121641842 – 02188559485

یشتر بخوانید: طراحی داخلی فروشگاه ها

جهت انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و دکوراسیون لوازم تحریر ….. میتوانید با شرکت دکوراسیون پایا تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کار خود دارید با مشاورین متخصص ما تماس نموده و پروژ ه های خود را به ما بسپارید.

شماره های تماس:

دفتر طراحی

  • تهران – یوسف آباد – خیابان ابن سینا – ساختمان آفتاب
  • 0912164184202188559485

دفتر کارخانه کرج

  • واتساپ : 09333695121

انجام تمامی خدمات و طراحی دکوراسیون مانند: طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ، پوشاک ، فروشگاهی ، دکور مغازه آرایشی و…..

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.
×

برای شروع گفتگو از طریق واتساپ روی تصویر زیر کلیک کنید.

×